Anna Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Kom op Koh, we wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Tja, nou zou ik wel iets bijzonders van dat duizendste bericht willen maken, MAAR...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ik weet effe niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Hihihihihihihi Gefeliciteerd Koh :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Hoi Kohtje,1000 berichten en nuchter ... al ruim 7 maanden ... kletterend applaus....Petje af....Ziza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 hahaha, en dat allemaal om niks....maar wel bedankt voor het helpen bij het overgaan van die drempel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Welterusten vlindertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Fijn dat je een lekkere dag hebt gehad Ziza. Ik ook. Produktief en veel voldoening. En weer een beetje rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Hoi Kohtje,Goed om te horen...Ik ga liggen....tijd om naar bed te gaan....Take careZiza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 I will, Ziza. Welterusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Weltrusten allemaal voor nu en straks.Kohtje gefeliciteerd, weer een dag erbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Dank je wel BamBam. Maar wat bedoel je? Weer een dag op het forum of weer een dag ADB of gewoon een dag in het algemeen? Jullie ook allemaal gefeliciteerd met weer een dag erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Nou ja Koh een dag in het algemeen lijkt me logisch, als dat niet zo was kon je niet meer schrijven, toch????Nee ik bedoelde weer een dag ADB, holadijee, poppelepeeeeee x1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Ik snap 't, lief Bammetje. Nogmaals dank je wel.En nu ga ik ook maar eens plat... Welterusten allemaal, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Jij ook gefeliciteerd hoor BamBam, en verder iedereen, met weer een dag ADB.Ik ga zo ook mijn bedje opzoeken, ik moet morgen tenslotte fit zijn voor dat weekend dat eraan zit te komen (positief denken!).Welterusten allemaal.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Bouw jij nog maar ff lekker een feestje Marieke, mooi gezongen.Veel plezier en voor straks lekker slapen.Jij ook Cato. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden