Spring naar bijdragen

Donderdag 23 november

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Moesje, blij dat het goed met je gaat. Ja, voor jou zal de komende tijd ook wel moeilijk zijn. Ik zou het gewoon toch gezellig maken met je kids. Leuk pakjes inpakken voor Sinterklaas. Ik kocht altijd, naast hun echte cadeau, heel veel kleine dingetjes, die ze vaak toch nodig hadden, en pakte alles in. Een pen, potloden, zelfs sokken! En kleine dingen met heel veel kranten eromheen, zodat ze geen idee hadden wat het was. Zo heb je heel veel pakjes, en ben je lekker lang bezig. Hartstikke gezellig.

En met Kerst gewoon gezellig een boom, en evengoed een feestelijke maaltijd. Mijn kinderen hebben het er nu nog over, dat we het altijd zo gezellig hebben gehad met die dagen, ook als het vaak niet gemakkelijk was.

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo BOBBERS

Zo, effe rust. zojuist m'n eerste vragenlijst, opdracht van de internet behandeling afgehandeld. Toch nog ruim een uur aan het tikken geweest, met 2 vingers. De kop is eraf, de kogel door de kerk, we zijn nu voor z'n echie bezig. En m'n medestrijders die gelijk zijn begonnen, ook al bezig ??

Net weer een sappie op, gevonden op de site van Tactus, drink ik al ruim een week. Half glas met jus d'orange, effe sinasappeltje persen, en dan vullen met bittelemon, eg lekker al zeg ik het zelf.

vanavond op tijd m'n wiegje in de hele week al laat, inderdaad, dit forum is verslavend, maar o zo inspirerend en werkt nog steeds zo motiverend. Dit had ik jaren eerder moeten weten. Maar of ik het dan ook had gedaan, is weer een ander verhaal. Achteraf kijk je een paard in z'n ko*t, ja toch, niet dan ech wel.

En zoals ik maandag al zei: Bijna weekend, zie je nu wel.................. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, hehe, de kleintjes wilden niet slapen, nu eindelijk voor elkaar.

Ja, ik ga er zeker een gezellige sinterklaas en kerstmis van maken. Afgelopen zondag heb ik ook nog op de valreep wat gehaald bij het tankstation voor in hun schoentjes. Ik dacht als ze maandag op school komen en alleen maar dit trieste verhaal hebben, is ook niet leuk. Dus zondagavond hebben ze op hun knietjes nog voor de schouw sinterklaasliedjes gezongen en de volgende morgen kwamen ze natuurlijk heel enthousiast naar boven! Konden ze dat in ieder geval ook vertellen op school!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En thanks voor het compliment Vlinder. Daar word ik een beetje verlegen van, want dat zie ik zo niet. Ik ben maar een heel gewone, niet zo jonge, ploeterende vrouw met een alcoholprobleem. Waar ik eindelijk eens op een goede manier mee bezig ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dát had ik nou niet gezien Vlinder, ik ben hier vandaag inderdaad al 4 maanden. In het begin nog niet ADB. Tja, en als je een avond met een paar meiden van die eenzinsberichtjes zit te sturen, dan gaat het hard hè, met het aantal berichten.

Fijn dat je nu weer mee durft te schrijven. Hoe is het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vlinder en Anna...

Nou hier alvast het eerste van die drie berichten....
Ik ben net weer terug van de zelfhulpgroep. Er was maar een kleine opkomst deze week, zes man/vrouw. Maar daardoor hebben we wel fijn kunnen praten. Veel positieve ervaringen deze week, ondanks de toch ook hier wel merkbare herfstdip. Maar alle zes de week droog doorgekomen en toch een hoop positief gestemde toekomstbeelden. Op het draadje van Aura bij Thema's rondom alcohol heb ik vandaag wat geschreven over wat die groep voor mij betekent. Fijne groep, al meer dan een jaar lang erg prettig, ook als ik me zelf helemaal niet zo prettig voelde.

Anna, jij zit hier de laatste tijd het ene na het andere jubileum te vieren geloof ik. Da's mooi en verdiend.
Vlinder, fijn dat je weer wat terugkomt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Vlinder, sorry dat ik niet meteen antwoord gaf, ik was even afgeleid.

Wat je beschrijft over hoe het nu gaat herken ik, zo is het bij mij precies hetzelfde. Hihi, je lijkt dus in meer op mij dan alleen het icoontje. Of ik op jou, het is maar hoe je het bekijkt. Alleen zo'n poster ga ik op mijn werk niet ophangen hoor, ik denk toch wel dat daar vragen over zouden komen.

Kohtje, lang genoeg blijven, dan beleef je ook allerlei jubilea. Zometeen heb je er nog een. Of ga je nou heel flauw wachten tot morgen met nog een berichtje te schrijven? Jij gaat trouwens dus nog harder dan ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...