Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Tja, nou zou ik wel iets bijzonders van dat duizendste bericht willen maken, MAAR...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ik weet effe niks.:huh:

Geplaatst

Dank je wel BamBam. Maar wat bedoel je? Weer een dag op het forum of weer een dag ADB of gewoon een dag in het algemeen?
Jullie ook allemaal gefeliciteerd met weer een dag erbij...

Geplaatst

Nou ja Koh een dag in het algemeen lijkt me logisch, als dat niet zo was kon je niet meer schrijven, toch????
Nee ik bedoelde weer een dag ADB, holadijee, poppelepeeeeee x1000

Geplaatst

Jij ook gefeliciteerd hoor BamBam, en verder iedereen, met weer een dag ADB.

Ik ga zo ook mijn bedje opzoeken, ik moet morgen tenslotte fit zijn voor dat weekend dat eraan zit te komen (positief denken!).

Welterusten allemaal.

Anna

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...