sneeuwwitje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Ja Stien, het klopt ik zit er op moment helemaal doorheen, letterlijk en figuurlijk.Mijn ziekte, mijn alcohol, de zaak van mijn man gaat failliet deze week of volgende week, want alles loopt nu in een sneltreinvaart.Maar ik denk zelf dat ik er al 3 dagen zo door heen zit omdat ik mijn oude medicijen weer aan het opbouwen ben tegen straatvrees, omdat die anderen niet aansloegen.Dus moet nog ff op mijn tanden bijten.Sorry , voor het geklaag, maar moet het even kwijt, beter dan een biertje of wijntje pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Beter hier je nood klagen, dan naar bier of wijn grijpen Sneeuwwitje. Zoals Stien al zegt, alcohol drinken is nu, net voor die operatie, helemaal niet goed voor je.Ik word stil van je nieuws. Wat een pech, er wordt je ook niets gespaard hè. Laten we er, zolang er nog niets bekend is verder, maar het beste van hopen. Dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd, want jij zit er toch mee, dat snap ik ook wel. Ik duim voor je meid, heel veel sterkte!Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 De neuroloog kwam er een half jaar geleden niet goed uit, of die letsels in mijn hersenen MS zou zijn of een stuk of 8 lichte beroertes. Het is een van de beiden.Daarom gaan ze over een paar maanden weer een scan maken en naar aanleiding daarvan kunnen ze de juiste diagnose stellen, maar omdat ik de laatste, maanden zo moe ben en veel pijn heb ga ik je gauw aan het eerste denken.Maar goed de moeheid komt bij jullie ook wel voor nadat er bijna of geen alcohol wordt gedronken.Ik ben gewoon de laatste 3 dagen heel depri. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Lieve Marion,Ik zie je verhaal en weet niet wat te zeggen.. Het één is nog niet achter de rug of het volgende dient zich alweer aan. Ik zou je zo graag een hart onder de riem steken maar weet niet hoe. In elk geval hoop ik van harte dat je de drank kunt laten staan, dat is zo'n geniepige susser, dat weet je... Ik kom niet verder dan je heel veel sterkte te wensen en samen met jou te hopen dat de soep misschien niet zo heet gegeten wordt als ze wordt opgediend...En je verontschuldigen voor klagen is wel het laatste wat je hier hoeft te doen..Hou je,Liefs, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Tja Marion, dat laatste daar ben je niet de enige in. En jij hebt er goede redenen voor, het is ook niet niks wat jij voor je kiezen krijgt. Of het nu het een of het ander is, zorg goed voor jezelf meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Jongens bedankt voor jullie lieve brichtjes en pb-tjes.Ik voel me hierdoor weer enorm gesterkt en zal zeker niet naar de fles gaan grijpen.Normaal zie ik de dingen positiever, maar het was de laaste tijd een beetje te veel.Ik heb me donderdag avond ook niet schuldig gevoeld, toen ik ging drinken. Ik had in ieder geval weer een week droog gestaan.Zoals ik nu de laatste tijd drink, drink ik ongeveer 3 keer per maand. Dit is niet de glorie, maar van de andere kant ook niet de ondergang.Ik kan op dit moment niet de kracht vinden om er helmaal af te blijven, maar ik blijf er voor gaan en weet zeker, als alles weer een beetje rustiger wordt, dat ik het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Dag fijne mensen,ik ga lekker vroeg naar bed. Kan nauwelijks lopen van de rugpijn en pijn in m'n bovenbenen en moeilijk typen door nog steeds rookworstenvingers... Anna, Ferry en dus ook Rudy(ben ik sinds een weekje achter) morgen begint week 17!! Zet hem op!Allemaal nog een fijne avond en tot morgen... Volgens Zeeman is het dan al weer bijna weekend. En we gaan ook weer richting voorjaar, dus kom op...Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Sneeuwwitje je hoeft je niet te verorntschuldigen, dit is menselijk,iedereen wordt hier panisch van.Alleen kun jij je inperken door eerlijk te zijn, en te vertellen dat je alcoholafhankelijk bent. Men kan daar rondom de ok rekening mee houden, als je het niet verteld komt het toch wel tot uiting. De verpleegkundigen zijn er echt wel aan gewent, je bent niet de eerste die met deze medeverschijnsel wordt opgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Welterusten Kohtje, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Morgen week 17 ja, voor mij, Ferry en Rufus (niet Rudy) een dag daarna.Sneeuwwitje, fijn dat het weer een beetje gaat.Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Kohtje, klinkt allemaal ernstig. lekker naar bed ga ik ook zo doen. Ben je rolstoelafhankelijk? of kun je je nog begaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Lieve Marion, Ik wil je ook nog even heel veel sterkte wensen en hoop dat het positief voor je uitvalt!! Een paar maanden, dat duurt natuurlijk nog even en wachten duurt altijd lang, maar kom gewoon veel hier op het forum en schrijf van je af. Wellicht dat wij je kunnen steunen!! Kan me voorstellen, dat je niet volledig van de drank af kunt blijven, maar denk aan je lichaam, die kan het wel gebruiken dat je nu een beetje gezond blijft.Ik wens jou en je man veel sterkte toe!Veel liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Lieve mensen, ben echt weer een beetje opgeknapt door jullie, De drank waar ik bijna in wilde vluchten vanavond, heb ik kunnen laten staan.Kohtje welterusten en beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 mensen, bedankt voor het luisterend oor. Ik heb het moeilijk gevonden, ,maar ga door knokken tot dat ik er ben . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Hai Marieke, dat heb ik ook zonder alcohol, dat ik heel moeilijk kan inslapen.Alvast welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Stien, knap dat je het volhoudt.Zo zie je maar weer wat een forum kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 ach, ik ben niet adb......moest gewoon gebeuren vanavond, waarom? weet het niet...de gremlins waren te sterk.kindjes slapen en ex is er ook met een drie kwartier weer uit België. Bah voel me ook hier op het forum soms niet gewenst...minderwaardigheidscomplexje? Mischien wel, na 3 relaties....ga je twijfelen aan jezelf, terwijl ik toch zoveel wil geven.oke ik druk op de knop, maar het voelt niet prettig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Moesje, het is misschien een beetje hard wat ik je nu vraag, maar waarom laat je je ex als hij terugkomt uit België eigenlijk weer bij jullie in huis komen? Dat is een situatie waar jij aan onderdoor gaat, dat zie je alleen al aan het feit dat je nu gedronken hebt.Hij heeft zijn keuze gemaakt, en verwacht even goed dat hij in zijn oude gezinnetje nog welkom is. Dat is onredelijk, en teveel gevraagd van jou. Ik zou hem vragen een andere plek te zoeken om te slapen. Dat hij de kinderen wil zien, is iets anders. Dat kun je hem niet weigeren. Maar hij heeft vrijwillig zijn plaats in jullie gezin opgegeven, en kan niet eisen daar nu parttime nog te vertoeven.Ik weet waarover ik praat, mijn ex heeft terwijl hij bezig was zijn nieuwe huis in orde te maken ook nog twee weken bij ons gewoond en gegeten. Ik was destijds ook niet in staat me daartegen te verzetten, maar het heeft me wel maanden gekost om uit de overspannen toestand te komen die daar het gevolg van was. Als ik je een raad mag geven, doe dat niet. Hij heeft deze toestand geschapen, laat hem nu zelf maar een verblijfplaats zoeken. En sta hem gewoon overdag toe zijn kinderen te bezoeken.Ik weet niet waarom je je op het forum niet gewenst voelt. Omdat je een keer hebt toegegeven iets gedronken te hebben? Ook daarvoor is dit forum. Je hebt nu hulp en steun nodig, en dus ben je hier welkom. Als je het draadje van gisteravond hebt gelezen weet je dat dit meer mensen overkomt, waaronder ik. Je bent hier welkom hoor Moesje.Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Ik weet dat ik niet aan mezelf moet twijfelen Joann...., maar na 3 relaties doe je dat toch en ben je bang dat het allemaal aan jou ligt..Anna het is niet hard wat je vraagt..ik heb hem gevraagd om deze week te zorgen dat hij een andere plek vindt, maar die heeft hij nog niet gevonden en na een meningsverschil vorige week zondag dreigde hij met opzeggen van zn baan en dat hij wel in de auto zou gaan slapen....tja wat moet je daar nou weer mee...Ik kan gewoon het beste rustig blijven en misschien zijn ouders vragen of zij hem niet tijdelijk willen hebben logeren, want je hebt gelijk, dit is heel frustrerend...Zij maken al allerlei plannetjes, terwijl ik nog bezig ben met een periode om dingen te accepteren en te verwerken...dat is zo dubbel...ik bespeur ook zo weinig inlevingsvermogen bij hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Marieke, ik kan knokken, als de beste, dat weet ik.Gelukkig ben jij er vandaag ook weer boven op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Hij is veel te erg met zijn eigen nieuwe leven bezig om zich in jou in te leven Moesje, hard maar waar. En laat je niet ompraten door die dreigementen van baan opzeggen en in de auto slapen. Waarschijnlijk weet hij dat jij daar gevoelig voor bent. Daar trapte ik destijds dus ook in, in die dreigementen. Praat er morgen eens over met zijn ouders, bel ze op of zo, en leg uit dat deze situatie voor jou niet houdbaar is. En zeg ook tegen hem dat het voor jou niet houdbaar is, en dat je enige vorm van medeleven of begrip bij hem mist. Hij zet jouw leven en dat van jullie kinderen op zijn kop, en is alleen maar met zichzelf bezig. Heel egoïstisch is dat, en dat kun je hem best zo zeggen. En ik zou hem ook zeggen dat je uitstekend in staat bent zelf pyjama's te kopen voor je kinderen.Nou, ik ga naar mijn bed toe, en hopen dat ik een beetje kan slapen. Welterusten allemaal, en een goede week deze week.Zeeman, over zes dagen is het alweer weekend, te gek hè!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Anna je hebt gelijk, morgen is het erop of eronder...dit is niet leuk meer, hij is er...ik kom nog terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Lieve Moesje.Ik kan het niet beter verwoorden dan Anna en pas mij dan ook volledig bij haar aan.Hij heeft deze keuze gemaakt, laat je niet gek maken. Het idee alleen al dat zij al voor jouw kinderen pyama's wil kopen. IK kan me voorstellen dat je daar ontzettend kwaad over kunt worden.En je hoeft je niet minderwaardig te voelen op het forum hoor, want dat is nergens voor nodig en klagen doen we hier allemaal op zijn tijd. Dat is toch het mooie van alles.Ik heb vanavond zelf ondervonden dat ik kon kiezen drank of even naar het forum mijn hart luchten.Doordat ik hier mijn hart kon luchten, werd de drang naar de alcohol lichter, dus daar is het toch ook voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Hoi Marion,ja die pyama's kunnen ze nog wel even vergeten..ik kon er niets aan doen, maar kon vanavond alleen maar cynisch reageren naar hem toe en heb hem ook gezegd dat hij morgen een andere slaapplek moet zoeken...Mn hart kan ik luchten, alleen de drang naar alcohol is nog niet minder geworden, alhoewel ik nu wel achter de pinda's zit en meestal krijg ik na eten of snaaien minder strek in alcohol.Het komt wel goed....morgen weer een andere dag. Hopelijk met een niet al te grote kater, maar ik sta er altijd voor mijn kinderen, hoe dan ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Moesje, dat heb ik ook,als ik wat ga eten kan ik inderdaad makkelijker stoppen met alcohol.Je hebt gelijk dat hij een andere slaapplek moet zoeken . Hij denkt nu alleen maar aan zichzelf en niet wat hij zijn gezin aan doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden