Spring naar bijdragen

Maandag 27 November


Zeeman

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 80
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Welterusten Kohtje.

Sneeuwwitje, ja hoor, ik doe heel rustig aan. Morgen ben ik ziek, ik had me voorgesteld lekker een dagje bij te tanken. Maar nu kan ik me dus met verzekeringstoestanden gaan bezighouden. Blèh. En maar hopen dat ik mijn auto nog even kan houden.

Ik zag net pas dat er nog een draadje is vandaag, en ook nog een aantal nieuwe aanmeldingen. Poeh, een beetje te veel voor mij op het moment om me daar ook nog in te storten. Ik vind dat een lastig dilemma. Enerzijds wil ik iedereen die nieuw is graag welkom heten, want ik herinner me nog goed hoe fijn ik dat welkom destijds vond. Maar af en toe vind ik het ook wel een beetje veel worden.

Dus alvast voor iedereen die nieuw is hier, en op dit draadje leest: hartelijk welkom op dit forum. Lees en schrijf hier gezellig mee, echt, het helpt.

Liefs Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Houten Koekie,
Dank voor je felicitaties, ik neem ze met gepaste trots in ontvangst.
Het is inderdaad een verlossing om ADB te zijn, die val tegen de kachel staat nog vers in mijn geheugen en ik herinner me nog zo goed hoe wanhopig ik een jaar geleden was.
Nu fladder ik vrolijk - soms wat minder vrolijk, maar what the heck - door het leven en lach me suf.
Nooit geweten dat alcohol helemaal geen optie hoeft te zijn in je bestaan en dat het van hoofdrol is afgezakt naar een herinnering aan een smerig goedje, waar je misschien een half uurtje euforisch van wordt en de rest van je dag/nacht in dronken- dan wel katerschap doorbrengt en het hele leven daardoor een doffe ellende is geworden.
Dus "jamais plus" is nog steeds mijn lijfspreuk en als ik daaraan denk ruik ik alleen maar vrijheid!!

Jij ook van harte gefeliciteerd en blijft je gele trui nog een beetje op kleur of geef je 'm af en toe een badje!?!?!?!

Aan alle andere medestrijders/sters: geef niet op, het gaat een keer lukken en dat is het begin van een groots en gelukkig leven.

liefs van Piggelmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...