BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Zeeman, weekend! Hoe is'tie.Wat geeft de weegschaal aan, ben je nog meer afgevallen of is het klaar nu.Knuf, werkse, tot morgen.Moesje, hondje houden, kun je lekker tegen aankruipen en is zoals Anna al zei altijd blij om je te zien. Lekker warm, als je moet huilen kun je hond als snotlap gebruiken, soms mag je er(zachtjes) tegenaan schoppen(echt heel zachjes hoor!) Je kunt alles tegen hond zeggen, die verteld het toch niet door en zo gek doen als je wilt....Je komt nog es buiten en wie weet wat je daar tegen het lijf loopt!Nou ja, zie maar.Fijn dat je lekker met zoonlief op de bank hebt gehangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Houtje, kun je wel bij je computer dan, of heb je een laptop.Volgens mij moet je niet naast de strijkplank gaan liggen hoor, ga je je vast niet beter van voelen. Sterkte dit weekend.Moet eten, doei, later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Anjo, ik ben het met je eens hoor. Ik had in mijn reactie ook al gezegd dat voor sommige mensen, in bepaalde gevallen, medicatie gewoon nodig is. En om deze reden door een arts voorgeschreven medicatie moet ook genomen worden.Ik denk dat Ziza geschrokken was van de luchtige manier waarop er de dag daarvoor over zelfmedicatie werd gesproken. En ik denk dat je daar inderdaad heel voorzichtig mee moet zijn. En ook is het bekend dat er huisartsen zijn die veel te gemakkelijk kalmerende middelen voorschrijven voor het eerste type depressie dat jij noemt, veroorzaakt door gebeurtenissen of omstandigheden, dat ook kan genezen op andere manieren.Stien, waarvoor sorry?Knuffie, werk ze, en tot morgen.BB, ben je weer een beetje bijgekomen van je lastige week?Marieke, ik neem voor mijn zoons ook wel eens een paar pilsjes mee voor het weekend. Daar heb ik helemaal geen moeite mee. Alleen als ze met uitgaan teveel drinken (mijn oudste doet dat wel eens) word ik kwaad. Maar sinds ik zelf niet meer drink, komt dat nog maar heel weinig voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Kwaad worden of veel drinken Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Anna, ff terug lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Hoi Anna, Nee ik heb niet een hondJE, ze is een kruising labrador/appenzeller sennen, dus ja die grote poten krijg ik ook over me heen net als jij..:0Ja bambam ik heb wel steun aan haar ,dus ik zal er zeker nog even over denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Hoi Anjo,Ben erg blij dat je zo reageert. Zelf zat ik ook al te wippen op de stoel. Van hoe kunnen ze dit op het forum zetten. Ik heb bewondering voor de schrijfwijze van Ziza, maar vandaag had ik hem wel kunnen *******. Want precies wat je zegt, als je hersenen te weinig serotonine aanmaken, heb je een groot probleem. 30 tot 40 jaar geleden, werd dit afgedaan als hyperventilatie, nu weet men beter.Dus Ziza, graag op je tellen passen. En niet voor dokter spelen.Groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Beide BB.O, nu snap ik het Stien. Sorry dat het zo hard aankwam bij je, als ik dat geweten had, had ik niets gezegd. Het is een van mijn slechte eigenschappen, mensen verbeteren, ik doe het bij mijn kinderen ook voortdurend. Ik zal proberen eraan te werken.Moesje, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Lieve Ferry,niet opkroppen dat had je vanochtend ook wel tegen Ziza kunnen zeggen. Hij zegt niets om opzettelijk te kwetsen, dat moet je onderhand toch weten.Of gaan er dan oude mechanismes in werking, hoe werkt dat bij je, weet je dat?Anna, goeie week geklust. Ik voelde me niet goed maar ala. Ik heb het weer overleefd, weer een week adb erbij en zo gaan we stap voor stap, ja toch.Zie verhaal vanochtend over teleurgesteld gevoel.Maar vandaag mezelf verwend met de sauna en ik voel me wel wat beter. Heb geen f*** zin om maandag naar m'n werk te gaan maar daar denk ik nu nog ff niet verder aan.Voor nu, hondjes weer lekker in de mand, lekker warm in huis, lekker gegeten, heerlijk glaasje water gedronken bij m'n vis, wat wil een mens nog meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Hoezo Joann, drink ik niet genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Oh ja nog watZitten er ook mensen uit Rotterdam op het forum?Ze zoeken nog een lottowinaar die z'n geld niet heeft opgehaald.Heeft iemand met zijn of haar dronken kont een lottobriefje ingevuld en dat vergeten??????ZOEKEN, NU! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ferry, ben het ook met je eens....soms is het gewoon niet anders. Ik ben tot 3 maal toe gestopt en telkens kwam ik weer tot de conclusie, dat ik beter af was MET medicijnen.Kijk dat is nou precies waar ik ook nog aan moet werken, ik laat me toch veel leiden door opmerkingen van anderen en denk dan dat ik zwak ben of het niet bij het rechte eind heb. Misschien Monique zit er wel wat in, in de vragen die je stelde gisterenavond en me toch wel vaak heb laten overrompelen. Ik heb nog heel veel om over na te denken, dat leert mij dit forum ook wel weer.Opkomen voor jezelf, en wat vind IK zelf eigenlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ik heb over Seroxat 1 ding te zeggen: ik kreeg het een keer voorgeschreven door mijn huisarts, en na 3 dagen voelde ik de onbedwingbare dwang om mezelf pijn te doen, waarna ik voor het eerst en voor het laatst met een schaar in mezelf heb zitten kerven. Ik ben meteen met de pillen gestopt en heb nadien ook NOOIT meer de behoefte gevoeld om zoiets te doen. Noem me abnormaal, maar ik heb nog nooit zoveel angst gehad voor mezelf als toen.Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Niet fijn Fran.Medicijnen kunnen zulke vervelende bijwerkingen hebben, dat is niet prettig.Was dat om minder te drinken die seroxat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Joann,Ik heb in- en uitgelogd en geschreven en geannuleerd, maar ik wilde dit toch kwijt. Seroxat is niet zomaar een antidepressivumpje. Ik heb nog verhalen gelezen van mensen die er compleet psychotisch van werden. Ik neem zelf al bijna 3 jaar een heel licht antidepressivum in een heel kleine dosis, maar Seroxat is GEEN HAPPY PILL! Ik ga er van uit dat mensen met zware problemen er inderdaad baat kunnen bij hebben, maar voor mij was het compleet angstaanjagend. Ik wil het nooit meer meemaken, en dus ben ik het compleet eens met Ziza.Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Lieve BB,Je hebt gelijk, ik had eerder moeten reageren. Sorry.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Zo nu even een blokje om met de hond. tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Nee, BamBam, was omdat mijn moeder me compleet gek maakte. Correctie: omdat ik mezelf compleet gek maakte door mijn moeders gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 nou ja! zin om te snijden vanwege seroxat?? Bullshit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Cato, zo was het voor mij, hoeft niet zo te zijn voor een ander. Ik zeg alleen dat Seroxat op sommige mensen een rare invloed kan hebben. Misschien zat de drang wel in mij, en kwam hij toen naar buiten, maar ik heb het nooit meer gedaan daarna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 nou nou Cato, een beetje minder mag ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden