Spring naar bijdragen

onwijs vroeg

petra

Aanbevolen berichten

Anna, heb zeer veel aan je antwoord gehad, je lijkt wel een echte peut!
Dan ben je de volgende dag blij, dat je aan ook maar één antwoord soms genoeg hebt.
Met openbaarvervoer reis ik dagelijks, ik kan niet rijden en houd er ook niet van. Maar met de combinatie van NS die ik bijna dagelijks nodig heb, lijkt het wel of ze expres op mijn gevoel werken.
Strand soms midden in de nacht na 1.00uur om na een latedienst thuis te komen. Ik moet dan mijn man uit bed bellen om me ergens op te pikken. Ik ken het gevoel. Eetse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ferry, ik ga het morgen ook kopen, laat het je nog weten.

Kohtje, fijn geschilderd/getekend gisteravond? Zeker relaxt? Of was het model niet naar je wens, te weinig rimpels?

Knuffie, knap hoor, zal best wel druk zijn, begrijp niet dat je het forum nog bij kan houden of tijd heb voor een pintje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai Stien, nachtdiensten, en dan nog met het openbaar vervoer moeten, dat lijkt me absoluut niet te doen. Ik weet niet hoe het in jouw regio zit, maar hier rijden vanaf 1 uur 's nachts tot 's morgens 7 uur geen bussen, dus dan zit je mooi te kijken. En ik woon toch echt in het midden van het land hoor, niet in een of andere uithoek. Mijn zoon heeft eens een stageplaats gehad waar hij om 7.15 uur aanwezig moest zijn, dat was volkomen onmogelijk met het openbaar vervoer. Gelukkig was het nog wel te fietsen, maar midden in de winter, met slecht weer, wordt je daar ook niet echt vrolijk van.

Knuffie, als ik het goed begrijp wordt het na deze week nachtdienst dus 21 dagen tandhakken voor jou? Nou ja, ik denk dat het na de eerste week wel steeds gemakkelijker zal gaan, dat is dan weer een voordeel ervan. En je bent dan al een week ontwend, dat scheelt ook. Werk ze, vannacht.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, bij ons gaat de eerste bus vanaf 5.oouur. Ik heb 's ochtends meestal die van 6.15 en sta om 5.15uur op. Ben dan ruim op tijd op mijn werk, helaas kom ik bijna nooit te laat. Het probleem is meestal om thuis te komen. Wanneer treinen uitvallen 's avonds laat. Erg frustrerend, dan ben ik moe, geen voeten meer over enz. In het weekeinde ben ik vaak wel afhankelijk dan gaan de bussen later rijden.
Maar dan rijdt mijn man me wel, komt niet vaak voor. Vraag dan meestal late diensten aan. Hoest met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien
Pintje bij de computer gaat ook,hoor!!:) Meestal zit ik laat op de pc als de kindjes in bed ziiten! En de pc staat de ganse dag stand-by en als ik erbij passeer piep ik even hier!!

Hoi Anna
Ja, het wordt vanaf maandag weer erg moeilijk, vooral die eerste dat ik niet meer moet werken!!

Zo, nu nog snel wat opruimen en dan gaan werken!!
Slaapwel allemaal enne tot morgenvroeg,hé!!

Groetjes van knuffie!!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin wel een beetje tot rust te komen Stien, ik denk dat ik de laatste tijd - naast het stoppen met drinken - toch wat teveel van mezelf gevraagd heb. Ik hoop alleen dat die toestand rond de kapotte auto nog een beetje naar tevredenheid opgelost kan worden, dat geeft toch ook wel weer behoorlijk veel stress. Eigenlijk ben ik nu ook gewoon heel kwaad. Ik zit met een levensgroot probleem, omdat een grietje van 18 die niet half zo afhankelijk is haar auto hoogstwaarschijnlijk heeft zitten bellen onder het rijden. Maar ja, je kunt het niet bewijzen, dus je kunt er niets mee. Dat is heel frustrerend.

Knuffie, rustige nacht vannacht, of heb je het liever druk?

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker stil vandaag, gesproken over allerlei "heerlijke" theesoorten, theerituelen , allerlei relexende oefeningen, gebruik van lavendel druppels op je hoofdkussen, gebruik van melatonine om de slaap te vatten. Lijkt waarachtig wel of iedereen het is gaan uitproberen. Nou ik ga pas morgen om het te halen hoor, log dus zo nu en dan in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Joann, nee hoor, ik zat wat mee te lezen, dus je bent er niet alleen. Is het weer een beetje goed met je? Heerlijk he, als je goed kan slapen. Heb ik nooit last van gelukkig.
Heb het vandaag weer achterlijk druk gehad. Sint inkopen doen ,kindjes weer heen en weer gereden, laarzren kopen met mijn oudste dochter, kostte me een vermogen, waren ze achteraf niet naar haar zin. En wie krijgt de schuld? Ikke! Wat was ik opgefokt zeg. Daar ik toch niet hoefde te rijden voor het clubje vanavond toch weer drank in huis gehaald. En ik had me zo voorgenomen vanavond 0. Ik kan blijkbaar niet goed tegen veel drukte. Nou, misschien een slap excuus maar toch... soms met dit drukke gezin en zeker in deze drukke feestmaanden vergeet ik mijzelf en dan is de drank even heerlijk om weg te zakken. Fout I know, hoop op rustigere tijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje, begrijp je helemaal, had je niet beter melatonine en lavendel olie kunnen halen? Want daar gaan de meeste op dit forum voor.
Zelf ben ik alleen thuis, mannen zijn aan het sporten en bij rollen de tranen over m'n wangen.
Waarvoor? Frans Bauwer heeft een poliep op zijn stembanden en kan voorlopig niet zingen.
Wat heb ik nou helemaal met hem, niets. Waarom tranen, ik begrijp mezelf niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi
Even de groetjes van mij,

Ik had mijn postvakje leeg gehaald van de week en hellaas is dat fout gegaan , de berichtjes zijn weg,
jammer natuurlijk, ik wou ze over zetten maar ja.
Hier en daar wordt misschien nog gewacht op een berichtje terug van mij, dus bij deze sorry.

Voor de rest is alles best

Helder

En ook ik sta in de meelees stand, dus Joann het is stilletjes nu maar hoeveel mensen zullen er nu even lezen? Het is soms fijn te doen om te zien hoe het de andere gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, mijn wekker op 4.00uur, dacht het niet. Mijn man heeft het direct door als ik 's nachts naar beneden ga, en als ik niet binnen een paar minuten retour ben komt hij voor controle. Hij slaapt heel licht, w.s. door mijn "vroegere"onrust. Misschien kan ik hem melatonine adviseren voor een goede nachtrust, want hij klaagt daar altijd over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...