moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Hallo, ja ik ben er ook weer. Het 3e zelfde kopje, zoals Stien en Knuffie...Gisterenavond weer eens met de kids in slaap gevallen en nu ook al weer moe. Heb dus blijkbaar geen melatonine nodig Het liep hier deze week wisselend. Mijn stemmingen lopen uiteen van overmoedig tot down....Maar gelukkig gaat mn ex hier vannacht voor de laatste keer slapen. Nou ja gelukkig....wel en niet natuurlijk. pffft....nu is het dus echt voorbij zeg maar. Weet ook nog niet wat er dan weer op mij af komt kwa gevoel.Tis hier idd erg rustig, maar misschien dat er koopavond is her en der?Echt geweldig voel ik me niet en heb ook zin om straks een wijntje te nemen.....Op het werk vandaag een kopje kapot gegooid. We roken altijd achter in het magazijn een sigaretje, want je kunt op kantoor nergens meer roken. Daar hebben we dan een zitje en toen we zo bij elkaar zaten, zei ik uit frustratie, dat ik wel zin had om mn koffiekopje kapot te gooien. Als reactie kreeg ik:"Nou dan doe je dat toch, toe maar..." Ik bedacht me geen moment en keilde het kopje keihard door het magazijn...He, dat was toch ook wel lekker! Heb na de tijd de boel wel weer bij elkaar geveegd hoor...En niemand die ervan opkeek, alleen de reactie van:"zo hehe, dat lucht op he?" Moest er ook wel om lachen ook.Nou ik geloof dat mn ouwe lui eraan komen, heb op het hondje gepast, dus ff minimaliseren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Fijn, deze herkenning op het forum. De pest is als mijn tranen rollen, blijven ze rollen en de reden weet ik vaak niet. Vandaag kan het, er is niemand thuis en ik hoef morgen niet te werken. Het laat nogal sporen bij mij na de volgende dag. Komkommer er op helpt niet zo. Bij gevoelige films heb ik dat ook regelmatig, wordt dan meestal uitgelachen als er anderen aanwezig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Hoi moesje, gelukkig dat vannacht de laatste nacht is. Dat zal je toch een stuk meer rust geven denk ik, leuk was het toch al niet.Neem die wijn maar niet, het lost niets op.Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Joann heb ik ook bij die kinder films, de tranen stromen dan, heerlijk, moet je die kinder gezichtjes dan eens zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Hoi moesje, dat lucht wel eens op om iets kapot te gooien, vertel mij wat. Je zit ook nog in zo`n rotsituatie, alles komt op je af, en je heb nog geen idee hoe de toekomst eruit gaat zien. Alles bij elkaar vind ik dat je jezelf er goed doorheen slaat meid, veel succes en blijven schrijven als je het moeilijk heb he. groetjes van Monique. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Stien, ik heb oolk altijd van die dikke ogen de volgende dag, schaam me dan dood.Moesje, veel sterkte meid, neem de fles maar niet ( zei de blinde tegen de dove!). Dit wordt dan een tijd van afsluiten en op de een of andere manier opnieuw beginnen. Laat het eerst maar even over je heen komen en bezinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Moesje, zal morgen wel heftig voor je worden als alles realistisch wordt voor je. schroom je niet om op het forum te schrijven. Zal wat meer inloggen, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Welterusten allemaal, ik ga slapen. Tot morgen.groet Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Visje welterusten, morgen een droge dag?? Je zal zien levert meer energie op, zeker voor jou met zo'n groot gezin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Helder, alles goed met je?Je hoeft niet echt te antwoorden hoor, maar ben blij dat jeje aanwezigheid laat weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Ja en nou hoor ik net dat zij hem ook nog komt ophalen hier in de stad vanuit België.....En zaterdagavond pakjesavond is hij weer terug om bij zijn ouders sinterklaas te vieren met de kinderen en ik ben er dus niet bij.....man wat een k****gedoe.Na de pakjesavond gaat hij weer terug naar België, tjong jonge.....Dank je Stien, Anna, Visje en Monique voor jullie reactie; helaas heb ik wel een fles wijn opengetrokken.....hopelijk gaat hij ook niet helemaal op.Vannacht mag hij bij de kinderen slapen in het grote bed, dat had ik beloofd....Tis niet zo dat hij volgende week al in België blijft, maar ik kon het deze week niet meer volhouden en heb erop aangedrongen dat hij bij zn ouders slaapt. Zeer waarschijnlijk kan hij binnen korte tijd weer in België werken. Er is een bedrijf dat hem heel graag wil hebben, zo snel mogelijk, dus dan heeft hij het helemaal voor elkaar. Hij blijft dan wel in dienst bij zn baas hier.nou ja....kan het verliefde stel helemaal blij zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 truste Visje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Ja Stien wat dat betreft ben ik ook al zo'n emo-mens...en super gevoelig voor allerlei stemmingen, heb ook altijd alles in de gaten als er ergens iets is,. High-sensitive... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Moesje, ik kan alleen maar zeggen, heel veel sterkte. Ik vind het knap hoe je het tot nu toe uitgehouden hebt. Ja, het is heel vreemd dat je ineens allemaal van die gelegenheden krijgt waar jij dan niet meer bij bent, met name met de schoonouders. Dat doet ook heel veel pijn. Maar geloof me, je kunt die pijn en dat verdriet beter nu beleven, dan het jarenlang te verdoven met flessen wijn, zoals ik heb gedaan. Ik moest er na al die jaren alsnog doorheen, dus drinken lost niets op.Heel veel sterkte meid, en maak het gewoon gezellig met je kinderen. En blijf op je strepen staan hè.Liefs, Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Welterusten Visje.Ik ga nog even een rondje met de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Hoi moesje, ik denk(sinds ik hier op dit forum lees) dat juist wij super emo mensen zijn, dat dat juist datgene is waar ons probleem ligt. Omdat we zoveel emoties voelen en zo open staan voor (andermans) problemen, dat we dat op de een of andere manier "moeten"onderdrukken, zodat we er niet aan onderdoor gaan. `t Is maar een theorietje van mij, maar ik denk dat ik al in de goede weg ben met dit te bedenken.. groetjes van Monique. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
monique Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Anna, ik ga ook maar even de hond uitlaten, soms heb ik er niet zo`n zin in, maar een frisse neus halen zou me wel even goed doen, normaal zou ik op de bank blijven hangen om deze tijd, maar jij geeft het goede voorbeeld, bedankt!! groetjes van Monique. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Dat zou best wel eens kunnen Monique..ik gebruik ook seroxat, omdat ik anders nog erger ben...toch hoop ik ooit zo sterk te zijn, om daar ook mee te stoppen. Misschien met ondersteuning van iemand die wel helemaal achter me staat en me weet te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Hoi Monique,Ik ben net thuis en heb nog niet alles goed gelezen en breek daarom hier maar in, bij jouw theorietje over de vele emoties die we voelen en het openstaan voor andermans problemen. Deze worden veelal gezien als mooie eigenschappen en dat zijn het ook, maar waarin "wij verslaafden" veelal tekortschieten is het vermogen onze grenzen te stellen en aan te geven. Vaak laten we anderen veel te gemakkelijk over onze grenzen heengaan waardoor we ons in het nauw gedreven voelen of oververantwoordelijk met als gevolg behoefte aan ontspanning, dus....drank. Door je grenzen te gaan verkennen en ze duidelijk te maken aan anderen kun je leren jezelf te beschermen zonder dat je anderen tekort doet. Ieder heeft zo z'n eigen verantwoordelijkheden en jij hebt de jouwe. Een van die verantwoordelijkheden voor jezelf is dat je goed voor jezelf moet zorgen en dus goed je grenzen moet bewaken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Ik weet het Joann....Vorig weekend toen hij niet was, had ik ook helemaal geen behoefte aan alcohol en heb ik eigenlijk best wel een leuk weekend met de kids gehad...ik moet er even doorheen dat weet ik, maar ik geloof ook wel dat het allemaal wel weer goed komt....Ik wil niet dagelijks aan de drank zitten, maar nu kan ik me er even niet helemaal tegen verzetten. Hij stond ook al weer te bellen met haar in de keuken, weliswaar de schuifdeuren dicht, maar toch......Een tante van mij is bezweken aan de drank en dat houd ik altijd in gedachten. Zoiets zal mij niet gebeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst 30 november 2006 Moesje, jouw benaming van High-sensetive spreekt mij helemaal aan, ik heb het genoteerd.Klinkt zoveel beter als over emotioneel, of emotioneel incontinent. Ik vind het wel heel erg knap dat je je op het forum zo kunt uiten en tussen door nog belangstelling toont voor een ander. Volgens mij ben jij een sterk type, knokken, laat zien wat je waard bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden