Spring naar bijdragen

woensdag 29 november 2006

joann

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anjo: Ik kan helemaal met je meevoelen, zelf ben ik ook al 2 jaar doodmoe en iedere keer wil en moet je je bewijzen. Het werk , doktoren, vrienden, iedereen gaat aan je twijfelen.
Het is inderdaad jammer, dat ze er zo laat achter gekomen zijn, hopelijk heeft het je lichamelijk niet te veel schade aangebracht.
Van de andere kant denk ik, dat er nu ook een hoop rust over je heen komt, omdat het eindelijk is gevonden en dat het echt niet tussen je oren zat. of van de drank kwam.
Nu weet je ook, wanneer je beter bent, dat je het werk wel aankunt. Ik wens je veel sterkte en doe lekker rustig aan.

Dinsdagmorgen om 8.00uur moet ik in het ziekenhuis zijn. Als alles goed gaat hoef ik maar een nacht te blijven. Dus pakjesavond is er niet bij, maar wij vieren het zaterdagavond al.
De narcotiseur zag aan de medicijnenlijst, die ze bij de apotheek opvragen, dat ik campral gebruikte.
Maar er werd niets gevraagd of iets over alcohol gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen, wat een gerace vanmiddag, was om 17.30 pas binnen van iedereen van hort naar her te brengen, en ja, de ww. is opengegaan! Ik heb mijzelf ook geen volledige ADB opgelegd, vanavond weer even, dan weer even niet. is al beter dan elke avond teveel.
Ik weet inmiddels wel dat vermoeidheid en drukte de drempel lager legt. Ga nu even sinterklaasliedjes zingen met de kids, anders is morgen de schoen leeg he! Misschien tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Zal het in de lucht hangen ik heb ook erge trek de laatste dagen...Gisteren avond was ik aan het werk het is rustig op het moment en dan als er een drankje over is wordt het wel eens door personeel op gedronken..... Dus er zijn dan wat mensen gezellig aan een glaasje aan het nippen en na het werk gaat het gewoon gezellig door met een drankje enz...Nu het dan rustig is valt het meer op en lijkt het wel extra zwaar voor me poeh!!

Had het gisteren avond dat ik naar huis fietste ook best zwaar zat ook even te twijfelen om de kroeg in te gaan met collega,s. Ben toch eenzaam en alleen naar huis gegaan en blij toen ik thuis was maar het zijn erge zware momenten moet ik zeggen...
Anna ik doe met je mee vandaag ik drink niet! Heb een lekker potje thee (thee met lavendel ) erg lekker trouwens en ga op de bank naar een film op rtl 5 kijken....Kom straks nog even buurten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gezien dat een aantal nieuwe mensen zich aangemeld hebben, allen welkom en schrijf/lees gezellig mee.
Dit forum heeft gisteravond een knap latertje gemaakt, ik zelf probeer juist en meestal bijtijds tebed te gaan om de verlijdingen te weerstaan. Nu moet ik nog leren om op een vrije dag bijtijds uit de veren te komen. Daar ga ik de komende week aan werken, wil ook wel eens een draadje starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms moet je dan best vroeg opstaan Stien, maar soms valt het ook mee. Ik heb al vaak tegen half 8 's morgens een draadje gestart, omdat ik me dan kon aanmelden en de berichtjes meelezen in mijn mail als ik op mijn werk zat (stout hè).

Met mijn auto is het status quo, wat wil zeggen dat hij nog steeds kapot is en ik op bericht van de verzekering wacht. Heel lastig, zo zonder auto. Ik vraag me af of dat grietje zich nog schuldig voelt, en of ze eigenlijk wel beseft wat ze aangericht heeft. Waarschijnlijk niet.

BamBam, hoe is het met schilderen en met je oorpijn? Leuk dat je me gezelschap houdt vanavond.

Ellie, knap van je dat je het volgehouden hebt. :present: Thee met lavendel ken ik nog niet, maar ik wil het wel eens proberen. Wat voor merk is het?

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen, he,he, even relaxed op debank bij GTsT, heerlijk verstand op 0, het gaat nergens over, maar daarom op de ene of andere manier voor mij ontspanning. Ontspanning voor mij vanavond mede ook door iets anders....Wat ik wel overwonnen heb is dat als ik savonds nog ergens heen moet ik weet dat ik het kan om van te voren niet te drinken. Nou, dat was eerst wel anders, ging savonds nergens meer alleen heen omdat ik niet keer kon drinken. Op onze rijbeurt om onze dochter en vriendinnetjes savonds op te halen van turnen moest mijn man ook naar een vergadering( vlak in de buurt) Ondanks het feit dat ik wist dat ik moest rijden ging de prioriteit naar de drank, dus manlief (wat een lieverd) uit de vergadering, kinderen thuisgebracht en terug naar zijn vergadering. ik schaamde mij dood, heb dat ook gezegd tegen hem. Nu ben ik zover dat ik die verantwoordelijkheid kan nemen. Dus toch een beetje ADB! A.s.vrijdag etentje met het werk, ik weet dat ik 2 wijntjes zal nemen( moet dan nog naar huis rijden), maar er is dan niets in voorraad dus op tijd naar bed, Was voorheen ook wel anders,ging ik thuis nog even door. Nou dit was het wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Femmy,

Meid, wat ellendig allemaal. Het is ook niet fijn om avond aan avond alleen thuis te zitten met de kinderen op bed, ik weet er alles van, heb het ook jaren gedaan, met de fles wijn erbij.

Je zegt dat ook die wijn nu de leegte niet meer weg kan halen. Dan kun je net zo goed besluiten nu die wijn dan ook maar te laten. Je weet dat je het kunt, je hebt het al eerder gedaan. Je gebruikt de wijn tegen dat lege gevoel, maar als dat gevoel er niet van weg gaat, heb je in ieder geval de winst dat je morgen nuchter en fris opstaat. En overdag je werk beter kunt doen, en veel meer plezier met je zoon kunt hebben. Dat zijn toch allemaal voordelen van niet drinken.

Kun jij je niet ontspannen bij een mooi boek of een film? Of heb je geen kennissen (liefst die niet drinken) die 's avonds af en toe op bezoek kunnen komen, zodat je wat afleiding hebt? Ik verzin zomaar iets hoor. Ik hing vroeger ook wel eens een halve avond aan de telefoon, maar je wil niet weten wat ik er soms allemaal uitgekraamd heb (weet ik zelf ook niet meer allemaal). Ik denk dat je afleiding moet zoeken voor de avonden, maar ik snap dat je niet iedere avond een oppas kunt regelen. Overigens kan het internet ook héél afleidend zijn.

Probeer het Femmy, stop weer met drinken. Zoals het nu gaat is het ook geen doen toch? Voor mijn part schrijf je een dagdraad van 10 pagina's vol, als dat je af kan leiden, en je mag van mij mijn hele pb-box volschrijven met je sores. Alles is beter dan triest op de bank hangen met een fles wijn.

Sterkte!

Liefs, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Shit van je auto, maar kun je de tegenpartij, niet aansprakelijk stellen voor een huurauto? Wij hebben jaren geleden ook een aanrijding gehad buiten onze schuld om. En toen hebben we op kosten van de tegenpartij een huurauto gehad. Misschien een idee, om naar te informeren. Dan heb je tenminste weer vervoer. Al weer de schrik te boven? Je bent toch zeker wel lekker thuis gebleven!

liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Femmie,

Vervelend, dat je alleen zit, is er niets voor je te doen, iets van knutselen. De feestdagen komen eraan. Zelf kerst en nieuwjaarskaarten maken. Of iets dergelijks. Of zoals Zeeman zegt, een cursus volgen, die zijn er schriftelijk genoeg. Kun je gewoon bij de kids blijven. Of neem een hond, is je beste vriend. Ben ik van overtuigd.

veel sterkte, liefs
Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, als ik zo'n aanval heb, adem ik diep in. En dan langzaam uit en daar doe ik 15 tellen over. Dan verdwijnt de overtollige zuurstof uit je bloed. En komt de bloedspiegel weer op normaal niveau.
En verdwijnt de aanval onmiddellijk.

sterkte en veel liefs,

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...