Spring naar bijdragen

Nieuw vroeg dagdraadje!!


knuffie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joann ik krijg opeens een iedeetje

Op school wordt een kind soms even op de gang gezet dat werkt.

Misschien kan dat thuis ook lekker de jassen aan en even met de grootste herrie schopper een gesprekje buiten, in alle stilte, ik denk dat de rest na 10 min ook rustig is.

gewoon er een tussen uit pakken ha ha

is weer nieuw voor ze, sterkte

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, die fles had er eigenlijk niet mogen zijn. Kijk naar die andere fles spa met bubbels, veel aantrekkelijker. Stop kinders lekker in bad, geef aandacht, tel tot tien. Kinders worden rozig. Snap dat je er ook hier bij wilt zijn. Als je de kinders nu extra aandacht geeft, lekkere warme chocolade melk en dan ook nog even op mogen dan gaan ze rustiger slapen. Liedjes zingen bij de schoen, rituelen opbouwen dan heb je straks geen kind aan ze. En is de rest van de avond voor jou, alleen van jou. En mag je,je hier lekker uiten! Zware dagen, uren, maar laat je niet verleiden door het duveltje!! Weet je dat kinderen ook daar gebruik van maken, die hebben het door en maken van de situatie gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bewondering voor, maar begrijp niet hoe sommige mensen dit forum combineren met zo'n druk gezinsleven. Ik begrijp dat mensen het nodig hebben, maar laat het niet ten koste gaan van. Zelf heb ik een laptop aangeschaft om beneden in huiselijke sferen toch aanwezig te kunnen zijn en als nodig mee te kunnen communiceren op pc en prive. Ik heb een open keuken dat maakt de boel al makkelijker. Vaak doe ik tig dingen tegelijk, koken, tv, pc, telefoon, vooral strijken tijdens moeilijk uurtje enz. Maar heb geen kleine kinderen meer. Voorheen sloot ik me boven op, slaapkamer met pc, tv, en waar ik rookte. ondanks dat er op pc staat rookvrije kamer. Onze verhouding is er op vooruitgegaan nu ik wat socialer weliswaar niet voor tv maar toch aanwezig ben voor aanspraak en luister op de achtergrond mee wat gaande is op de tv. Kun je toch nog samen iets delen. En roken is geminderd, dat moet nu onder de afzuigkap, een fijne houding hoor!
Dus nogmaals mensen, knap met al die gespannen lontjes om jullie heen, en in jezelf. Houdt vol!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje,

Ik zei toch al dat ik nog niet met deze laptop om kan gaan en mijn typtalenten waren nooit zo groot.

Ik moest lachen om een man die mag niet huilen terwijl die het dan stiekum toch wel doet.
zag het helemaal voor me, vandaar.

De kliniek heeft mij geholpen in de zin dat ik de tijd heb gekregen om oud verdriet eindelijk te erkennen.
En mij te laten zien dat ik niet het grijze muisje was dat ik dacht dat ik was. Ik heb een helboel lieve mensen ontmoet en heb inderdaad ontzettend veel gelachen.
Bij sociale vaardigheden heb ik geleerd dat er niets zo is als het recht op geluk maar wel het recht om ervoor te zorgen dat je functioneerd.
Ik ben gedwongen om te leren los te laten als dat nodig is en al was ik gelukkig nooit zo snel met mijn oordeel klaar te staan nu zal ik dat zeker niet meer zo snel doen.
Ik heb verdriet om degene die het niet gered hebben en ben trots op mijn maatje die het wel gerger heeft.

Maar ik heb ook uren en dagen moeten luisteren naar mensen die zo verward waren dat ze constant hetzelfde vertelden als een plaat die was blijven steken.
Het heeft ook een stukje onschuld weg gehaald, ik heb meer geleerd over medicijnen en drugs dan ik ook had willen weten maar nu ik het weet prik ik dwars door de bullshit van leerlingen die gebruikenn..
Zoals cruijf al zei;" elk nadeel heeft zijn voordeel."

Ik had het niet willen missen want ik ben daar ook mijn boosheid kwijt geraakt en boosheid maakt bijna nog meer kapot dan drank. Nu weet ik dat ik niet in de hand heb wat er gebeurd maar wel hoe ik daar op reageer.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi joann

Ik ga straks gaan werken maar wilde je toch eerst en vooral veel moed wensen en proficiat dat je de fles nog niet geopend hebt ondanks alle herrie en problemen rondom jou!!
Ik hoop voor jou dat het snel wat rustiger wordt en dat je je dan weer wat beter kan voelen!!
Veel groetjes van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, heftig, je hebt er misschien wat geleerd over jezelf, maar ben bang dat dit ook traumatische indrukken heeft opgeleverd.

By the way: Sneeuwwitje ik weet niet of je vanavond of morgen nog inlogd. Maar veel sterkte de komende dagen met je opname in het ziekenhuis en ok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann,

ik heb nu net het eten op en zie dat je niet ingelogd bent. Maar ik ga er van uit dat je straks of zo nog weer even bijleest.
Bij deze bied ik je alsnog m'n excuses aan. Had je al vijf kinderen die het je moeilijk maken, doe ik er als zesde nog even een schepje boven op. Nogmaals, sorry. Was niet bedoeld om je nog kwader te maken... maar is me wel gelukt... Zo lukken me wel vaker dingen die ik helemaal niet zo bedoel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shitt, iedereen z'n best gedaan, maar wel begrijpelijk. Ik denk niet dat ik het gered zou hebben, met zo'n schare aan kinders en al de spanningen bij elkaar. Jammer Joann 't is niet anders, laat het bij 1 dan kun je toch nog door tellen. De feestdagen zijn dan ook het rotste moment om te gaan stoppen. De spanningen lopen meestal ten top, zeker met de kinders. Alle begrip voor, hoor. Houw je taai!!
Mocht het aan mijn aandeel te wijten zijn laat het me dan weten, leerpunt voor mij, hoewel ik het mij niet beseft heb.
Liefs stien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, Stien, bedoel je dat. Telde die eerste keer dan ook al? Vond ik zo simpel.... Maar is me ook tweemaal vergeven, dus nu is het wel echt weer goed.


Joann, jammer dat je het niet trok. Heb je het nu weer een beetje onder controle? Is hubbie niet thuis vanavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...