Spring naar bijdragen

Maandag 4 December

Zeeman

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Potverdorie Zeeman,

ben je d'r weer een keertje, ben je me een paar minuten voor met een nieuw draadje. En nou weet ik niet hoe ik m'n bericht van m'n eigen nieuwe dagdraadje hierheen moet copiëren.

Fijn dat je d'r weer bent, man... en al vier droge weken achter de rug. Nog steeds zo moeiteloos? Van harte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook goedemorgen, Zeeman.

Denk dat ik nog niet goed wakker ben want ik zag een dagdraadje van 150!
Weer een feestje gemist.

Week 5, Zeeman dat gaat steeds beter voelen, vind je niet? Het zure is er af en je zelfvertrouwen gro
groeit. Go for it!

Sneeuwwitje en Mick, heel veel sterkte deze week.

Joann, asperine in nemen en veel water drinken, dan je knieen afvegen, je sokken op trekken en weer op je fietsje stappen en weer door gaan met fietsen. Vallen hoort erbij waar het om gaat is dat je weer op staat.

He Femmy, je klinkt alweer een beetje meer als de oude Femmy die ik leerde kennen.
Je zoekt hulp en je wilt het dan zal het je ook lukken, zij met vallen en opstaan.
Dag per dag en stap per stap, ik vertrouw in je.

Knuffie, ik weet niet waarom je zo opziet tegen vandaag maar sterkte.

Iedereen een prettige dag.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmorning to you too!

Koh, je kunt, met de muis, je bericht selecteren en dan op bewerken klikken, boven in menubalk. Dan klik je op kopieeren en ga je naar dit draadje en dan kun je op plakken drukken. Tenminste dat denk ik, probeer maar es, het gaat je lukken!

St Maarten, klasse! Wat goed van je. Gefeliciteerd.

Joann, Anjo lezen en opstaan en gewoon weer doorgaan.

Sneeuwwitje, sterket deze week, laat gauw van je horen.

En voor iedereen die iets moeilijks/engs/spannend heeft deze week, naast het adb blijven, sterkte, zet um op, ga ervoor en laat gauw wat van je horen.

TF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, ging je nou wel of niet werken?
Weet het niet meer, sorry.

Ferry, waar was je? Heb jou ook al gemist afgelopen dagen. Jaja, Big BB is wachting!

Mensen, het regent pijpestelen, k....weer en ik ben me toch vrolijk. Heb geen zin om te werken maar what the heck, ben toch blij.

DE DAG IS WEER BEGONNEN, YAHOOOOOOOO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kohtje

Goedevandaag allemaal,

Weer een nieuwe (werk)week voor iedereen. Hopelijk komen we die allemaal goed door.

Doet me denken aan de behandeling... Elke zondagavond als iedereen weer in de kliniek kwam na een weekendje thuis werd meteen gevraagd of er wel of geen terugval was geweest. De eerste weken was er altijd wel iemand die het weekend niet ongeschonden door was gekomen. In het weekend van mijn laatste terugval waren er zelfs vijf terugvalgevallen geweest, waarop de maandag daarop zelfs een crisisrooster werd samengesteld... Verderop in de behandelingen werd gek genoeg het aantal terugvallen steeds minder ondanks het feit dat er steeds mensen waren weggegaan en weer nieuwe voor in de plaats waren gekomen. Toen ik zo'n beetje halverwege m'n behandeling was kwamen we op nul terugvallen in de groep en dat heeft zich tot ik wegging, zo'n tien weken later, voortgezet. Een precieze oorzaak was niet aan te wijzen maar waarschijnlijk was een soort "wedstrijdsfeertje"ontstaan waarin niemand wilde "verliezen", iedereen wilde laten zien hoe goed ie ging... we stimuleerden elkaar zodanig dat we zelfs in de weekenden gesterkt waren. Dit was een positieve, stimulerende periode.

Het zou mooi zijn als we elkaar hier op het forum op soortgelijke wijze konden steunen en stimuleren. Ik bedoel dat hier diezelfde "winnaarssfeer" zou ontstaan, zonder dat iemand die uitglijd zich niet meer durft te vertonen, want warmte en begrip voor missers mogen nooit verloren gaan..

Ja, ik weet wel dat dat dagdromerij is, maar het zou toch mooi zijn?? Ja toch? Niet dan?

Zo goed Kohtje? Ik heb maar even de vrijheid genomen je te helpen.

Femmy, hartstikke goed, alweer een dag ADB. Veel succes bij de huisarts.

Joann, weer een nieuwe dag en nieuwe kansen. Schriftje invullen, en vol goede moed weer op de rit.

Sneeuwwitje, gaat het een beetje? Veel sterkte! En Mick ook.

Heb ik me bij elkaar geraapt om weer aan de slag te gaan, gaat de bespreking waar ik speciaal voor kwam niet door! Als ik dat geweten had, was ik nog een paar dagen ziek gebleven. GRRRRRRRRRRRRR. Zo zie je maar, nooit te fanatiek zijn. Een goede maandag allemaal!

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief van je Anna.

En wat vervelend dat je nu voor nix op je werk zit, waarmee mijn vraag beantwoord is. Je voelt je zeker niet slecht genoeg om weer naar huis te gaan. Nou ja, gebruik deze dag om ff te bekijken hoe je ervoor staat. Voel je je niet goed genoeg dan blijf je morgen lekker weer thuis.
Werkse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereers wil ik ook Sneeuwwitje en Mick sterkte wensen deze week met hun operatie. Laat gauw horen hoe het verder gaat.
Mick, niet jezelf banger maken dan nodig is hoor... laat het niet ontaarden in hypochondrie, daar wordt alles alleen maar erger van. Ik ga er tenminste vanuit dat je de ochtend gehaald hebt ;)

En nu ga ik dat copiëren maar eens proberen. Haal niet in, blijf rechts rijden en probeer me eventueel met lichtsignalen te waarschuwen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Kohtje,

effe je bericht gelezen op het andere draadje, jammer dat ik je net voor was, gnagna.

BamBam, 5 kilo in 4 weken. En het geld dat ik uitgespaard heb hebben moeder de vrouw en ik samen laatst op onze trouwdag ( 24 jaar) lekker opgegeten, zij met een wijntje, pa met twee flessen water.

Afgelopen zaterdag een buurtborrel gehad met een stel, buren, ja waarom heet het anders een buurtborrel ?
Alle maar dan ook echt alle volwassenen aan de wijn etc, en deze jongen met alle kinderen aan de limo.
dat had wel een een paar opgetrokken wenkbrauwen tot gevolg, maar ja. Het leukste was dat de gastheer speciaal voor mij een lekkere fles whisky had gekocht, en hoe hij ook aandrong, pa bleef bij de limo. En ondanks de limo was het erg gezellig, dus ook zonder alcohol.
Volgens de Tactus heeft het pas zin om je leverfunctie opnieuw te laten testen als je 2 tot 3 maanden geen alcohol hebt genuttigd. aangezien dit week 5 wordt zijn we al op de helft.
Jaja positief blijven denken en blijven lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Anna,

Spontaan weer ziek worden! Rond twaalf uur, het gaat toch niet, bla bla bla, zuig er maar een punt aan.
Of te wel ouderwets spijbelen. Ik hoop zo dat er niemand van mijn school mee leest.
oei. ( ik kan niet bij de icoontjes dus moet het maar met woorden)

Kohje,
Ik had het idee dat ik je beledigd had ofzo als dat zo was mijn excuses.

Zeeman, een echt goede whiskey en je zei nee! Knap, knapper,knapst!
Je bent een kanjer.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh God, het is pas 9.20 en ik ben zo melig als een ui of is het een ei???
Dit gaat een lang dag worden. Dit heet ook wel uitstel gedrag, ik heb zo geen zin in werken dat ik van alles ga verzinnen. Oude patronen slijten langzaam.
Er ligt namelijk veel administratief werk op me te wachten waar ik een bloedhekel aan heb. En nog wat vervelende klusjes. Maar oke, ga nu toch maar es aanstalten maken.

Koh, blijf proberen, kan je vrouw je niet ff helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeeman, wat goed van je. Ja die buurman dacht een goede buur te wezen en een lekker flesje voor je te kopen, aardig en attent maar helaas. Zeeman drinkt limo en water!!!

En een goeie besteding van het uitgespaarde geld. Nu nog nieuwe broeken kopen als je zo doorgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Anjo,

waarmee zou je me beledigd moeten hebben? Heb je het over dat lachen van gisteren? Dat heb je uitgelegd, had ik even niet begrepen dat je het over twee verschillende berichtjes had... de huilende man en het SVT blok. Ik dacht dat je moest lachen om m'n ervaring bij SVT... misverstandje mijnerzijds.. en verder zou ik het niet weten hoor.. En dan nog was ik niet beledigd..

BamBam, m'n vrouw is aan het werk. Moet het helemaal alleen doen hier:( . Maar als de nood weer eens aan de man is zal ik haar hulp inschakelen.. Bedankt voor je uitleg. En sterkte met je administratie, vind ik ook al zo bwuuuuuhhh..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi BB, that's the spirit. Je mag me wel even gezelschap komen houden met geen zin hebben. En wat administratief werk betreft, daar kun je onmogelijk zoveel van hebben als ik hier :D Dus ik zit hier niet bepaald voor niks.

Zeeman, goed joh, aan de limo. Laat die buur zijn whisky maar lekker houden.

Joann, ik ben tegenwoordig ook aangewezen op fiets en OV, dus fietsen we lekker samen op. Je mag vandaag wel even achter me blijven hangen, hou ik je uit de wind.

Nou, ik ga me maar eens heel rustig aan nuttig maken.

Doeiii, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een idee om motivatie uit te halen,

Al het geld dat je uitspaart door niet te drinken, doe daar wat leuks mee met je naasten. Zij hebben immers ook "geleden" tijdens je drankperiode, laat ze nu de vruchten plukken van je herstel periode.
Dat was bij ons etentje ook de achterliggende gedachten.
Nu bijna 5 weken niet gedronken en met mijn inname is dat toch een "omzet" van ruim 100 Eurie, en van dat geld dat je nu uitspaart kun je iets leuks met elkaar doen, etentje attentie voor de kids, zoek maar wat uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...