Spring naar bijdragen

een héél goede vroegemorgen!!

knuffie

Aanbevolen berichten

Hoi, hier knuffie,

Ik wil nu mezelf een :present:je geven want ik heb hier bezoek gehad van 15u tot 1 uur geleden!! Ze Zijn allemaal echt strontzat en ik ben de enige nuchtere hier!! Ik heb er wel moeite mee gehad maar als antwoord op hun aanmoedigingen om toch iets te drinken heb ik gezegd dat ik me niet goed voelde en dat mijn maag in de knoop zat!!( ik weet dat ik niet altijd een excuus kan gebruiken ) Ik ben echt wel een beetje trots op mezelf dat ik het aangedufd/aangekund heb!!
Slaapwel allemaal en tot morgen!!!
Trotse groetjes van knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 66
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Ilse,

Gefeliciteerd, de hele avond niets, terwijl de rest al lallend tekeer gaat.
Dat wil ik ook graag meemaken als ik met vrienden een avond ga stappen. Ik wacht hier bewust nog even mee, ik ga de verleiding nog even uit de weg.

Ik ben nu 17 dagen dagen alcohol vrij en dat ga ik nog een hele tijd volhouden.

Maar Ilse ik zou er gewoon voor uitkomen en zeggen ik drink geen alcohol meer. Op zo,n avond kan iedereen daar rekening mee houden. En wie dat niet respecteerd is een lul.

Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Knuffie,

Meid wat goed van je dat je nuchter gebleven bent. Een :present: en een knuf voor jou. Dat je evengoed toch zo lang op kunt blijven zeg. Ik zou al lang op een oor gelegen hebben, maar ik draai ook geen nachtdiensten. Voor jou zal dat toch wel anders zijn.

Je kinderen zullen je wel op tijd weer wakker maken, maar in ieder geval heb je geen kater vandaag. In tegenstelling tot de rest.

Allemaal een fijne dag vandaag. Ik ben toch naar mijn werk gegaan, wel lang over zitten twijfelen gisteren. Ik hoop dat het een beetje rustige dag wordt, in ieder geval ben ik vandaag niet alleen (als het goed is).

Groetjes, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevandaag allemaal,

Knuffie, geweldig gedaan meid. Laat ze maar lallen. Lastig dat ze je dan over de streep proberen te trekken om toch wat te nemen, maar dubbel zo goed dat je dat niet gedaan hebt. Ga daar de hele dag nog maar lekker van nagenieten, en die :present: die je jezelf gaf heb je dubbel en dwars verdiend.

Hoi Rob, welkom hier en ook een pluim voor je positieve start van een ADB-leven

Anna, ik hoop dat je toch een fijne dag hebt op je werk. Je hebt er in elk geval niet zo'n last van het rotweer. BRRRR. Wie laat er overdag je hond uit? Of kan ie wachten tot 's avonds. Ik neem tenminste aan dat je hem niet mee hebt? (O nee, dat rotweer moet je nu wel doorheen zonder autootje, toch? Getsie. Dat je maar weer snel een toettoet hebt)

Ook geen idee wie Tonyman is maar van harte gefeliciteerd. Zie ook voor het eerst zo'n mededeling.

Fijne dag allemaal,

Kohtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen een goede droge, natte morgen.
Het regent hier pijpestelen, blijf het liefst nog lekker in bed maar plicht roept.

Knuffie; goed gedaan, dat wordt een middag tucje of vanavond vroeg op stok.

Anna, een goede werkdag, en inderdaad je hebt gezelschap maak er gewoon een gezellige, rustige werkdag van. Je kan niet meer dan je best doen, Succes!

Tonyman, gefeliciteerd.

Kohtje, als jij dit nog nooit gezien hebt van deze felecitatie, moet je het mogelijk opgeven bij de moderator??
Ik denk dat ik er van zou schrikken, vier mijn verjaardag vanaf mijn 26e niet meer, blijf je lekker jong bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sneeuwwitje, zie je ingelogd staan
Joe is het meid, is alles een beetje goed gegaan? Laat gauw van je horen.

Rob, misschien een slecht grapje maare wegooien is drankmisbruik.

Ja slecht grapje maar ik bedacht het me.
Kun je niet iemand anders blij maken met wijn of je bang dat je iemand anders opzdelt met teveel alcohol. En weggooien kan natuurlijk ook altijd. Als jij ze maar niet in huis houdt en in de verleiding komt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van boodschappen doen, wat een hondeweer, in elk geval hoef ik geen hond uit te laten.

Kohtje, even de weg kwijt, 4 jaar geen verjaardag, of begrijp ik de lol niet?

Ffweg, hebben jullie geen inzalmelpunt rond de feestdagen waar je ongewenste kerstpakketten enz. kunt inleveren voor minderbedeelden?? De gootsteen knapt er echt niet van op hoor, moet je weer boenen.

Sneeuwwitje, weer thuisgekomen??? Hoe ist????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een pestpokke weer. Het regent hier al heel de ochtend. Nou ja, ik was pas 10.30 wakker!
Heerlijk, ik slaap zelden zolang, vond het wel fijn.

Hondjes uitgelaten in de stromende regen en verder nog niet zoveel gedaan. Lekker.
We hebben lekkerij in de wc, dat is balen maar ja, dat zullen we ook wel weer overleven. Ga straks naar de kapper, een lekker dagje aanlummelen. En het is nog geen eens zondag.

Voel me altijd een beetje schuldig als ik zo lang slaap. Stom he, alsof het haast niet mag. Ik had ook nuttige dingen kunnen doen. Braak, hoezo normatief?

Ga nu wel ff een paar nuttige dingen doen. Garage bellen, briefje schrijven, ziekenfonds iets regelen enzovoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, snap je 't als ik zeg: hai ouwetje van 30.....

BamBam, ik sta bij jou niet gauw te kijken als je iets geks zegt (leuk, bedoel ik) maar nu moest ik toch wel even drie keer lezen... ik las namelijk twee keer (met leesbrilletje dit keer) we hebben lekkernij in de wc.. pas na de derde keer lezen snapte ik het balen..

Dat rotweer ben ik al vier keer doorheen geweest, eerst vanochtend met de hondjes, toen naar de grafiekclub en later weer terug naar huis, net weer met de hondjes en nu zit ik mezelf moed in te praten om nog een keer te gaan. Boodschappen. Wat is er toch geworden van die onvolprezen SRV-man?? Zo is droog blijven onmogelijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag,

Het is soms zo jammer dat ik zo weinig tijd heb om alles te lezen en het bij te houden wie er weer nieuw zijn... Allemaal een beetje droog de sinterklaas door gekomen!?

Ik heb het gisteren avond met collega,s gevierd en heb 3 wodkacola gedronken...voor mij is dat al een hele overwinning want normaal ben ik dan helemaal loedertoeter... Ben pas laat wat gaan drinken op het werk dronk iedereen al voor en ik zat aan het water. Toen gingen we naar ons stam kroegje (waar we het elk jaar vieren) ik wilde eigenlijk niks drinken maar ach op een gegeven moment dacht ik ook ach een paar kunnen geen kwaad..als ik me zelf maar in de hand houd! En ja is gelukt vanmorgen voelde ik het wel zeker in m,n hoofd, dat ik wat gedronken had. Opzich alleen maar goed want anders ga ik zo weer in het drank verhaal mee.... Ik doe er ook niet te moeilijk over dat ik wat gedronken heb het is nou eenmaal zo....Verder voel ik me heel goed zonder drank en ga ik dat ook vol houden. Alleen zo heel af en toe gaat het mis en ik hoop dat dat steeds minder wordt en ik helemaal geen alcohol meer wil...

Tot nu toe voel ik dat ik nog steeds Alcohol de Baas ben en het gevecht blijf ik aan gaan.....

Vandaag drink ik dus niet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet ook zo weer naar buiten, bleee, gaat je haar zo leuk van zitte. De natuurlijke krul wordt dan kroes.
Bam Ban ,kan er nog wat van dat korte koppie af dan?!:D Ga zo de kinderen weer halen, Naar piane brengen. boodschappen halen, nee, Visje geen wijn halen, vandaag weer even o. Moet vanavond toch rijden
voor het turnclubje.Nou,misschien tot later, als de comp. tenminste vrij is. Doei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ellie, goed dat je eerst water hebt gedronken en jezelf in de hand hebt kunnen houden.
Nog beter je besluit om gelijk weer te stoppen vandaag. Als je maar plezier gehad hebt, want dat hoort ook bij het leven toch?

Zelf net gelezen dat ik geslaagd ben voor de eerste ronde van tactus therapie, ik mag dus door naar ronde twee. Tjonge wat ben ik blij (dubbele gevoelens hoor).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties, ' k word er helemaal rood van!!!:$
Weet je dat ik het na een tijdje zelfs niet meer moeilijk had! Hou zatter zij werden hoe vastberadener ik kwam om niets te drinken, raar, hé!!
Kort nachtje gehad, kindjes vroeg op dus zal ik nu efkes in de zetel liggen terwijl zij hun middagdutje doen!!
Veel groetjes van knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee de fles wijn is al door de gootsteen, wat een "drankmisbruik".

Het heeft wel voordelen niets drinken, je kan op elk moment van de dag in je auto stappen. Zo kan je met dit weer ook de honden uitlaten. Zij rennen en ik droog in de auto. Echt hondenweer.

www.weerstationuithuizermeeden.nl heeft een mooie buienradar kan je zien wanneer het weer droog wordt.

Knuffie een kort nachtje maar wel een stuk fitter dan met drank toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...