ffweg Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 nog een paar pleuri erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Ik gok op een tientje (hoop ik!) Bammerdebam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Oeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Lady te weinig24,95 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ffweg Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 okee ik zal het verklappen €30 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Ha koopje.Paar flessen wijn zijn veel duurder, gnagnagna of een rondje of een taxi:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Dat wil jij niet weten, Rob.Anna, soms strijk ik wel, vaak niet. Mijn Anna is net zo. Wat nodig is strijken we, maar veel vinden we niet echt nodig....En die stofzuiger... ik wist wel dat daar zulke reakties op zouden komen, haha. Valt reuze mee hier, hoor.Beneden elke dag even er doorheen, boven eens in de drie dagen. En natuurlijk als we bezoek verwachten. We mogen geen verkeerde indruk wekken, toch??Nog even wat anders..De eerste opzet van m'n web-site is klaar. Met grote dank aan mijn Anna. Wie wil kan even gaan kijken. Je kunt de plaatjes aanklikken voor een vergroting en als je de cursor op de vergroting houdt zie je rechtsonder een zoom-tekentje verschijnen waarmee je nog extra kunt vergroten.De naam van de web-site is: Ik ga nu nog heel even schilderen. Moet een vlak even afmaken anders is het morgen half ingedroogd en kan ik weer opnieuw beginnen. Binnen een uur ben ik wel weer terug. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 12.95 dan?Verkocht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 NEEEEEEuhhhhVeel te weinig....hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Oeps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Nog even sparen voor de Blender dan, ik ga nu even zoeken naar de kunst van Koh.(Wat spannend voor je Koh!). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ffweg Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Wat koop je nog voor 30 pleuri:okee drank.Blendergoed boek.kerstboom met ballen en lampjes.......................wie heeft nog een orgineel idee om de kerstdagen mee door te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Ja ja, ik ben er weer. Tis nog niet je van het, maar..... elke dag wat beter. Heb vrijwel geen draadjes bijgelezen. Ga dit later even doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 naar de saunawandelen bij de zeeblenderenschilderij makenlezenstofzuigen bij Kohmeubelboulevard( maar daar ga je pas naar toe als je van plan bent om weer aan de drank te gaan)Hout hakken voor de open haardje huis vervenje huis schoonmakenramen lappenfoto's inplakken(zie meubelboulevard)Poezie schrijven.En straks verzin ik nog wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ffweg Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 kohtje,Mooie website, ik heb niet veel verstand van kunst. is het abstrakt of is dat wat anders?Ik heb vroeger ook geschilderd, je weet wel van ravensburg schilderen op nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Hihi Mick, hoeveel tijd heb je....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ffweg Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 de meubelboulevard, dat is een goede, zeg is de drank daar gratis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 ffweg; heel veel vers fruit en groenten?(Alles gesneden op de houten snijplank).De kerstboom ga ik scoren voor 10 euro, de spulletjes voor in de boom heb ik al thuis.Als ik zuinig ben dan kan ik evt. die Blender ook nog kopen.Drank kost best een boel geld, alhoewel ik wel het koedkoopste van het koedkoopste dronk, maar toch!(Ik ging ook bar veel roken in combinatie met drinken, dus dat scheelt ook weer Euro's).Koh? Het lukt niet via Google je site te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Jee, wat een mooie werken Kohtje!!Ik ben onder de indruk van een aantal ervan.Wat goed dat jullie de site hebben gemaakt. Fantastisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 quote: Originally posted by: Sally@ Kohtje, Kan jouw site via google en msn NIET vinden, jammer..... geef het adres eens..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Gewoon adres intypen wat Koh op site heeft gezet.Mooi Koh, wat veel verschillende dingen.Nee ffweg de drank is daar niet gratis maar ik word zo droevig van die boulevards dat je bijna toch weer zou gaan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 'Lieveheersbeest' vind ik onder andere een prachtig werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 De achtergrond van je site vind ik persoonlijk wat storend... vrij druk, vrij donker; het trekt de aandacht van de werken weg, nee; het doet de werken tekort..zoiets.Mijn idee. Ik zou het wat rustiger maken. Lichter en strakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 Lady, dank je voor de tip van die achtergrond. Maar als je de vergrotingen ziet is die achtergrond weg. Mijn vrouw heeft die hele site gemaakt en vond dat wel een mooie achtergrond. Wat niet weg neemt dat we het er nog over kunnen hebben. Het is ook nog maar een eerste opzet. Kan nog helemaal veranderen. En dan zijn alle op- en aanmerkingen welkom. Ik heb ook wel eens gezien dat iemand (Mick bijvoorbeeld laatst nog) hier een link plaatste. Maar ik heb geen flauw benul hoe dat zou moeten. Weet iemand dat? Dan kan ik dat ook nog eens proberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 december 2006 Rapport Share Geplaatst 15 december 2006 ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden