Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 december


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 96
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat wil jij niet weten, Rob.

Anna, soms strijk ik wel, vaak niet. Mijn Anna is net zo. Wat nodig is strijken we, maar veel vinden we niet echt nodig....

En die stofzuiger... ik wist wel dat daar zulke reakties op zouden komen, haha. Valt reuze mee hier, hoor.
Beneden elke dag even er doorheen, boven eens in de drie dagen. En natuurlijk als we bezoek verwachten. We mogen geen verkeerde indruk wekken, toch??

Nog even wat anders..
De eerste opzet van m'n web-site is klaar. Met grote dank aan mijn Anna. Wie wil kan even gaan kijken. Je kunt de plaatjes aanklikken voor een vergroting en als je de cursor op de vergroting houdt zie je rechtsonder een zoom-tekentje verschijnen waarmee je nog extra kunt vergroten.
De naam van de web-site is:

Ik ga nu nog heel even schilderen. Moet een vlak even afmaken anders is het morgen half ingedroogd en kan ik weer opnieuw beginnen. Binnen een uur ben ik wel weer terug. Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

naar de sauna
wandelen bij de zee
blenderen
schilderij maken
lezen
stofzuigen bij Koh
meubelboulevard( maar daar ga je pas naar toe als je van plan bent om weer aan de drank te gaan)
Hout hakken voor de open haard
je huis verven
je huis schoonmaken
ramen lappen
foto's inplakken(zie meubelboulevard)
Poezie schrijven.

En straks verzin ik nog wel wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ffweg; heel veel vers fruit en groenten?
(Alles gesneden op de houten snijplank).
De kerstboom ga ik scoren voor 10 euro, de spulletjes voor in de boom heb ik al thuis.
Als ik zuinig ben dan kan ik evt. die Blender ook nog kopen.
Drank kost best een boel geld, alhoewel ik wel het koedkoopste van het koedkoopste dronk, maar toch!
(Ik ging ook bar veel roken in combinatie met drinken, dus dat scheelt ook weer Euro's).

Koh? Het lukt niet via Google je site te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady, dank je voor de tip van die achtergrond. Maar als je de vergrotingen ziet is die achtergrond weg. Mijn vrouw heeft die hele site gemaakt en vond dat wel een mooie achtergrond. Wat niet weg neemt dat we het er nog over kunnen hebben. Het is ook nog maar een eerste opzet. Kan nog helemaal veranderen. En dan zijn alle op- en aanmerkingen welkom.
Ik heb ook wel eens gezien dat iemand (Mick bijvoorbeeld laatst nog) hier een link plaatste. Maar ik heb geen flauw benul hoe dat zou moeten. Weet iemand dat? Dan kan ik dat ook nog eens proberen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...