Spring naar bijdragen

zaterdag 16 december


anjo

Aanbevolen berichten

Dank u meneer.
Is Boelie alweer droog? Dan mag hij nu wel op de bank zeker?? gna


Anna, Zeeman heeft vanavond z'n verjaardagsfeestje. Hij is dinsdag jarig maar krijgt vanavond bezoek.

Hou um droog Zeeman!! Daar zit ik niet over in, daar is hij te trots voor. Hij zal niet af willen gaan voor z'n makkers. En hij houdt vol, vast en zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is inderdaad wel een kluwen draden op het moment.

Sally, het was jij toch die zo lekker geslapen had op 4 valiums met een sloot drank?
Ik denk dat het helemaal geen kwaad kan om kerst te vieren in een kliniek. Heb ik ook wel eens gedaan en je gaat er echt niet dood van. En ik ben echt niet iemand die iemand normaal gesproken naar doorverwijst.

Je hebt een operatie nodig die je niet krijgt als je drinkt, ik neem aan dat je die operatie wilt dus neem jezelf in bescherming tegen jezelf.
Wees eerlijk tegen je zelf. Je bent gewend je gevoelens te dempen, je voelt nu bijzonder veel tegelijk.
En maak je niet zo druk over al je pillen, de meesten zijn vitamines en waarom krijg je ze nu ineens wel,
ik neem aan de valium? Kreeg je ze eerst niet meer?

Ik hoop dat je de juiste beslissing neemt, wat goed is voor jou.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik even aandacht voor mij vragen?
(Dit is een goed leerdoel voor mij, ik vraag niet voldoende).


Ik weet nog niet eens hoe serieus ik het moet/wil nemen, maar vandaag las ik een vacature die me in meerdere opzichten aanspreekt.
Het is in een tuincentrum waar ze iemand zoeken die voornamelijk de decoraties en sfeer verzorgd.

- Een baan van 38 uur, best pittig, maar het zou betekenen dat ik mogelijk financieel volledig zelfstandig kan zijn.
- Mijn dochter is inmiddels oud genoeg, opvang indien nodig is er wel te vinden.
- Een werkplek die niet teveel van me vraagt, maar wel mijn creatieve talenten aanspeekt .
- Gewoon vooral lichamelijk lekker hard werken, niet meer met allerlei menselijke problematieken bezig zijn voorlopig.
- Een werkplek die los staat van mijn zorg-en hulpverleningsopleidingen en werkervaringen.



Nah, het is een prille gedachte en deze vacature kwam ik zomaar onverwachts tegen vandaag.
Ik vind het leuk spannend om hierover na te denken en dit als eventuele optie te zien voor een poos.


Nah, dit wil ik graag even delen en als jullie de tijd en aandacht hebben, dan zijn reacties welkom!
('t Hoeft niet natuurlijk hé!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady, ik ben wel de laatste persoon om je advies te geven. Ik weet zelf ook niet wat ik wil/moet/kan. Maar als jij het gevoel hebt dat dit iets is voor jou, zou ik het zeker proberen. Solliciteren kan nooit kwaad.

Sally, ik neem aan dat een eind aan het drinken gaat maken? Moet je zeker doen, maar tot die conclusie was iedereen al gekomen. Stop met twijfelen joh, je hebt alle drank al weggekieperd, gooi die twijfel nu ook maar weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: anjo


Er landen een heleboel zonnestraaltjes op ons pad, het is de kunst om ze te zien.


/q]

Anjo, wat een fijne reactie, mag ik de hierboven gequote zin gebruiken als mijn onderschrift?
Ik heb 'm een beetje bewerkt, maar ik weet niet zeker of het nu correct Nederlands is...ach, what the hell! :D

Liefs!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesnavonds jeluitjes,

Na een supersaaieavond duik ik maar es vroeg m'n bed in.
M'n missie met de fiets is (nog) niet gelukt dus voorlopig nog op de mountainbike.
Heb wel een gewone damesfiets maar da's een oud barrel en de ketting loopt er telkens af.
Kan ik er na zo'n 85 keer inmiddels binnen 1 minuut ook weer omleggen hihi.

Oja, vandaag was m'n 6de dag alwederom in droogte doorgebracht.

Welterusten, m'n caviaatjes hebben een lekker schoon nest en mijn schaap ligt ook fris en opgeschud naar me te lonken.

Tot morgen en iedereen, houdt ut droog aub

Catootje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...