Spring naar bijdragen

Maandag 18 december


BamBam

Aanbevolen berichten

Zeeman, klasse dat je je verjaardag droog door bent gekomen. Ook van mij een :musicnote:

Knuffie, goed van je dat je het gisteravond droog hebt gehouden. Veel sterkte vanmiddag in het ziekenhuis. In ieder geval fijn dat het onderzoek goed is gegaan.

Stien, vervelend dat je vannacht zo eenzaam was met je ellende. Ik hoop dat je je weer iets beter voelt.

BB, van mij mag alle vorst jouw kant op, ik hou niet van ruiten krabben.

Ik heb even bij mijn profiel gekeken, ik heb mijn geboortedatum niet vermeld, dus ik krijg geen verjaardagsgroet. Ik weet ook niet of ik daar zo'n behoefte aan zou hebben, stel je voor, een heel draadje met felicitaties.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 78
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Allen goedemiddag,
Ik ben w.s. de grootste piekeraar die er bestaat. Ben nu geloof ik weer een hele poos aan het piekeren, hoe de wereld uit te helpen wat jullie bezorgdheid betreft. Met trillende vingers zit ik hier te typen, jullie zijn echt hartverwarmend. Vannacht had niets te maken met alco. Heb/had hier een kistje met manderijnen staan, zit niet veel meer in. Werd vannacht ook gecontroleerd en zelfs vannochtend belde mijn man, doet hij anders nooit. Het had alles met mijn werk te maken en ben er nog niet uit. Ik kom vaak ook erg laat thuis, meestal ga meteen naar bed. Maar dat lukte mij gisteren niet, mijn collega's hadden ook gezegd neem eerst maar een paar wijntjes, weten hun veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik baal als een stekker dat ik Stien heb gemist want ik kon maar niet in slaap komen.
En juist dan is het donker zo donker.

Iedereen gefeliciteerd met 20 uur, 20 dagen of 20 weken of zelfs alleen maar omdat je onze site hebt gevonden.

Anna, Ik vrees met grote vreze, bij mij gaat altijd alles zo'n beetje tegelijkertijd kapot.
Zal wel iets te maken hebben uit de prehistorie, meestal koop je in het begin heel veel in dezelfde tijd.
Maar voordat je in paniek raakt en ik bedoel dit niet lullig; heb je de filter al gecheckt?

Knuffie, heel veel sterkte vandaag. Hou het droog,he?!

Marieke, kunnen jullie niet even langs komen want het is hier een puinhoop.

Het beetje slaap dat ik had werd gevult door een drankmerrie. Ik was op mijn werk
en was geheel lam. Zoiets als dromen dat je naakt door de stad loopt maar dan op zijn dranks.
Schijnt heel normaal te zijn maar echt prettig was het niet.

Kohje, slimpie. mijn complimenten voor het goede lezen.

BB, gaat ie wel lekker? Weet je hoe koud dat is als je op de bus staat te wachten?
En je icoontje is nu gewoon helemaal in duigen hgevallen, eerst dacht ik chocoladebruin
met een vreemd accent van ergens in het Noorden maar ach een mens kan op gekke plaatsen terecht komen in zijn leven. Maar ga je steeds meer de blonzende meid met de blozende wangen woorden.

Excuses als er veel typfouten in staan, ik kreeg mijn venster niet vergroot dus kan niet zien wat ik typ.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we toch wel doen Koh bij 20 weken eerst versieren

beginnen met een leuke slinger zoals dit voorbeeld met dan 20 zonnetjes eraan frutselen~~~~~~

:rose:~~:rose:~~:rose:~~:rose:~~:rose:~~:rose:~~:rose:~~:rose:~~:rose:~~:rose:~~:rose:~~:rose:

dan een slinger met kadootjes maken

|----:musicnote:---|---:musicnote:---|----:musicnote:---|---:musicnote:---|----:musicnote:---|---:musicnote:---|----:musicnote:---|---:musicnote:---|----:musicnote:---|---:musicnote:---

en zo kunnen we nog wel even dóór fröbelen !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, wat ben je weer crea!

Anjo, is jammer maar helaas.

Ik heb gisteren onder druk van mijn collega's aangifte moeten doen bij de beveiliging van bedreiging.
Had en heb hierbij gemengde gevoelens, daar dit iemand betrof met een alcohol verleden. Heeft een kronkel in z'n kop (ik toch ook) door z'n verleden en heeft uitbarstingen. Veel mensen zijn dan bang, ik ook wel hoor op dat moment. Kon ook geen hulp krijgen, heb geroepen, maar niemand reageerde. Kon niet bij een telefoon komen. Zelf de boel weten te redden. Maar heeft oh, zo'n inpact op me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, leuke slinger Houtje. En Kohtje, jij snapt het precies. Of niet?

Anjo, natuurlijk heb ik de filter nagekeken, dat is altijd het eerste wat ik doe. Machine open gehad, niets te ontdekken, behalve dat de deur waarschijnlijk niet helemaal goed meer sluit. Dus toch maar even bellen of dit de moeite loont om nog te laten herstellen. Je moet wel even achter mij aanschuiven hoor, voor Marieke's hulp, ik had het eerst gevraagd. Ik zal boven vast beginnen Marieke, de computer staat beneden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Stien, dat lijkt me niet zo gek dat jij niet meteen kon slapen gisternacht. Wat vervelend voor je. Ik kan me goed voorstellen dat zo'n gebeurtenis een grote impact op je heeft. Heb je hier straks op je werk ook nog gesprekken over. Alles niet te snle onder het vloerkleedje schuiven hoor. Dit soort dingen kan lang nawerken, hoeft niet maar kan.
En ik snap je twijfel, iemand met een alcoholverleden en dar ben jij zelf ook niet helamaal klaar mee. Maar jij bedreigd toch geen mensen wel? Dus kun je de sitauaties en omstandigheden niet met elkaar vergelijken. Maar ik kan me goed voordtellen dat je hiermee worstelt. Ik wens je sterkte en blijf schrijven he. Ook al vraag je 80x hetzelfde, maakt helemaal nix uit. Niet gaan drinken, zelfs niet eens aan denken.
Praat maar met ons en we lullen wel terug! (meestal wel dan)

BB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Stien,

Geen wonder dat je zo van de kaart was. Dat zijn dingen die er echt in hakken.
Er is geen excuus dat iemand je op wat voor manier bedreigt en als het gebeurd is het een inbreuk op je gevoel van veiligheid die je nodig hebt om op deze planeet rond te lopen.

Ik snap niet goed waarom je collega's je gedwongen hebben om aangifte te doen als je dat zelf niet wilde.
echter onze wereld is veranderd en soms is het nodig om het op papier te hebben.
Toen ik pas begonnen was kreeg ik een keer een mep in mijn gezicht van een leerling, hij was niet voor mij bedoeld maar voor zijn mentor. Het deed pijn dus ik kon het niet goedkeuren maar ik snapte het helemaal van die knul. Dat was de eerste keer en sindsdien heb ik nog wel meer warstories mee gemaakt. Wat belangrijk voor mij was dat ik die eerste keer zelf mocht beslissen wat ik er mee deed.
Maar dat was voordat er docenten vermoord of openlijk bedreigd werden nu zou die jongen onherroepelijk geschorst worden.

Wat ik bedoelde te zeggen dat dingen gebeuren en eigenlijk zo het aan jou moeten zijn wat je er mee doet maar als iedereen met een kronkel in zijn hoofd mensen ongemeld kon bedreigen zou de wereld er ook niet fijner op worden.

Hopelijk kom je vannacht wel aan slapen toe en blijf onbevreesd,he?!

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam, nee ik bedreig geen mensen heb wel mijn buien maar ben zonder alco zo mak als een lammetje.

Kohtje, was een patient. Als er meerdere aangiftes gedaan worden, wordt de patient door ons niet meer opgenomen. Ik was nr. 2 voor aangifte. Maar dit alles geeft mij zo'n dubbel gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je dubbele gevoel, Stien.

Echter ik vind het toch wel een fijn gevoel dat ook verpleegkundige beschermd worden.
Patient eerst kan ik begrijpen maar die andere patienten hebben ook recht op een verpleegkundige die niet achter kogelvrij glas haar werk doet.

anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, wat een nare ervaring. Ik kan me goed voorstellen dat je er vannacht doorheen zat. En ook je dubbele gevoel. Toch begrijp ik je collega's ook wel. Patienten die meerdere malen iemand bedreigen vormen een gevaar voor iedereen, dus het is belangrijk dat zij ook officieel als mogelijk bedreigend of gevaarlijk bekend zijn. Voor hetzelfde geld gaat het een keer echt mis, en dan zou jij misschien spijt hebben dat je er nu geen werk van hebt gemaakt. Zo moet je het ook bekijken.

Dit moet wel heel emotioneel voor je geweest zijn. Knap dat je niet bent gaan drinken. Heel veel sterkte ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, gaat het met je machine, komen ze vandaag nog kijken?

Bambam, heb nog choco over, moet je wel zelf even ophalen hoor,hoewel wit is bijna op.
Ja, controle uit liefde zoals Anjo het zegt, ze waren vannacht erg ongerust. Zat als een zombie achter p.c. en niet voor rede vatbaar. Ik denk overdag geen alc controle, want ik dronk nooit midden op de dag.

Anjo, ze wilden perse dat ik aangifte deed, anderen zijn wel bang en willen deze patient niet meer helpen.
Als het niet voldoende wordt gemeld, kan deze pat binnen korte tijd na ontslag voor heropname weer bij ons geplaatst worden. Dat proberen ze nu te voorkomen. En gesprekken op mijn werk zullen de eerste dagen niet volgen, ik ben vrij en begin vrijdag weer met werken. Heb via een mailtje hogerhand op de hoogte gesteld. Mogelijk krijg ik via de mail bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, misschien beetje ver weg he.
Ik eet nu een wit broodje met pindakaas, ook lekker.
Ik vreet momenteel alles hier wat los en vast zit, tijd van de maand he.
Heb een ***bui. Ben thuis aan het werk voor m'n werk en er komt me nix uit handen. Meeschrijven op het forum helpt dan ook niet echt he, gnagna.
Ik ga zo maar even uitloggen en mezelf bij kop en kont pakken, kijken of dat helpt.
Laat het jullie later wel weten.

Doeiiii


Anna, doe niet zo flauw en zet je verjaardag er ff bij, gezelli, Stien jij ook. Gaan we slingers maken, nou ja we, Houtje in ieder geval en liedjes zingen en zo. Gelukkig kun je me dan toch niet horen, das maar beter ook!!!!

Noot van de moderator: Deze bewoording kan opgevat worden als schuttingtaal en is daarom aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sally, goed van je dat je voet bij stuk hebt gehouden. Ik hoop dat het allemaal nu snel geregeld wordt. En droog houden nog even hè, ook al is het spannend.

BamBam, aan het werk! Staat jouw verjaardag er eigenlijk op?

De monteur komt vanmiddag nog even kijken, ik ben benieuwd of er nog wat aan te verhappen valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...