Spring naar bijdragen

Zaterdag, 30-12-`06.

Lady

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Laat dat (nog) maar weg Anjo, en neem je gewoon voor dat Jan deze vakantie niet meedoet. Je hebt je al voorgenomen over je werk niet meer te stressen, dus heeft hij niets bij je te zoeken. Positief denken, zeggen ze ook de hele tijd tegen mij.

In mijn jaarhoroscoop ga ik veiligheidshalve maar niet kijken. Vorig jaar werd me ook al beloofd dat 2006 een goed jaar zou worden. Nou, ik ben gestopt met drinken, dus in zoverre klopt dat. Maar verder sta ik niet echt te juichen.
Volgens mij staat er trouwens nooit in die dingen dat het heel slecht gaat. Stel je voor dat je erin gelooft, en dan een heel jaar gaat zitten kniezen omdat het toch niks gaat worden. Dat schiet toch ook niet op. Maar dagdromen is altijd wel even fijn.

Nou BB, je dans heeft niet geholpen, en mijn hond moet er nog steeds uit. Ze zijn inmiddels wel gestopt met knallen geloof ik, dus ik ga de storm nog maar even trotseren.

Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook verder Sonja kijken......... de laatste keer. Ben een keer in de uitzending geweest, toen gingen ze matten geloof ik (in de jaren 80 of zo, eeeeeeeeeeeeeuwen geleden).

Crystal Clear Cranberry 0,98 cent per liter en minder dan één calorie per glas en niet zo wee-zoet. Maar ik neem een fles spa Rood mee naar boven voor vannacht.

Doei tot morgen !!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooit iets gehad met Rob de Nijs moet ik bekennen, dat is niet echt mijn smaak.

Die storm had trouwens wel wat. Lekker hard en wild, daar word ik helemaal opstandig van, een beetje strijdbaar zelfs. Voelt lekker, past veel beter bij me dan die somberheid. Alleen vervelend dat de jongens er nog doorheen moeten op de fiets.

Ferry en Houtje, welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...