BamBam Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 truste Fer, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Laat dat (nog) maar weg Anjo, en neem je gewoon voor dat Jan deze vakantie niet meedoet. Je hebt je al voorgenomen over je werk niet meer te stressen, dus heeft hij niets bij je te zoeken. Positief denken, zeggen ze ook de hele tijd tegen mij.In mijn jaarhoroscoop ga ik veiligheidshalve maar niet kijken. Vorig jaar werd me ook al beloofd dat 2006 een goed jaar zou worden. Nou, ik ben gestopt met drinken, dus in zoverre klopt dat. Maar verder sta ik niet echt te juichen.Volgens mij staat er trouwens nooit in die dingen dat het heel slecht gaat. Stel je voor dat je erin gelooft, en dan een heel jaar gaat zitten kniezen omdat het toch niks gaat worden. Dat schiet toch ook niet op. Maar dagdromen is altijd wel even fijn.Nou BB, je dans heeft niet geholpen, en mijn hond moet er nog steeds uit. Ze zijn inmiddels wel gestopt met knallen geloof ik, dus ik ga de storm nog maar even trotseren.Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ik ga ook verder Sonja kijken......... de laatste keer. Ben een keer in de uitzending geweest, toen gingen ze matten geloof ik (in de jaren 80 of zo, eeeeeeeeeeeeeuwen geleden).Crystal Clear Cranberry 0,98 cent per liter en minder dan één calorie per glas en niet zo wee-zoet. Maar ik neem een fles spa Rood mee naar boven voor vannacht.Doei tot morgen !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Trusten Houtje.Ga je nog een niuewe tekst bedenken of wens je ons alvast een goed kerstfeest voor 2007? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Welterusten Houtje en Ferry.Enne: ik dacht dat regenboogvlees iets was dat je eet met rode groentjes. Maar klinkt lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Anjo, ik ben nu toch wel heel erg nieuwschierig wat jouw horoscoop is. Een erfenisje is nooit weg, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Nou Marieke, de tijd gaat mij best snel maar ik vind het knap dat met zoveel zenders er idd niet veel biezonders op is. Belgie 2, judge John Deed begint nu. Vin ik wel leuk zijn wel herhalingen. Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ferry, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Hee, ja Luna, jij hebt het nou weer even over die rode groentjes. Is er nog gezegd wat dat nou eigenlijk is of niet. Heb ik het gemist misschien of ben ik het al weer vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Luna, dat was vlgns mij Rudy die deed van die rode groentjes in de saus voor over de lof.Goh vlgns mij werkt mijn geheugen nog een klein beetje. Toch....of was het..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ja Stien, dat klopt wel. Ik vroeg zelf als eerste wat het was aan Rudy. Maar WAT is of zijn het nou???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Arme Rudy, zou geloof ik vanavond terug naar nederland en dat met dit weer.Toch morgen eens uitleg vragen wat die rode groentjes waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ach Joanntje. Lekker effe zwijmelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Joann, snel terug naar het heden!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Zwijmel dan maar fijn verder, het is dus verantwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Is Hubbie thuis Joann? Veel plezier nog:D:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Is Rob de Nijs jouw Hubbie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ik begin te leren, reageerde te snel. Zegt dus meer over mijzelfes dan over een ander, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Nooit iets gehad met Rob de Nijs moet ik bekennen, dat is niet echt mijn smaak.Die storm had trouwens wel wat. Lekker hard en wild, daar word ik helemaal opstandig van, een beetje strijdbaar zelfs. Voelt lekker, past veel beter bij me dan die somberheid. Alleen vervelend dat de jongens er nog doorheen moeten op de fiets.Ferry en Houtje, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden