Spring naar bijdragen

Zaterdag, 30-12-`06.


Lady

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anna, zullen we alvast even oefenen. Wooohhhhhhwooohhhhhwooooh

(voor de mensen die het niet snappen, dit is een imitatie van huilen tegen de maan!)

Hihi. Lekker gesaunaat(d) heerlijk. De wind giert hier om het huis, kacheltje brand alweer.

Anko, good voor you. Misschien kun je aandelen gaan kopen in die crodinofabriek, dat spul is bijna net zo duur als goud.

Zo Stien, nog meer stappen dus, we krijgen het zo druk dat we geen tijd hebben om aan drank te denken:) Lijkt me een goed plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy, een Agnes is een karakter van een schrijver, Peter van Straaten. Hij schreef columns.
Agnes is een vrouw die veel te veel drinkt maar zich bijna elke dag voorneemt hier nou es wat aan te doen. Ze heeft een knipperlichtreltie met Arthur en die lust em ook wel.
Soms hilarisch maar ook triest, zuipen zuipen zuipen. Tja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady, hoi. Ik wilde net wat vragen aan Joann, zoals jij ook gemerkt hebt gisteravond heeft Joann het gisteravond af laten weten om een ieder in te stoppen, voor de nacht.
Die ziekenboeg was echt te veel van het goeie he Joann, misschien moet je dat vanavond juist heel vroeg aankondigen. Zoiets van om ...uur, laatste ronde dan gaan de lichten uit!! Kan iedereen eens goed uitslapen en een uitgeruste frisse jaarwisseling tegemoet zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, wel goed voor jezelf blijven zorgen, neem lekker kopje soep of bouillonnetje, fruit. Zorg dat jeje vitamines binnen krijgt. Heb je dit jaar de griepprik gehaald, want het heerst. De kinders nemen dit zomaar mee naar huis, als je dan een beetje vatbaar bent....
We laten de nachtdienst maar over aan Knuffie, die zit w.s. nog in haar ritme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bammie, ik laat het huilen dit keer maar achterwege. Doet me iets teveel aan de buurhond denken op dit moment, maar dat kun jij niet weten want dat heb je natuurlijk nog niet gelezen.

Joann, dat klinkt als een aankomende griep. Op tijd je bedje in meid, warme kruik erbij. Jammer dat de winkels een paar dagen dicht zijn, want ik geloof heilig in de heilzame werking van verse kippensoep. Werkt bij ons altijd!

Wij hebben net boerenkoolstamppot op, niet met rookworst dit keer maar met een grote gehaktbal en jus. Als je ziet wat er op is gegaan geloof je niet dat we maar met zijn drieën zijn.:D

Stien, met jou ook alles goed? Is je nachtdienst weer afgelopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftige nasleep.....weet niet goed meer hoe hier nog op te reageren.
Ben wel blij dat jullie ondanks alles je rust hebt teruggevonden en hier blijft meeschrijven.

BB, klinkt heerlijk die maaltijd die jij verorbert hebt. Ik doe heel matig een crackertje, want wil morgen flappen eten en moet echt op mijn gewicht letten.

Anna, ik zit niet in de nachtdienst dat is Knuffie. Ik ga 2 januari het nachtleven weer in.
Niet te volgen hé, al die wisselende diensten en die koppies van ons zijn ook nog zo lekker verwarrend.
Misschien moet ik daar wat verandering in brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/\/\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\\//\/\/\/\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\\/\//\\//\\//\\//\\/\\//\\/\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\\\/////\\\\\/////\\\\\/////\\\\\\/////\\\\\/////\\\\\//\/\/\/\/\/\\\\\\///////\\\\\////\\//\\///\\\\//////\\\\\////\\\\////\\\///\\\\////\\\\////\\\\////\\\\////\\\\////\\\\////\/\/\/\/\/\/\/////\\\\\\///\\//\\//\\//\\\\\/////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\//////////////////////////////////////\\\\\/////////////////////////\\\\\\\/\/\/\//////////////\\\\\\\\\\\\\\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\/\\/\/\/\///////////////////////////////////\//////////////////////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\//////////////////\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\//\/\/\/\/\\\\\////\\\//\\//\\/\/\/\/\/\//\\//\\//\\//\\//\//\\//\//\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

:angry::D:heart:000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000\0/0\0/0\/0\/0\/0\/0\/0\/0\/0\/0\/0\/0/\0/\0/\0/\0/\0/\0/\0/0\0/0\0/0\0/0\/\/\/\/\/\//\\//\\//\\/\/:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...