Spring naar bijdragen

Sally


ferry

Aanbevolen berichten

Zeeman,

Ik weet niet waarom jij zooooooooo vrees'lijk moet lachen dat je over de grond ligt te rollen van het lachen (ROFL) maar moet je daarbij nu ook persé ende verplicht je edele achterwerk verliezen (MAO) of vergis ik me in de computertaal?
(rolling on the floor laughing my *rse off)????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 109
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Iedereen die naar bed gaat of al is, welterusten.

Houtje, je hebt dat erg goed onder woorden gebracht, over vertrouwen en wantrouwen. Ik ben vanmiddag voor mezelf al tot de conclusie gekomen, dat ik weliswaar zal proberen voor ogen te houden dat dit een virtuele werkelijkheid is, en dat is niet alles hoeft te zijn wat het lijkt, maar dat ik me daardoor niet zal laten weerhouden hier voorlopig gewoon verder te schrijven. Ik geloof nog steeds in de oprechtheid van het grootste deel van de mensen hier, en ik heb hier al zoveel steun en warmte ervaren dat ik niet van plan ben me dit af te laten pakken door wantrouwen. Misschien ben ik te goed van vertrouwen in de mensheid, het zij zo. Ik kan niet eeuwig achterdochtig door het leven gaan.

Zeeman, fijn dat je er weer bent. Ik ben benieuwd te horen of je erachter komt waarmee het mis ging, en wat je ervan geleerd hebt.

Afgelopen nacht ben ik erg laat naar bed gegaan, en ik heb ook erg lang uitgeslapen, met als gevolg dat ik nu klaarwakker zit te zijn (want ik had óók nog eens geen kater) terwijl ik eigenlijk al naar bed moet omdat ik er morgen weer op tijd uit moet. Auto naar de garage brengen. Duim allemaal alsjeblieft voor me dat het meevalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Something completly different...
De jackpot van de Staatsloterij is Niet op mijn nummer gevallen.
Helaas Anna, heb je nog geen nieuwe laptop:D:)

Willen jullie geloven dat ik de juiste cijfers had van het nummer van de jackpot maar niet de goeie volgorde. Of denken jullie nu van..........zal wel!?

Ik heb mezelf al een heel mooi kado gegeven, een nuchtere oudjaarsavond en vier maanden geen alcohol. (maar eerlijk is eerlijk, een beetje extra euries had ik best fijn gevonden, gna)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou willen dat ik kon zeggen dat die jackpot niet op jou is gevallen omdat hij op mij is gevallen BB, maar dat is helaas niet zo. Jammer, anders had ik vast iedereen uitgenodigd op een Rivella feestje. Liefst vandaag nog, want er zitten er hier een paar een gigantische kater weg te werken, en enig leedvermaak is met niet vreemd, gna.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Mick, had je nog gekregen ook.

Maar ja, zo werkt het dan ook weer. Ik was blij dat het nr niet klopte want ik had toch niet de juiste letters gehad, en dan had ik gebaald omdat ik zo dichtbij was en nix kreeg? Ja hoe raar kan een mens denken he?

Nou ja heel gek weten we nu!

Dat Rivella feestje kunnen we sowieso nog wel es doen, wie weet:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bambam:
Ja, ik had ook een lot. Ik vroeg me af, of ik eigenlijk wel de jackpot wilde hebben. Het kan ook voor veel ongeluk zorgen. Mijn leven is wel goed zo. Dat geld zou het waarschijnlijk niet mooier maken. Al denk ik soms van wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bambam:
Ja, ik had ook een lot. Ik vroeg me af, of ik eigenlijk wel de jackpot wilde hebben. Het kan ook voor veel ongeluk zorgen. Mijn leven is wel goed zo. Dat geld zou het waarschijnlijk niet mooier maken. Al denk ik soms van wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje bedankt voor je tekst en uitleg.
De dingen lijken soms niet wat ze zijn.

kwas vandaag niet zo schrijverig, het ontbrak me aan energie...
Mijn hersenen zitten nu en dan in niemandsland en ik krijg moeilijk
een bericht of antwoord op papier.
Na een goede nachtrust zal het wel beteren denk ik dan maar.

Morgen terug naar Belgie in het dagelijks ritme en dan voel ik me op mijn best.

Allemaal een goede nachtrust toegewenst.
Rudy..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Mick, geld maakt dan misschien niet gelukkig, tekort eraan maakt echter wel ongelukkig. Ik had die jackpot best wel willen winnen, als ik een lot had gekocht. Wat ik dus niet gedaan heb, omdat ik het zonde van het geld vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...