Anna Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Ik zou je met dat beeldscherm zo voor een ander houden Fran, bij jou moet ik altijd aan een paar boeken denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Ach zo. Nu ja, die boeken hebben zich intussen ook al vermenigvuldigd. Toen ik me aanmeldde, was ik de enige. Jij bent nog altijd de enige met jouw icoontje.Pff, ben moe. Ga zo naar bed. En nu meen ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 14 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Okee , nogmaals bedankt voor de antwoorden, Ik ga morgen eens kijken of ik eruit kom. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Succes morgen Visje.Nee Fran, ik ben niet de enige met koptelefoontje, Vlinder heeft hetzelfde icoontje, ze schrijft alleen niet zo vaak. Welterusten, ik zal voor je duimen morgen.Ik ga nog een rondje met mijn hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Hondje, Anna, hondje. Anders rijmt het niet.Juist, ja, Vlinder. Was ik vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
freek Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Goedenavond samen,Gister had ik een zware dag. Verwarring en angst alom. Op tijd bed in gedoken omdat ik het zwaar had. Slecht geslapen wel maar vandaag toch stuk beter tenminste verwarring is minder en angst over. Fysiek alleen niet OK .. buikgriepachtig gevoel .. en dan is het zo mooi weer. Soms zit het mee .. soms niet echt. Verwarring en angst moeilijk een plaats te geven, denk dat ik gewoon tijdje te veel te snel wilde. Sta inmiddels 1,5 maand droog en denk alles OK .. nee dus .. komt hoop los en niet willen (en ook niet kunnen dankzij Refusal) drinken.Voel me beter. Nieuwe week nieuwe kansen .. motto deze week: rustig aan en .. aan de slag met angsten.En misschien niet alleen meelezen maar ook wat (van me af) schrijven .. delen is helen lees ik hier tenslotte wel eens .. Wat een werk dat stoppen met alko ...groet, Freek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Ja Freek, werken ís het. Je breekt je leven af en bouwt weer een nieuw leven op en dat allemaal tijdens je leven. Net zoiets als een huis totaal renoveren terwijl het gewoon bewoond blijft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Trusten Femmy. En morgen is het weer vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
freek Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Alkohol speelde hele leven een rol .. elke dag weer .. vrolijk, triest, relaties, gezin, problemen .. altijd alkohol .. en nu niet meer. Ik ben alles opnieuw aan het leren .. blijkt .. en dat heeft veel tijd nodig. Weet ik wel, zeggen de profs. en de ervaringsdeskundigen. Komt in dit forum ook duidelijk naar voren elke keer weer ....Maar ja .. ik erg eigenwijs mannetje .. alcoholist zeker ...Ik ga en blijf leren .. net zo lang tot ik alles nuchter kan .. stap voor stap .. en met veel hulp.Freek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Freek, een troost, je bent niet de enige die hiermee worstelt. Ik doe met je mee, alleen in mijn eigen huisje. Sterkte en slaap lekker straks.Allen truste, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Welterusten Femmy, en ook morgen veel succes.Freek, voor de meesten van ons geldt dat alcohol overal bij hoorde, en het is inderdaad een nieuwe manier van leven die je aanleert. Maar het is het waard, ook al lijkt dat af en toe niet zo. Wat je nu ervaart is echt, niet vertekend door de alcoholroes. Je problemen verdwijnen niet, maar je kunt ze wel helder inschatten, en er op een andere manier mee omgaan.Mensen, ik zoek ook mijn bed op. Voelde me vandaag niet zo denderend, dus ik hoop een beetje energie op te doen voor morgen.Welterusten,Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
freek Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Lieve Allemaal,Het is al weer een hele tijd geleden dat ik op het forum actief was, zo'n half jaar schat ik. Met behulp van de internetbehandeling en het forum is het me gelukt om 2,5 maand droog te staan. Hierna ging ik op vakantie met wat vrienden en wilde ik kijken of het me lukte om sociaal te drinken. Op zich ging dit de eerste tijd goed, maar al snel verviel ik in mijn oude patroon van een fles wijn per avond, soms aangevuld met een borreltje hier en daar. Ik baal daar ZO van, en ik wil me graag aanstaande maandag weer bij jullie voegen om de draad weer op te pakken...Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Dat is heel lief Marieke, ik weet natuurlijk dat je gelijk hebt. Ik was (toen ik actief was op het forum) altijd de eerste om te zeggen dat minderen niet werkt voor ons, en dat je helemaal moet stoppen. Morgen (of eigenlijk vandaag) pak ik de draad weer op. Bedankt voor je lieve bericht.Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Twan.Na zeven jaar niet gedronken te hebben dacht ik ook dat het wel zou lukken om bv. alleen in de weekends een paar biertjes te nemen. Dat is heel lang (zo'n 4 jaar) goed gegaan maar de laatste paar maanden ging het toch een beetje de verkeerde kant op. Het weekend begon bij mij op het laatst al op donderdag en duurde tot en met maandag. Dus toch maar besloten om helemaal te stoppen. En zie daar...vandaag was mijn 20ste dag zonder alcohol. Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Ariel,Bedankt voor je bericht. Zeven jaar! Zo zie je maar weer, ik dacht dat ik met 2,5 maand al heel goed bezig was... ;-)Gefeliciteerd met je twintigste dag (nu al weer 21ste) zonder alcohol! Ik begin nu.Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Twan, man, wat heb ik vaak aan je gedacht en me afgevraagd hoe het met je ging zeg.Je had het wel gehad hè eigenlijk toen je wegging op vakantie.Wat ontzettend sterk dat je terug bent, ik had zo gehoopt dat je de stap durfde te nemen....Houten/Houtje/Koekie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden