Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Hoi Stien,Ik knip mijn haar ook zelf, hihi. Maar de buurman heeft het 'door-de-ratten-afgeknaagd-effect' wat gecorrigeerd de laatste keer. Nee, geen aubergine, gewoon kastanjebruin, mijn eigen kleur. Ik heb het 1 keer bij de kapper laten verven, en toen zat er ook nog grijs tussen, maar het kostte me wel 50 euro. Dus doe ik het liever zelf.Het verschil was in totaal 2 cent: 5 cent te veel voor de ene (maar die heeft gewoon het juiste bedrag uitbetaald) en 3 cent te weinig voor de andere. Samen goed voor 2 cent. Maar daar gaat het gesprek morgen niet over. Het zal wellicht gaan over het niet halen van deadlines.Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Fran, dan heel veel sterkte morgen daarmee.Mijn man knipt zijn haar ook altijd zelf, heb niet veel meer hoor. Eenmaal heeft hij het bij mij gedaan, gelukkig in mijn vakantie, nooit meer!!!!!!!!! Ben nu dus afhankelijk van de kapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Volgens mij zie je er weer smasching uit Fran, succes morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Vandaag een rondje meer gelopen, dan ben je wel een uurtje zoet als je stevig doorloopt.Heerlijk uitgewaaid aan de ene kant van het meer en aan de andere kant was het wind stil, heerlijk met het zonnetje erbij. Waren ook best veel mensen in de benen. Ik wilde eigenlijk naar het strand, maar we waren bang om in de file te komen. Zag op het journaal dat het daar ook best wel druk is geweest vandaag. Na zo'n poos lekker buiten en dan weer in de warme kamer kreeg de trek toch weer z'n kans, blijft denk ik op zulke momenten in het weekeinde. Heb dus nu al sloten koffie op, straks maar weer aan het bubbel water. Zijn er nog mensen aan het strand geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Hihi, 'gesmascht' zou misschien beter passen.Heb je gemist vandaag, BB!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 En nog bedankt voor de sterktewensen, Stien en BB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Fran, ik heb dan wel niet veel te vertellen, maar je sterkte wensen met het gesprek waar je zo tegenop ziet wil ik nog wel doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Ook van mij sterkte bij je gesprek morgen Fran, ik hoop dat je het in goede banen kunt leiden. Ik ben wel erg benieuwd naar je kapsel moet ik zeggen.Ik heb vanmiddag ook een flink eind met mijn hond gewandeld Stien, maar een strand heb ik hier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Nix verheffends te melden. Gewandeld, gesport, enz dag zo maar voorbij.Ga nu ff voor de buis, spreek jullie morgen vast weer.Hou het droog en nog een fijne avond!Fran, succes morgen.Sneeuwwitje, sterkte, wat een rotberichten. Fijn dat je wel even wat van je liet horen.Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Heb net Turkse kippensoep met vermicelli gegeten (een van mijn beruchte camouflageaankopen). Eerst boterhammetje in stukjes, dan gouda eroverheen geraspt, dan de soep erop. Best wel lekker.Ga zometeen slapen denk ik. De oude dag, niewaar... Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Nu al slapen Fran? Nu ja, dan ben je in ieder geval wel fit voor dat gesprek morgen. Zie je er erg tegenop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Ik krijg morgen ook een mini-opleiding voor nieuwe software, en daar zie ik nog het meest tegenop. Ik ben namelijk een kluns met computers. En stekeblind, dus dat wordt lachen. Donkergroen dan.Verder ben ik gewoon nog moe van gisteren. En morgen wordt er alweer gewerkt in huis. Dus morgenavond weer schoonmaken. En ik heb ook nog een afspraak met mijn therapeute morgen. *hysterische blik in de ogen* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Femmy, denk aan de ademhalings oefeningen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Huh? Welke ademhalingsoefeningen? Heb ik iets gemist?Sterkte Mick! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Pfff, drukke dag morgen Fran. Ik heb afgelopen week ook zo'n dag gehad, was helemaal total loss 's avonds. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik krijg de klap altijd daarna pas, zolang ik door moet gaan lukt dat ook wel. Dus sterkte morgen, en haal maar niets in huis voor 's avonds. Wat betreft de software, gewoon veel de help-functie gebruiken, dat werkt beter dan het doornemen van handleidingen.Femmy, die emoties zijn normaal als je niet drinkt. Laat ze maar komen, al is dat moeilijk. Je moet er gewoon doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 O, ik zie ineens dat ik Mick schreef in plaats van Femmy. Sorry daarvoor! Zelfde icoontjes.Anna, het is in het Engels dit keer, en ik snap nog niet goed wat wat is omdat ik altijd met Nederlandstalige programma's gewerkt heb. Nu ja, ik kom er wel uit. En ja, ik verwacht morgen ook de man met de hamer. BOINK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Hihi, ik pas mijn icoontje maar even aan voor de gelegenheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Gelukkig dat je een talenknobbel hebt Fran. Wat voor soort programma is het?Leuk icoontje, alleen kunnen die apparaten slecht tegen hamers volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Opmaak, Anna, maar nu ben ik natuurlijk wel heel herkenbaar geworden... Nu ja, iemand die hier leest, doet dat ook niet voor zijn plezier zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 14 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Hoi allemaal. Fran, succes morgen.Femmy, hou vol he! Het gaat weer weg!Voor miij weer een dag erbij. Was vanmiddag bij mijn zus, die zaten lekker aan de ww. IK had er geen moeite mee, maar het schiet toch wel even door je hoofd Zo van oh ja, ik dus niet!Thuis wat gespannen, hoofdpijn( misschien ook nog wel van mijn getrokken kies?) en dan gaat het weer even door mijn hoofd zo van: anders was ik even gaan zitten met ..... Maar goed, ik had veel te doen, alles versierd voor de tweeling morgen, zakjes chips in manden etc.Een vraag wb het invullen van trekmomenten in mijn schriftje. Gaat het hier om hevige trekmomenten of ook gewoon de gedachte eraan. ? Ik weet niet zo goed waar de grens ligt. Alvast bedankt voor evt. antwoorden en allemaal welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Mwah, die herkenbaarheid Fran, je zou me zo voor de gek kunnen houden. En je kunt er wel vanuit gaan volgens mij dat iemand die hier leest dat doet om dezelfde reden dat wij hier allemaal zijn.:$Visje, volgens mij is het de bedoeling dat je in je alcoholschrift alle trekmomenten invult. Bij gedachten kun je dan aangeven hoe erg het is. Zo heb ik het tenminste gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Visje, ik weet niet hoe dat bij de internetbehandeling gaat wat betreft trekmomenten maar tijdens de behandeling die ik gehad heb moesten we dagelijks trekmomenten op een lijst invullen d.m.v. een cijfer van 0 t/m 10. O dus geen trek en 10 = gebruik. Een kleine gedachte zoals: o ja, ikke niet kwam al overeen met een 1 of 2. Maar was wél een trekmoment. Omdat je dan toch met al weer bezig was met het niet willen drinken op een moment dat je dat 'normaal gesproken' wel zou hebben gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Hoe bedoel je, Anna, 'je zou me zo voor de gek kunnen houden'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Visje, geen trek=niet gedronken. Gedachten aan=trekmoment, waarom dacht je er dan aan, wat heb je op dat moment gedaan enz. kan evenwel resulteren in niet gedronken hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden