Francesca Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Sorry, wegens weemoed kan ik ff niet mee, Mick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 @lady:Ben ik mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Trusten lieve luitjes, ik ga er ook van tussen, morgen weer vroeg dag.Het was me weer een waar genoegen!Slaap lekker!Liefs, Lady. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Zo, ben alweer terug. Mick, ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat het niet lekker zit, zo'n veer of pluimen.BamBam, alvast welterusten. Zal wel even duren vanavond volgens mij, voor je opgesloomd bent.Fran, ik ben het ten dele wel met je eens, maar je moet uitkijken dat je door het verlangen de mooie dingen die de werkelijkheid nog te bieden heeft niet over het hoofd ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Mick, niet te lang blijven staan.Allemaal truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 @anna:Nee, maar het staat zo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Vertel es Anna????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 O o o!!!! De struisvogel!!!Goh, ben ik net Stien, hihi. En Anna. :$ Hihi.Anna, als je niet meer kunt fantaseren, ben je ook een ongelukkig mens, hoor. Wel gewoon fantasie kunnen onderscheiden van de realiteit, want anders raak je teleurgesteld. Maar ik schrijf vaak mijn eigen scenario's... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 @fran:Tja, verschil moet er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 En verlangen kan mooi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Tuurlijk is het mooi Mick, je mag er ook wel even van genieten. Ik zeg alleen dat het ongemakkelijk zit.Theorie BamBam, pure theorie.Dat bedoel ik Fran, dat je door te mooie fantasieën teleurgesteld kunt raken in de realiteit. Dus toch maar proberen een beetje met de voetjes op de grond te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Die houden we erin Fran, verlangen kan mooi zijn.Meiden, slaap wel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Ooooh, wat ben ik mooi zeg. Kan maar niet voor die spiegel weg komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Hartverscheurend mooi zelfs.Truste BamBam.Oeps, dit sloeg op de zin van Fran en BamBam, niet op die van Mick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Wel opletten voor een nekhernia, Mick! Ik spreek uit ervaring... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Hahaha! Nou, ik heb die tros in mijn reetjesindewei nu wel gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Mensen, nog veel plezier allemaal. Ik moet morgen vroeg op, en was vandaag ook al niet al te fit, dus ik ga mijn bed opzoeken. Bedankt voor de lol, kon ik wel even gebruiken.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Het was een enerverende dag, de schoolavond erg interessant en erg leuk. Dit is niet cynisch. Ik zou zelf zó weer naar school willen. Slaap ze allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Hoi allemaalAan allen een heel goede nachtrust gewenst en een aai over het bolleke voor iedereen die het nodig heeft!!Slaapwel en veel groetjes van knuffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden