Lady Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Ik moet er nog steeds aan wennen dat meerdere mensen hetzelfde icoontje hebben, het zou best prettig zijn als er wat meer keuzemogelijkheden waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Ferry schreef op pagina 1 vandaag dat hij wat verwarring ervaarde wegens onze identieke icoontjes, vandaar dat ik het aanbood.Maar als het verder geen probleem vormt, dan laat ik het zo. Jullie zeggen het maar!Zo, en nu roken.Groetjes, Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Ow nee, nu ja, wel een tikje, maar ik voel me verder helemaal okay! Ik refereerde hierboven aan een grote dampende bak koffie Maar bedankt! Sterkte met je kids! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Hoi Marieke,Ik zag dat mijn berichtje gisteren de jouwe had gekruist. Goed dat je zoonlief ook zijn verhaal heb laten doen aan de telefoon. Ik hoop dat hij snel werk gevonden heeft, ik neem aan dat hij toch geld op zak wil hebben, toch?Ik vind de verschillende icoontjes niet zo'n punt behalve die telefoon van Twan. Veranderen aub?!Jouw persoonlijkheid is met niets te vergelijken met een telefoon, dus weg met dat plastic ding.Ik vind het niet esthetisch verantwoord.Erica,Ja ik denk dat dat alles te maken heeft met haar aandoening. Het is een complexe ziekte.En als je wilt gewoon contact met Lola opnemen, hoor. Je weet toch dat het een lieve meid is. Ik dacht dat ik de boze wolf was en mijn gebit staat nu in een glaasje water naast mijn bed.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Hoi Femmy,Netjes meiske!!!!Ik hoop echt niet dat het nog gaat vriezen want er staat al zo veel in knop, trouwens ik moet bezuinigen dus mijn cv moet zo min mogelijk aan gaan dit jaar.Ik ben blij dat je weer van de partij bent. En inderdaad, ook ik neem het nu per dag, niet alleen het drinken maar ook het leven.Merk bij mijzelf dat ik met mijn hoofd of ik het verleden of in de toekomst zat en dat had ik eigenlijk een beetje afgeleerd van de zomer en het is zo belangrijk. Dag per dag is het het beste te behappen.Twan? Weerman van niets Eerst storm en dan alsnog de winter. Kan jij niet een goed woordje voor ons doen?Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Fijn Femmy,Niet die winter dus, ik sta morgens midden in de nacht bij de bus!!!!! Nu ja, 7.30 vroeg zat.Ik hoorde toen gerald Ford overleden was zijn vrouw over haar verslaving. Hoe iedere dag op te staan en de dag nuchter door te komen. En ze zei: ""After awhile, you kinda proud."In het Engels zou dat zijn, kind of proud:D kan er ook niet aan doen.Wat is dat toch met Amerikanen, eerst beslissen ze dat je eten ook wel alleen met een vork kan en de Engelse vocabulaireook met minder woorden toe kan.Al moest ik lachen toen een Amerikaan ooit tegen me zei:'Engels, dat dialect dat we spraken totdat we beschaving ontdekten.Goed, ik ga wat doen. Ik moet een felle, doch vriendelijke brief sturen. Dus dat wordt even nadenken.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Hoi Katrina,Natuurlijk is het ontzettend belangrijk dat je docente empatisch is. Helaas zijn de meeste pubers dat niet.Daarom zou ik er tegen zijn als een kind daar in meerdere mate last van heeft het niet bloot te stellen aan een hele school vol met pubers. Het is voor "normale" kinderen al moeilijk genoeg om zich te handhaven op zo'n school.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Hallo Allemaal,Fijn om jullie allemaal weer te lezen, het lijkt over de hele linie wel aardig te gaan, toch?Ik ben inmiddels aan dag drie bezig en het bevalt me prima, vannacht alweer wat beter geslapen.Anjo, ik heb m'n vertrouwde icoontje weer, hopelijk naar je zin... Klagen over het weer kan, maar niet bij mij. Ik copy-paste ook maar een end weg...Succes allemaal!Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Ha Twan dat is beter !!!!!!!!!!Wat denk je, kan mijn 9-jarige meiske (wandelende kipfilet) morgen 3 kilometer fietsen? Ik zag iets van een weer-alarm voorbij flitsen. Gelukkig ben ik morgen niet ziek en kan ik haar met de auto halen en brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Er is een zware storm voorspeld, dus ik denk dat ze beter met de auto gebracht kan worden, als dat al veilig is... Lijkt me een stuk verantwoorder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 O Koooh !!!!Dat is een grap uit mijn kantoor-tijd: onbevangen collega opbellen intern: met de receptie, er staat ene meneer Zaagmans voor je bij de receptie die een afspraak heeft me jou.Verwonderde gezichten: ik heb geen afspraak, hoezo dan? Iedereen lachen: het is meneer Zaagmans die komt de week doormidden Zagen om 12.00 uur !!!Flauw hè? Verder is PJ een afkorting van Pyjama dat schrijft zo moeilijk met die Y en die J moet je toch altijd weer nadenken hoe het moet. Ik moet deze week nog veel rusten dus kom ik wat later op gang en drink in PJ mijn allereerste kopje koffie. Spannend vandaag, maar het was heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. enne: Als ik de dagdraad van woensdag open (toevallig) zeg ik altijd: Woensdag, de schoonste dag der dagen, des morgens nog een halve week, des middags slechts twee dagen !Vind ik altijd zo'n heerlijk idee. Zo weer een beetje bijgepraat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Menusuggestie voor deze week:woensdag : vandaag ga ik even boodschappen doen en struin ik even langs de aanbiedingen, meestal maak ik wel iets dat ik vooraf kan maken ivm hockey Dochter moet het om 1800 uur snel klaar zijn dus meestal spaghetti, altijd dezelfde saus, dat vinden kinderen helemaal niet erg. 250 gram gehakt, 250 gram groente uit een pakje, en een pot pastasaus van de C1000. Voor de liefhebbers met geraspte kaas. donderdag stormmenu bv. boerenkool met gemetselde rookworst (wij eten boerenkool met een kuiltje jus en metselen dan de worstjes (gesneden rookworst) in de kantelen en gaan dan heel voorzichtig eten, wie het eerst een gat in zijn jus-kuil heeft en het loopt over zijn bord heeft verloren...... erg ouderwets, erg leuk. Boerenkool is in de aanbieding bij de C1000. vrijdag: ik moet toegeven dat wij dan altijd patat eten met sla en bv. biefstukje van de Lidl. Die koop ik in het groot in, we eten er twee met zijn 3-en, voelt luxe en kost 2 euro voor 3 personen. De patat kost 0.99 voor 2,5 kilo daar doen wij wel even mee. Appelmoes 24 cent (lidl). Zoon moet hockeyen en is pas om 19.30 thuis. Dochter hockeyt van 4 tot 5, die moet twee keer per week. zaterdag: zelf pizza maken? zo goedkoop/duurkoop als je wilt, pakje brooddeeg (of meel met gist) kneden, uitrollen, mijn gassies willen salami en op de bodem doe ik van de C1000 pastasaus, die is het lekkerst, ik neem nog wel eens blokje bevroren spinazie erop en wat feta-kaas. En een augurk als kappertje. Kun je ook de volgende dag prima koud eten.zondag: eten wij altijd "zondags" dus meestal vlees, aardappelen en 2 groenten (uit de reclame) of één uit de reclame en een blik (you name it, doppers of zo). Het vlees koop ik altijd bij de Plus en als het gehakt in de reclame is, neem ik 5 kilo mee (in pakjes van 500 gram).maandag: moet snel klaar zijn: chili of macaroni of pasta: van te voren de saus maken, chili maak ik met een pot van Hak (het enige dat ik van Hak gebruik ooit) een pot bonen, een pot chili bonen, een pond gehad en een zak mac/spaghetti groenten (die vries ik ook altijd in), dat is dan voor 2 keer, dat begrijp je, en ik kook er altijd rijst bij. De tweede keer zet je het 's morgens op het aanrecht om te ontdooien en 's avonds warm je het even op en kook je de rijst los. Het maken is weinig werk.dinsdag: heb ik iets meer tijd (geen hockey) en eten we tegelijk dus kan ik bv. rauwe andijvie-stamppot eten, dat is altijd smullen. Ik doe er op het eind 100 gram taugé door, geeft een lekkere noot-achtige smaak en spekjes. Kaas los want Dochter lust geen kaas.Ik ga hem gelijk even ophangen, je weet wel waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Ja Twan, dan neem ik de Hummer even morgen bedankt voor het advies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Hoi allemaal,Ben ik hier weer helemaal alleen, een mens zou er rare gedachten van krijgen!!!aan allen een fijne dag gewenst en veel groetjes van knuffie!! Ik ben er ook mee weg, tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Ik ben d'r ook eventjes. Maar alleen omdat ik een bakkie koffie kom halen en eventjes kijk. Nu weer aan het werk.... Vanavond ben ik er ook niet. Ga voor de verandering eens een blote man schilderen. Nou ja... mens is mens, toch?? Ben benieuwd. Vorige week ging het niet zo goed maar vandaag heb ik wat meer energie dus gaat het denk ik wel weer wat worden. Tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Koh, zet je die tekening van vanavond ff op je site? Of liever: dat schilderij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Fran, is je bui nog niet over:DHet regent hier pijpestelen en vanochten woei het zo hard dat ik niet harder kon als 120. Nou mag je ook niet harder maar toch, ziet er niet stoer uit als je net iemand wilt inhalen en je komt er niet voorbij:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Nee, BB. Hier is het ook al flink aan het waaien. Kreeg mijn paraplu bijna niet onder controle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Windstoten aan de Vlaamse kust, oppassen dus. Maar ja, je was niet meer zo slank toch:angry: dus hoef je niet zo bang te zijn dat je meteen wegwaait???Oei, bukken....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Ik zit hier al een uur te wachten tot het even stopt met regenen, want mijn hondje moet nog uit. Maar het wil maar niet stoppen.....Ik ga dus nu nat worden, BAH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Haha, BB! Ik woon niet eens aan de kust. En nu is het ook nog vreselijk aan het gieten!Nou, een ranke den ben ik niet meer, maar dat komt wel weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Wat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Ja dat was voor Anna omdat ze nat zou regenen. Maar ja kwek jij er weer tussendoorheen enzo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2007 Twan,Veeeeeeeeeeeeel beter. Dank je wel. Wat een verbetering, zegIk ben een partij trots op mijzelf. Heb beroep aangetekend bij de gemeente, de belastingdienst gebeld enhet UVW. Ik ben geheel kapot. Het ziet er naar uit dat met dat ene telefoontje, ik mijzelf duizenden Euro's en kopzorgen heb bespaard.Mijn schuld, kop in het zand steken plus mijn vader geloven dat het altijd donker weer is.En nu geen gezeur meer over ik vindt mijn werk niet meer leuk, WE GAAN ERVOOR!!Heb nu wel knallende koppijn en trek, gremlins dansen op het plafond.Zolang ze op het plafond blijven gaan ze hun goddelijke gang maar.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden