Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Lieve Houtje,

Daar zit alle waarheid in, dat extra geld dat heet salaris!! En nee, niet extra salaris. het is een rekensommetje. In een gewone klas mogen 32 leerlingen. In de ideale wereld heb je 22 leerlingen per klas dit kan alleen maar als het financieel goed uitkomt dat je X aantal docenten kan behouden=uitbetalen.
Neem mijn school daar hebben we 3 gt brugklassen van 30+ en raad eens wie de gelukkige winnaar is met een klas van 32 en dubbel geluk 3 leerlingen die minder dan 3 jaar in aanrakening zijn gekomen met de nederlandse taal, 3 ADHDjes, 2 leerlingen die een bijzonder akelige basis hebben en een jongen waarvan ik verbaasd ben dat hij niet op een speciale school met een hekje er omheen zit.
Nsatuurlijk hebben we meer brugklassen maar dit zijn de gt klassen. Verder schat ik in dat de helft van mijn klas op kaderniveau zit en niet gt.

Hoi PP,

Kan het nog om je de allerbeste wensen voor 2007 te wensen? En je hebt gelijk, ik vind rug en schouders het mooiste. Gek eigenlijk dat de meeste mannen hun beste vriend zelfs een naam geven en hem superkrachten toemeten terwijl het gross van de vrouwen dat stukje maar een paar maal per week/maand/jaar of in mijn geval jaren die aaantrekkingskracht zien:D
Dus Kohje als het kan een mooie rugpartij aub.

Katrina,

Dat is het slechtste idee dat ik ooit van je pen heb zien rollen. lijkt me echt afschuwelijk, het enige wat mij aanspreekt aan mijn leeftijd is dat ik niet meer popi jopie hoef te zijn of op een schoolplein moet staan. Het zal best dat ik mensen erger of dat ik bij tijd en wijle de grootste onzin uitsla, sommige zullen mij lief vinden anderen niet. En het grote luxe van het forum is dat je dat niet in je gezicht geworpen krijgt. Het gaat hier dag per dag, geen winnaar en geen verliezer en elke dag lees je iets je denkt dat je blij bent dat die mens toevallig hier zijn hersenspinsellen neer schrijft.

Ziza, ik wil je even openlijk bedanken voor je mailtje. je citeerde daar iets in wat mij diep, diep geraakt heeft. Echt een kadootje.

Bambam, ik ben zo jaloers op je sporten. Hoe gaat het met weer werken. Moest je erg wennen?

Mensen, ik kreeg vandaag een juweeltje van een rooster, geen een keer 8.00 beginnen!!!!
Wat een luxe. Wat mij wel eng lijkt is het volgende als ik volgende week de all clear van de internist dan kan het dus zo zijn dat ik een klas het eerste uur krijg en dan 4 tussenuren moet overbruggen

:wacko:

Zeg alleenstaande dames, zou het internet wat zijn? Ik hoor van zo veel mensen dat ze daar hun nieuwe partner hebben gevonden. Alleen dan moet je een foto erbij zetten. Dat geeft mij dus nachtmerries.
Misschien een kinderfoto? Ik was best een pittige kleuter maar dan heb je weer pittig en dat stond mannen weer af.
Waar vind je in deze tijd een leuke vent? Ik ontmoet ze niet. Oke ik leef dan op het boerenland maar hoe doen andere vrouwen dat? Ik heb geen zin om in een bar te hangen, ik krijg wel aandacht op school maar
die zijn net in de dertig. Dat schiet dus ook niet op. Wel een leiddraad, waarom?

Ik wil graag een vent, die best wat ouder mag zijn maar niet oud, iemand die mijn niveau heeft dus nee, ik ben niet geboeid door de uienoogst. Iemand die een paar keer uit zijn dorp is geweest.
Ik wil geen extreme drinker want dat is vragen om ongeluk. Iemand die met dit chilipeppertje overweg kan. kinderen geen bezwaar maar relatie met ex goed.
Ben ik zo beangstig dan? Iemand ervaring met het internet? Graag meer informatie!!!!

Liefs,
Anjo

• Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Sandra,

Dat is echt doodnormaal. Ik heb vandaag me over wat grenzen verlegd en ik zie de gremlins zo aan alle kanten om mij heen dansen. Het beste is in je badjas kruipen, forrum aan en een grote pot thee want dat geeft ook warmte.En je vast houden aan het idee dat je minder dat je ze voed, de minder groot ze kunnen groeien.
Houd vol, het duurt echt niet lang, ze verliezen aan kracht geloof me en gaat het een keer goed dan weet je dat je het kan en dan zijn ze minimeters geslonken. Volhouden, veel thee, water etc.

Liefs,
Anjo

Geplaatst

Euhm Anjo, ik heb geen ervaring met internetdaten, maarruh, het schijnt dat kinderfoto's wel een zeer specifiek type mannen kunnen aantrekken. Lijkt me nu niet echt een aanrader ;)

Geplaatst

Hai allemaal. Ik heb alle gremlins weer verjaagd, maar het was randje kantje. Ik ben blij er doorheen te zijn geworsteld. Alleen schieten van de spanning mijn nek-en rugspieren altijd vast. Ik ga nog even bank hangen. Misschien tot laters .
Katrina ik snap niet goed waar je het over hebt.Misschien kan je hier wat uitleg geven?

Geplaatst

Jammer dat je je eigen nek en rug niet kunt masseren Visje, maar daar is moeilijk bij te komen hè. Hartstikke goed dat je de gremlins hebt verjaagd, je wordt er steeds beter in.:present:

Geplaatst

Ja Anna, vandaag ging het ietsjes makkelijker. Wel had ik mijn om 1800 uur nog even naar de AH gestuurd voor een vergeten boodschap, want ik stond toen niet voor mijzelf meer in. En ja, ik ben wel lenig, maar mijn eigen rug masseren.... Ik zal mijn mannetje eens lief aankijken :D

Geplaatst

Hoi Katrina,

Als ik ingelogd sta dan zie ik ook forum polls en als ik uitlog is het verdwenen....
Maar ik heb toch zwaar het vermoeden dat dat niets met mij te maken heeft...
Sterker nog...
Vanaf het begin dat ik hier kwam heeft het er al gestaan...en als ik het aanklikte kwam de melding dat er geen polls waren...
Misschien stelt dat je gerust ?

Geplaatst

Hoi Femmy, alles goed?

Ziza, je hebt gelijk, ik heb het ook altijd al zien staan als ik ingelogd was, en ook dat er geen polls zijn. Ik denk dat het een functie is die niet gebruikt wordt. Tactus maakt voor dit forum gebruik van bestaande software (als je helemaal naar beneden scrollt zie je Fuse Talk Basic Edition). Waarschijnlijk biedt deze software nog meer mogelijkheden, waarvan hier geen gebruik gemaakt wordt. Ik zou me er niet druk over maken.

Geplaatst

hoi allemaal

Ik heb net een héél serieus gesprek achter de rug met mijn huisarts! Hij vind het goed dat ik gestart ben met de tactus-behandeling on-line maar dat is volgens hem niet genoeg!! Hij stelt voor om naar een psycholoog te gaan omdat er dan oog-in-oog contact is!! Ik vind dat voorstel eng en beangstigend!! Iemand ervaring daarmee??

@anjo , mijn oudste zoon heeft ADHD maar hij is echt geen probleemkind, hoor!!! Alleen heel druk maar hij aanvaardt wel gezag van ons (de ouders) en van de juf of meester op school!! Misschien heeft de opvoeding er ook wel wat mee te maken? Wil je aub de ADHD'tjes die je kent niet als leiddraad nemen voor alle ADHD'tjes!! Alvast bedankt!!!

@Ziza , als je je aanmeld bij de AA moet je dan direct aan iedereen toegeven dat je een alco bent en moet je dan ook zeker alco-vrij blijven? Hoe zit de werking daarvan in elkaar? Ik vond je tekst vandaag heel herkenbaar en inspirerend!!!

@kohtje, jij lekker mooie mannen tekenen tewijl ik hier zit te wachten op berichtjes, haha!!!

@anna , voel je je al wat minder depri??

@Visje , je hebt een dikke proficiat verdiend vandaag, je weet wel waarom, hé!!!

@Katrina , er staat niets op die polls!!! Ik dacht hetzelfde als jij toen ik hier begon te schrijven!! Misschien zijn ze van plan om er ooit iets mee te doen maar nu toch nog niet!!!

@BamBam, Joooooeeeehhhhoeeee!!! You rock, baby!!!!!!!!!!!

Veel groetjes van knuffie!!!

Geplaatst

Welterusten Visje en Femmy. Wat ADB zijn betreft ga ik goed hoor, alweer een dag erbij. Het wordt een gewoonte, ik sta er meestal niet meer zo bij stil. Alleen als ik heel erg moe of gespannen ben duiken de gremlins weer op.

Knuffie, ik kan me voorstellen dat je het idee van de huisarts eng vindt. Toch is het denk ik zo gek nog niet. Vandaag nog schreef Ziza dat drinken het probleem niet is, het gaat erom de onderliggende problemen op te lossen. Ik ben er de afgelopen maanden ook tegenaan gelopen dat er onderliggende oorzaken waren voor mijn drinkgedrag, en ik besef nu ook dat ik die problemen op moet lossen, wil ik verder kunnen met mijn leven zonder alcohol. Ik heb altijd voor iedereen verzwegen dat ik een alcoholprobleem heb, en ik aanvankelijk ook niemand verteld dat ik gestopt was met drinken. Alleen mijn kinderen wisten ervan. Maar tenslotte heb ik toch de huisarts in vertrouwen genomen, ga ik gesprekken aan, en begin ik eindelijk iets te doen aan mijn problemen. Alcohol was voor mij slechts vluchtweg en medicijn, dat besef ik nu. Dus ik zou je willen adviseren, denk even goed over zijn raad na. Je kunt er alleen maar beter van worden. En waarom zo lang wachten als ik heb gedaan?

Geplaatst

Ook welterusten, ik was vanmorgen om half vijf al wakker dus ben bekaf inmiddels. Morgenavond nog een avond op school-trektocht.

Slaap ze allemaal. En geniet morgen van een fris hoofdje allen!

Geplaatst

Hoi Anna

Ik kan me wel terugvinden in jouw voorstelling van 'het' probleem, maar ik werk als verpleegster in een groot ziekenhuis en door mijn sociale karakter ben ik heel goed gekend in mijn streek en omstreken!! Ik wil niet dat iedereen (en al zeker mijn collega's niet) weet dat ik een alco-probleem heb begrijp je? Ik doe nu echt mijn uiterste best om er zelf iets aan te doen en heb reeds mijn familie en mijn dichtste vrienden ervan op de hoogte gebracht maar verder wil of durf ik niet te gaan!!! Ik ken door mijn werk alle psychologen uit mijn streek en heb er veel mee te maken voor mijn patiënten!! Ik wil niet aanzien worden als een onbekwaam persoon door die bepaalde psycholoog omdat ik dan zelf hulp inroep, begrijp je? Goh, heb het even moeilijk nu!!!

Knuffie!

Geplaatst

Ja knuffie ik ken dat dilemma. Zelfs mijn huisarts weet het niet. Mijn pscychiater wel, maar die wuift het behoorlijk weg "ach die paar glaasjes" ...... ga iemand maar eens overtuigen dat je 1. een probleem hebt 2. dat je het zo ervaart 3. dat je weet dat anderen het ook zo ervaren 4. dat je werkt aan een oplossing 5.dat je daar steun voor wil......

dan zoek je steun bij mensen die je probleem niet kennen of erkennen....... staat behoorlijk raar. Dan kun je beter hier terecht lijkt me.

Geplaatst

En speciaal welterusten Anna ik hoop dat je je morgen wat beter mag voelen.

Mocht je overigens nog inspiratie zoeken voor snelle en makkleijke en toch lekkere en verse maaltijden er is een leuke site, van Sylvia de Raat, die heet www.snelklaar.nl (nee dat gaat niet over sex voor dat jullie grapjes gaan maken, heren en andere mensen). Allerlei leuke maaltijden van divers pluimage binnen 45 minuten (en vaak sneller) op tafel. Ook allerlei maaltijdsalades. Vaak krijg ik door het lezen van een recept al inspiratie om iets te maken (maakt niet uit of het heel iets anders is).

Slaap ze.

Geplaatst

Hoi allemaal,
Het is mij gelukt om nuchter te blijven, had mij voor de TV-geinstallerd met een warme deken om mij heen, de verwarming heel hoog en telefoon uit. Heb mijn gedachten gewoon laten gaan en in gedachten de rot collega's hun zwaktes onder de loep genomen en ja, als je gaat relativeren en kijken hoe moeilijk anderen het ook hebben dan zakken de spanningen weer van je af.
Maar jullie bedankt voor jullie steun,
Ik ga zometeen slapen met de gedachte dat ik een hele groep achter mij heb en dat biedt veel veiligheid en warme. Dank je wel

Geplaatst

Ik begrijp het heel goed Knuffie. Ik denk dat áls je naar een psycholoog zou gaan, je daar niet met alcoholgebruik als primair probleem heen moet gaan, maar juist de onderliggende problemen. Dat was voor mij wel het verschil. Ik drink inmiddels vijf maanden niet, dus ik kwam niet met een alcoholprobleem bij de huisarts, maar met depressieve klachten. En verder, ik kan je vertellen dat geen enkele psycholoog op jou neer zal kijken omdat je met een probleem bij hem komt. Integendeel, ze zullen het erg moedig vinden. En het zal ook nooit buiten die spreekkamer komen dat jij daar komt, en waarom.
Ik kan me voorstellen dat het een drempel is dat je deze mensen kent. Zijn er echt geen vrijgevestigde psychologen in jouw regio die je nog niet kent? Ik zou er gewoon eens naar gaan informeren.

Sterkte ermee!

Ik ga mijn bed opzoeken. Morgen is er weer een dag, een stormachtige als ik de voorspellingen mag geloven. Welterusten allemaal!

Geplaatst

avond iedereen ,
ik heb hier weer wijze zaken gelezen deze avond .
ga nu stilaan pc dicht doen en naar dossier 2300 kijken op rtl 4
en dan slapen gaan
warme groetjes aan iedereen blacky

Geplaatst

Hoi houtje

Je verwoordt precies wat ik wou zeggen tegen de huisarts!!!!Geen probleem als ik dat even uitprint??
iedereen die ik op de hoogte breng van mijn 'probleem' zegt direct van : allé, je drinkt toch niet zoveel, wat haal jij nu in je hoofd!!! Wel, duuuuh, ik heb WEL een probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alleen kan ik het blijkbaar goed verbergen!!!

Hoi Anna

Het is dus een drempel van xxxxxaantal meters hoog!!!! Ik weet niet of er psychologen zijn die in mijn omstreek werken zonder dat ik er al mee in contact ben gekomen!!! Ik zal morgen zeker eens informeren!!! Je zegt dat het niet buiten de spreekkamer zou komen, maar stel je eens voor!! Ik moet met die psycholoog spreken in een team-vergadering over een alco-patiënt en een paar dagen later zit ik daar zelf!!! Dan word ik zoooooooooo roooooood dat de halve wereldbol er warm van krijgt!!!!

Groetjes van knuffie!!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...