Mick Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 @fran:Ja, maar waar slaat dat op? Je kan het draadje toch gewoon openen en lezen? Zie het nut er niet van in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Nu ja, dat is voor mensen die niet altijd op het forum kunnen. Krijg je alles thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Ik brei er ook maar eens een eind aan.Truste iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Stilletjes hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 19 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Wat een hoop lol vanavond. Heerlijk. ik ga ook zo mijn kommetje opzoeken. Nog een fijne avond, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 @fran:Ga jij maar lekker breien. Slaap lekker en tot gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Hee Chinagirl, ben je er ook weer? Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Zo, gelaarsd en gespoord om naar bed te gaan.Inderdaad, Twan, stilletjes hier.Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Gaaahaap... ik ook, welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Jongens, jullie hebben er wel wat van gemaakt vanavond.Ik had even naar de tv gekeken en kom hier terug om even bij te lezen.....Mick ik moet ook altijd vaak plassen 's nachts. Wij zijn gewend om veel te drinken denk ik en nu met fris zuipen we zo door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Allemaal lekker slapen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Bijna iedereen naar bed? Ik was even druk met de telefoon en de hond uitlaten.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2007 Hoi Marion,Nee als je gezond bent zijn de bijwerkingen niet heftig. iK heb jaren Antabus geslikt. De dagen dat ik het slikte kreeg ik wat hoofdpijn en ik kreeg wat pukkels. Antabus is heftiger want da slik je niet iedere dag.Refusalwel dus krijg je ook minder impact op je lichaam. Revia of Campral kan voor sommige mensen werken maar voor de meeste niet.IK zou het echt proberen, ik vond het niet moeilijk, je keuze valt weg. Misschien in eerste instantie eng maar dat is zo voorbij. Volgens mij is het echt de enige manier om jezelf een basis te geven.Je zult versteld staan van je kracht als je niet meer drinkt.Ben je al bij de rechtswinkel geweest? Gewoon doen volgens mij gaat die vennoot over de grenzen.Heel veel sterkte. Ik ben er geweest en weet hoe het is. Echter het gaat echt voorbij, geloof me.Knuffel,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden