BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Truste mensen, slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 O, is jullie computer ook zo traag? Ik vreesde alweer nieuwe problemen met mijn geliefde laptop, maar kennelijk ligt het dus niet aan mij of mijn laptop.Niettemin, ik zoek mijn bedje op. Het was weer een enerverende dag. BamBam en Houtje, dank voor jullie heldere en volledige uitleg, ik had het niet beter kunnen zeggen. Welterusten allemaal, en voor degenen die nog niet naar bed gaan, een prettige voortzetting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ik moet mijn tanden nog poetsen, maar het is zo koud buiten dit heerlijke bed. Ben moed aan het verzamelen, want dit ritueel mag niet over geslagen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Ik ga ook eens naar bed. Dag 28 zit erop. Ja, ik tel. Ik leef nu alcoholvrij en mijn doel is om op dit moment niet verder te kijken dan een dag. Het valt mij wel op dat de gedachte aan alcohol soms uren afwezig is. En dat is een goed teken. Het zal misschien ooit een keer helemaal weg zijn en dan raak ik de tel ongetwijfeld kwijt. Vroeger was dat anders. In slechte perioden dacht ik iedere seconde aan dat spul. Vooral hoe er aan te komen, het te verstoppen en natuurlijk wanneer het te drinken.Ik ben op de goede weg. Denk ik.Allemaal welterusten, gefeliciteerd voor hen die weer een droge dag achter de rug hebben en sterkte voor diegenen die het moeilijk hebben.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Het duurde weer bijna een uur om de computer te starten.Mijn man was gelukkig een stuk rustiger toen hij weer thuis kwamIk had vanavond trek, maar wist zeker dat het goed zo gaan.En ben lekker naar mijn vriendin geweest met de auto,dus dan kan ik ook niet drinken, maar zij weet ervan en zal me geen alcohol aanprijzen.Dus dag 4 is volbrachtGelukkig had ik de kracht,om niet te gaan zuipen,en kan ik nuchter mijn bed in kruipen.Ben wel een beetje laat,maar dat komt omdat ik goed heb gepraatmet manlief over de dingendie de laatste tijd een beetje misgingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden