Anna Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 YIHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Goed gedaan Bammetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 k'hoef geen kadootje hoor Anna,hihihi gna gnuif gniffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 S.H.*.P.S,Weet je wat het is? Ik vind 5 maanden even ver als 15 maanden (o ja en die moet ik ook nog eerst zien te halen, de volgende mijlpaal (1 week, 1 maand, 2 maanden, 100 dagen, 500 dagen (mmmmm die is ook aardig) het duurt allemaal langer maar als je er niet te veel over denkt ..... UITEINDELIJK HOEF JE ER HE-LE-MAAL NIETS VOOR TE DOENalleen iets laten that's all(ik was op tweetalig vwo vanavond vandaar) de kliko staat buitende kat is binnenmijn bed is lekker warmwaar zou ik op wachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ook geen veer BB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Allemaal welterusten,Ik hoop dat ik beter slaap dan gisteren.Blijf anders weer gewoon tussen de schaapjes liggen.Tot morgen en voor jou BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 zo is het Houtje!Jij hebt al je taakjes gedaan meid, lekker je mandje in. Morgen is er weer een dag.En vijf is knap maar 15 vind ik vetcoolkeigaafretegoedx1000De veer is vandaag voor...... Houtjeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Tja je moet wel wat te tellen hebben:angry::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ik tel liever alcoholvrije dagen dan lege blikken want dat houd ik niet bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 hihi Mieke, goed zo.Zet door meid! Weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Scherp Mieke, scherp!Dat was je vorige week niet opgevallen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Zo is het BB en Mieke. En naarmate je meer te tellen hebt, weken, maanden, wordt het leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Wij tellen denk ik omdat wij het ten eerste een prestatie :musicnote: vinden van ons zelf.Ten tweede stimuleren wij zo elkaar (en dat is iets anders dan opjutten)Ten derde merken wij dat we ons aan elkaar optrekken en elkaar complimentjes geven en dat doet een mens nou eenmaal goed. Ten vierde is het vaak niet zo serieus Ten vijfde willen wij graag echt ADB worden, en dan kunnen wij alleen door NIET te drinken (A dan) (:evil;).En het is een fijne opsteker (letterlijk) om daarvoor een veer in je r**t te krijgen of een bosje veren (aiaiaiaiaiai dan moet je wel op je zij slapen) En wie het niks vindt, die telt toch gewoon niet of telt gewoon niet met ons mee? (letterlijk). Ieder zijn meug zou ik zou zeggen.En nu is het tijd voor mijn warme bed en een streepje maan Ja Anna, ik zie de maan groeien, ik kijk hem groot voor je. oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Dus nu is het 2 i.p.v 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Wij tellen denk ik omdat wij het ten eerste een prestatie :musicnote: vinden van ons zelf.Ten tweede stimuleren wij zo elkaar (en dat is iets anders dan opjutten)Ten derde merken wij dat we ons aan elkaar optrekken en elkaar complimentjes geven en dat doet een mens nou eenmaal goed. Ten vierde is het vaak niet zo serieus Ten vijfde willen wij graag echt ADB worden, en dan kunnen wij alleen door NIET te drinken (A dan) (:evil:).En het is een fijne opsteker (letterlijk) om daarvoor een veer in je r**t te krijgen of een bosje veren (aiaiaiaiaiai dan moet je wel op je zij slapen) En wie het niks vindt, die telt toch gewoon niet of telt gewoon niet met ons mee? (letterlijk). Ieder zijn meug zou ik zou zeggen.En nu is het tijd voor mijn warme bed en een streepje maan Ja Anna, ik zie de maan groeien, ik kijk hem groot voor je. oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Oh ja Ka, ik zei vanochtend al dat ik dingen best nog een keer uit wil leggen, geen probleem.Dit is een site voor mensen die een alcoholprobleem hebben. Deze mensen willen minder of niet meer drinken. Als dat deze mensen lukt zijn ze blij, trots en voelen zich on top of the world(op de top v.d. wereld) Deze mensen tellen, zeker in het begin de minuten, de uren, de dagen, de weken en de maanden dat ze niet drinken. Snap je. En dat is voor deze mensen de reden dat ze tellen, snap je.Jij telt niet heb ik begrepen, want je hebt geen alcoholprobleem. Dat vind ik fijn voor je. Jij kunt probleemloos een glaasje witte wijn, aangelengd met water, drinken en na 1 glaasje stoppen. Dat kan ik niet, dus vind ik het knap dat dit jou wel lukt.Blijf je niet te lang meer op? Je voelde je gister niet zo lekker, kruip maar vroeg onder de wol. Ik beloof dat ik geen draadje ga openen om 0.00 uur, oke? Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ik heb toch een Korsakoff-virus in mijn pc van de Stroganoff o nee de Smirnoff die ik jarenlang heb genuttigd (foei Houtje toch) mijn posting staat er twee keer.Als ik nu zeg KNIP of SORRY dan denkt "men" dat er iets onbetamelijks stonds, brrrrrrr, dat liever niet.Dan blijft er alleen een . over of zo, nou daar hebben we al discussies mee gevuld met een zeker heerschap, daar kon je een puntje aan zuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Dat heb je heel duidelijk uitgelegd vind ik BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Dank u wel;): Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 en Houtje ( pc blijft haperen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Tell Sell Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 toerenteller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Het forum is al aan het opslomen voor Bambam, man o man wat gaat het traag....dus het goede moment om te kappen voor vandaag.....(o nee, toch nog gerijmpt)truste allemaal en morgen.......fris weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Die traagheid ligt niet aan mij, gelukkig maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Tellekens weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2007 Ik lig weer eens uitgeteld op bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden