Spring naar bijdragen

23-01-2007

Mick

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 557
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Harstikke goed Bambam...5 maanden is top !!! Ben blij om je te lezen en ik vind dat je een geweldig gevoel voor humor hebt...en relativeringsvermogen...

Vandaag was mijn zoontje jarig ... hij is 5 jaar geworden...en het is fantastisch om het mee te maken en er ook nog van te genieten...om de glimlach op zijn gezicht te zien s 'ochtends toen ie in onze slaapkamer kwam...hij eiste dat er gelijk gezongen werd voor hem...mmmm..hij lijkt dus op zijn vader hahahaha...leuke foto's gezien van zijn dag op school...en and as usual met hem naar de zwemles te gaan...samen te eten...man...dit zijn dingen die zo normaal lijken maar voor mij altijd onmogelijk waren...ik ben zo dankbaar dat ik nuchter en clean ben....en dat ik eindelijk rust heb om hier van te genieten...dit heb ik nog nooit zo ervaren....wow...ik kan het moeilijk onder woorden brengen...

Iedereen een hele fijne nachtrust ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bambam,

De wereld veranderd als jezelf veranderd...en ik was altijd bezig om de wereld te veranderen ipv naar mijzelf te kijken en wat ik kon bijdragen....en dat is een hard leerproces voor zo'n persoon als ik hahaha...iedere dag weer is dat de uitdaging...wat kan ik geven in plaats van nemen....

In AA is er een mooie uitspraak : We keep what we have (sobriety and peace of mind) by giving it away..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB,
Jazeker, het begint alweer te wennen. Ik heb wel weer meteen het probleem dat ik bijna niets lang lekker vind van de a-vrije dranken. Heb vanavond bijvoorbeeld alweer een fles Rivella op. Is prima binnen te houden hoor, maar om nou te zeggen dat ik het lekker vindt...

Begin wel erg te genieten van de rust in mijn hoofd. Niet meer denken aan wat ik in huis heb, of wat er nog moet komen. Lekker op tijd naar bed en veel energie gedurende de dag. Ik heb er nog geen moment spijt van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twan, hier is het zo'n gebakje wat je overal kunt krijgen, en wat je ten overvloede kreeg vroeger op school als dessert. Ik krijg het zelf niet binnen. Veel te droog. Heeft suikerglazuur met ruitjes op de bovenkant. Soms met groene kokosschilfers.

Even populair als madeleintjes. Maar het is te laat om daar nog over te beginnen, over madeleintjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...