Francesca Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Verkeede smiley, Mieke! Moet zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 goeie oefening Mieke, je bent toch niet gaan drinken?Fran hebben ze echt verkeerde accounts verwijdert of zit je te geinen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Dat lijkt me al een heel goed signaal Mick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Nee BamBam ik ben niet gaan drinken.Ben gelukkig langs de supermarkt gesjeesd en heb niets in huis hoor.En de trek is weer over zoals die meestal weg gaat.Benauwd moment = trekmoment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Goed zo, Mick! Ik hoop ooit hetzelfde te ervaren.BB, ik was maar aan het geinen. Maar toch: 130 accounts verwijderd, en er wordt meer gegeit dan ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 23 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Misschien is nog beter, geen signaal, maar ja.... alles op z'n tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 23 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 O gezellig Katrien, je bent er ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Katrina, je moet wel een beetje duidelijker zijn, hoor!Is dit nu een msn-forum?- Soms wel ja.Zijn de wonderen de wereld niet uit?- Neuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 23 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Heb je alles bij gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Mick ik bedoel dat je het hebt gesignaleerd zoals ik het net bij mezelf signaleer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 waar zijn die verwijderd dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 23 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 @mieke:Ja, dat dacht ik later ook te begrijpen uit je berichtje. Ja, dat is een goed teken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 BB, Sis, wel een beetje bijblijven, hé!Er waren 500 en tig aangemelden, nu nog geen 400. (Er zijn er alweer een paar bij.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Tja Kaatje, wat is het nou eigenlijk he. Het begint wel een beetje de spuigaten uit te lopen vind je ook niet.Al dat geblaat, laten we ons es bezig houden met belangrijke zaken.He, alcoholgerelateerde zaken. Vertel es, Koh vroeg laatst of je nog adb bent. Drink je nog steeds maar 1 glaasje wijn, aangelengd met water? Knap hoor, pluim voor jou.Of misschien ook een struisvogel in je reetjesindewei? Heb je wel verdient! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Hoi, ik ben weer terug. Koud buiten.Kohtje, welterusten.Om even in te gaan op de verwijderde accounts: voorzover ik begrepen heb zijn in ieder geval de dubbele accounts verwijderd, maar ik denk niet dat dat er zoveel waren. Ik weet niet of er accounts verwijderd worden als mensen langer dan een bepaalde periode niet meer hier schrijven. Eigenlijk zou ik het wel prettig vinden als Tactus hier wat meer uitleg over gaf.(Tikfout) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Kopiëren is met een k.En dat had ik allang gezien.Moet je zelf ook iets aan toevoegen.Anders staat het zo l*llig,gewoon kopiëren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Anna, ik denk dat er mensen waren met 100 verschillende persoonlijkheden. Maar Tactus wilde geen uitleg geven. Dus is het gissen. En na fake sterfgevallen ga je ALLES denken. Zo denk ik erover. Maar wie ben ik? Ik ben alleen Fran. Geen valse accounts an.TypEfoutje verbeterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Oh Fran bedoel je die. Ja daar zitten vast ook mensen tussen die al heel lang geen bericht geschreven hebben ofzo.Ja Mick, ben weer aardig op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Hihi, geloof ik meteen Fran. Zoals jij is er maar een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 23 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 @bambam:Vroeg dat eigenlijk aan Katrien, maar jij mag ook best antwoorden, jij was tenslotte ook nog aan het bijkezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Lieve Marieke,Lief dat je trots op me bent maar ik zal je ff iets over mij verduidelijken OK?Is niet lullig bedoeld want je kunt hier ook niet alles bijhouden Ik heb een terugval gehad na bijna 5 mnd droog te hebben gestaan. Die val heeft anderhalve week geduurd en sinds zo de draad maar weer opgepakt.Ik heb al in het verleden onder de naam Mieke geschreven en later onder de naam Ekeim.Nu schrijf ik sinds kort weer mee onder mijn eigen naam.Dit is mijn 3e dagook tiepfoutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Tja, Anna, ik kan mezelf dan wel Rottweillie of zo noemen, maar ik blijf Fran. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Marieke, blijven schoppen hoor, geef die rotbeesten geen kans. Zelfs niet 1 glaasje:wine:Het kan niet Marieke, nu niet, straks niet en nooit niet. je gaat als een speer, kom op meid.Mieke, oefen hier maar vaak met ruzie maken, laten wij ons graag voor lenen. Want als je hier al trek van krijgt heb je nog wat werk te verzetten. Niet opgeven, stap voor stap. Laat dat eerste glas staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 23 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 @katrien:Jammer dat ik geen antwoord van je krijg. Ben echt benieuwd of je alles bijgelezen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Mag niet meer Fran, meeschrijven onder nog een andere naam. Hou het maar bij Fran, vind ik wel een leuke naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden