Spring naar bijdragen

23-01-2007

Mick

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 557
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja Kaatje, wat is het nou eigenlijk he. Het begint wel een beetje de spuigaten uit te lopen vind je ook niet.
Al dat geblaat, laten we ons es bezig houden met belangrijke zaken.:angry:
He, alcoholgerelateerde zaken. Vertel es, Koh vroeg laatst of je nog adb bent. Drink je nog steeds maar 1 glaasje wijn, aangelengd met water? Knap hoor, pluim voor jou.
Of misschien ook een struisvogel in je reetjesindewei? Heb je wel verdient!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik ben weer terug. Koud buiten.

Kohtje, welterusten.

Om even in te gaan op de verwijderde accounts: voorzover ik begrepen heb zijn in ieder geval de dubbele accounts verwijderd, maar ik denk niet dat dat er zoveel waren. Ik weet niet of er accounts verwijderd worden als mensen langer dan een bepaalde periode niet meer hier schrijven. Eigenlijk zou ik het wel prettig vinden als Tactus hier wat meer uitleg over gaf.

(Tikfout)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Marieke,
Lief dat je trots op me bent maar ik zal je ff iets over mij verduidelijken OK?
Is niet lullig bedoeld want je kunt hier ook niet alles bijhouden ;)

Ik heb een terugval gehad na bijna 5 mnd droog te hebben gestaan. Die val heeft anderhalve week geduurd en sinds zo de draad maar weer opgepakt.

Ik heb al in het verleden onder de naam Mieke geschreven en later onder de naam Ekeim.
Nu schrijf ik sinds kort weer mee onder mijn eigen naam.

Dit is mijn 3e dag

ook tiepfoutjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, blijven schoppen hoor, geef die rotbeesten geen kans. Zelfs niet 1 glaasje:wine:
Het kan niet Marieke, nu niet, straks niet en nooit niet. je gaat als een speer, kom op meid.

Mieke, oefen hier maar vaak met ruzie maken, laten wij ons graag voor lenen. Want als je hier al trek van krijgt heb je nog wat werk te verzetten. Niet opgeven, stap voor stap.
Laat dat eerste glas staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...