Spring naar bijdragen

vrijdag 26 januari

Twan

Aanbevolen berichten

VANDAAG GEREGELD ZON, MORGEN REGEN, SNEEUW EN IJZEL

Vandaag zijn er zonnige perioden. Ook schuiven er van tijd tot tijd wolkenvelden over; hieruit kan soms een vlokje motsneeuw vallen. Vanochtend vriest het licht, vanmiddag komt het kwik uit op +3 graden. De noordoostenwind is meest matig, kracht 3 tot 4, langs de kust en boven de Zeeuwse wateren eerst nog nu en dan vrij krachtig, windkracht 5.

Vanavond wordt het helder. Met weinig wind daalt het kwik snel tot onder nul. Het gaat uiteindelijk een graad of 4 vriezen. In de loop van de nacht neemt de bewolking toe vanuit het noorden. In de vroege ochtend bereikt de neerslag, behorende bij een zwakke storing onze regio. Eerst zal de neerslag in de vorm van sneeuw vallen, vrij snel overgaand in regen. Op een bevroren ondergrond geeft dit aanleiding tot IJZEL. Hierdoor kan het op de weg gevaarlijk glad worden, houd u de berichtgeving daarom goed in de gaten! Morgenmiddag draait de wind naar noordwest. Zodoende kan minder koude lucht vanaf de Noordzee ons bereiken. De gladheidsproblemen zullen in de loop van morgenmiddag opgelost zijn.

In de nacht naar zaterdag klaart het weer op, maar er is ook een enkele bui mogelijk. Het koelt dan af tot iets boven het vriespunt. Door opvriezing kan het dan opnieuw verraderlijk glad worden.

Vanaf zaterdag gaan de temperaturen in stijgende lijn. Het wordt ook weer een stukje wisselvalliger. Een heuse westcirculatie blijft vooralsnog uit. Een hogedrukgebied ten westen van Ierland voorkomt dat voorlopig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@katrien:

Dat bedoelde ik niet.
Ik vroeg me af (in het "hoofd" draadje van gister) waarom jij niet gewoon daar reageerd, maar waarschijnlijk zo de behoefte voelt, om vrijwel de gehele avond ingelogd te staan, niet mee te schrijven en ten slotte een nieuw draadje opend. Ik vraag me af, waarom jij deze speciale aandacht vraagt of behoeft. Ben je bang dat je niet gehoord, of gezien wordt? Dat het iets oproept bij sommigen onder ons, is wel duidelijk en ja... dat zegt natuurlijk ook weer wat over die sommigen, maar dat jij dit met een rede doet is voor mij een feit. Je doet het vrijwel elke avond en dat is niet zomaar toevallig. Ja, bij mij roept het ook iets op ja. Wat dat nou is, weet ik niet precies. Alsof je een plaat voor je hoofd hebt van hier tot .... en dat kan ik gewoon niet geloven en voel er ook een treiteren en een schreeuw om aandacht van jouw kant in.
Ik kan het mis hebben hoor, het is mijn interpretatie.

En verder iedereen een goede morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen een hele goede morgen,
Het blijkt voor sommigen onder ons wel heel erg moeilijk om op een "normaal" tijdstip in de ochtend een draadje te openen. En dan de manier waarop, ergerlijk, mijn inziens dan. En hier bedoel ik dan niet het weerbericht mee, dit voor alle duidelijkheid.

Gisteren een dag het bed moeten houden, hoge koorts, maag en darmstoornissen. Weer een vrije dag minder maar lekker bijgeslapen.
Vandaag weer vroeg op, mijn spieren zitten nog vast, moet dus weer in beweging komen. En als alles goed gaat vannacht het nachtleven weer in.
Ga nu dus lekker de buitenlucht in, heb ik gisteren gemist. Allen een "droge" dag tot laterrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

beetje rommelig dit draadje...
en veel open vragen...
Katrina blijf dicht bij jezelf en het onderwerp als je schrijft.
Op mij komen je berichten over als wil je hoog boven ons staan.

mensen met lichamelijke klachten en ziekte van harte beterschap gewenst.

Bambam en Mick ik sluitme aan...vandaag drink ik niet. want dat is te overzien.
Twan je weerbericht sluit nauw aan met het weer in mijn woonplaats.

Anna, Houten en Francesca bedankt voor jullie inbreng waarvan ik denk dat de meesten van ons verslaafden zich wel in zullen herkennen.
Wat mij raakt is de afhankelijkheid en het nietmogen hebben van gevoelen s en emoties wat desastreuze gevolgen heeft gehad voor mijn later leven.

maak er een mooie dag van ik ga er aan beginnen anders loop ik vandaag weer de ganse dag achter de feiten aan te hollen en daar wordt ik onrustig van..

GroetRudy
delen is helen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KAtrien,

Mag ik je hartelijk danken voor je antwoord. Het haalt namelijk het bloed onder mijn nagels vandaan en dat zegt alles over mij. Ik ga dat eens goed onderzoeken wat dat nou toch is, dat jij dat effect hebt op mij.
Goed joh, van jou leer ik nog eens iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allemaal,

Ik hoop dat het een fantastische dag wordt (of in ieder geval redelijk te doen...) voor iedereen.
Fijne laatste werkdag, fijn begin van het weekend, of wat ook maar van toepassing is...

@Katrina:

Ik weet dat je je onbegrepen en buitengesloten voelt, en dat vind ik heel vervelend voor je.
Het treiteren van andere aanwezigen met zuigende teksten en dagopeningen die er alleen op gericht zijn de aandacht op je te vestigen en anderen het bloed onder de nagels te halen beginnen me een beetje te irriteren.

Gisteravond logde je in onder de naam Karima en ging vervolgens op het forum moord en brand schreeuwen over wat men je nu weer wil aandoen. Katrina, ik begin te vermoeden dat je lijdt aan Effectomanie.

Een steen gooien in een vijver en dan kijken naar de kringen.
Er zwemmen mensen in die vijver Katrina, kijk een beetje uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TER OVERWEGING

Beste Allemaal,

Ik kom net van Cato's draadje en ze schreef iets wat ik al vaker gelezen heb, namelijk dat ze er moeite mee heeft dat er op de dagdraad zoveel gekeet wordt. Aangezien ik daar zelf vaak en graag aan meedoe, lijkt het me ook zinnig dat ik meedenk over een oplossing...

Vooral voor nieuwkomers (maar ook voor mensen die omhoog zitten en hun verhaal of vraag kwijt willen) kan het afschrikken als ze binnenkomen in een totaal onbegrijpelijke stroom van grappen, en de drempel om op dat moment in te breken en je verhaal te doen is misschien vaak te groot. Aangezien dit forum in eerste instantie bedoeld is om steun aan elkaar en anderen te bieden lijkt het me goed om na te denken over een oplossing.

Is het misschien een idee om het kaf van het koren te scheiden en een aparte draad te maken waar lol getrapt kan worden?

Graag jullie mening!

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...