Spring naar bijdragen

Donderdag 25 Januari


Jos

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar Mick omdat er al iemand op 1 oor ligt wil dat niet zeggen dat jij ook moet gaan slapen. Mag je morgen weer werken?
Ja Fran, heb het ook gelzen maar soms heb ik het ff nodig zoals nu. Voel me een beetje raar en dan is geiten best fijn. En ik wil het nietb altijd hebben over serieus maar ook weer wel. Ik ben gek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ariel, ik was op weg naar halfvol maar heb een kleine terugslag en beschouw m´n glas nu ff als halfleeg. Stoppen met drinken is stap 1, daarna moeten er nog vele volgen om het echt tot een succes te maken.
Ik vind het moeilijk om alle emoties die erbij horen op een goede manier een plek te geven. Dat lukt de ene keer beter als de andere keer.
Maar we zetten door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Anna

Natuurlijk zijn de woorden 'nooit meer' en 'definitief' beangstigend Twijfelaar. Maar die beslissing hoef je op dit moment ook niet te nemen. Zoals Twan al zei, probeer eerst eens een periode niet te drinken, om de gewoonte af te wennen, en erachter te komen wat alcohol voor jou betekent. Een periode hoeft niet voor altijd te zijn. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor twee of drie maanden.


Met dat idee ben ik in augustus ook gestopt met drinken, niet definitief, en ik heb me ook niet voorgenomen om nooit meer te drinken. In die periode ben ik me wel steeds meer bewust geworden van de redenen waarom ik dronk, en ben ik me ook gaan realiseren dat ik eigenlijk niet matig kan drinken. Dus heb ik niet het besluit genomen om het weer te gaan proberen, en dat besluit neem ik misschien wel nooit. Maar dat betekent niet dat ik besloten heb nooit meer iets te drinken. Snap je het verschil?


Bovendien heb ik in het afgelopen (bijna) half jaar gemerkt, dat ik alcohol eigenlijk helemaal niet nodig heb bij alles wat ik doe.




Beste Anna,
Bedankt voor je reactie. lees ik nu pas (zaterdag). Ik ga deze printen en nog eens een heel aantal keren lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Rosie

ik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijnik heb geen in wijn




Zo dat was mijn strafwerk voor vandaag!



Hahahahaha. Geweldig. Ik zal dit ook eens proberen. En dan zonder copy en paste natuurlijk he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...