Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Jos,Ik ben zelf ook erg snel van vertrouwen en ben daar meerdere keren mee teleurgesteld.Is er niet iemand met wie je face to face kunt praten?Klinkt gemakkelijk want ik heb ook niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Welterusten Kohtje, fijn dat je een leuke avond had.Jos, vervelend dat je je iets hebt laten ontfutselen. Is mij ook wel eens overkomen, en die persoon kletste het door, dat was heel vervelend. Sinds die tijd probeer ik heel goed uit te kijken wat ik tegen iemand vertel. Maar ik heb er ook moeite mee om iets wat me hoog zit voor me te houden hoor. Ik hoop dat er geen misbruik van gemaakt wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Anna, blijf vertrouwen houden, hoe moeilijk soms ook , maar ga af op je eigen gevoel nu en handel daar ook naar.Dat zal niemand je kwalijk nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Mijn gevoel zit wel eens fout Mieke, dat is het lastige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Anna dat is het juist wat ik niet weet, ze kan nu zelfs mijn soulmaatje gaan mailen. Haar email adres stond op een site waar we alle 3 lid van waren . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Anna, ja dat herken ik en zovelen met ons, maar we willen toch verder meissie?Laat alles bezinken en doe waar jij je goed bij voelt.Ook bij reacties geven Anna.Voelt het raar of niet goed, denk eerst ff aan jezelf.Je bent zo een topper en dat meen ik.Blijf sterk in alles wat je doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Weltrusten allemaal, voor vandaag vind ik het wel ff genoeg. Slaap lekker allemaal, met of zonder schaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Slaapwel BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Hihi, ik slaap zonder schaap BamBam. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 thnx Mieke.Lastig Jos, ik weet ook zo gauw geen oplossing, behalve misschien het haar eerlijk zeggen, en ook hoe het gegaan is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ BB met schapenLaat je kop niet gek maken BB, ik ben juist zo blij met mensen zoals jij.Kus Knuf Pluim en trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 en weer werd het stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Jos ik wil wel praten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ik sta ingelogd dus dat betekend dat ik bereid ben om te praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Mieke geen probleem hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Jos als je geen antwoord wilt geven moet je het zeggen hoor!Je hebt aangegeven dat je met je ouders woont die beiden drinken.Hoe ga je daarmee om?Heb je wel je eigen leefruimte etc.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Ik ben moe, dus ik ga ook mijn bedje opzoeken. Ik hoop dat ik een beetje kan slapen, want mijn jongste is nog niet thuis, en dat helpt meestal niet echt mee. Lig ik toch een beetje met gespitste oren.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Anna,Ja dat ken ik hoe oud ze ook zijn.Mijn vogeltjes zijn het nest al uitgevlogen maar als ze thuis wonen wil je het liefst dat ze in bed liggen.En zij zijn zich van geen kwaad bewust Slaap lekker en maak je niet druk. Tot morgen ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Zekers tot morgen. Het forum is ook een verslaving hoor.Marieke, lief van je dat je dat meisje bij jou laat slapen. Heeft ze een berichtje achtergelaten voor haar ouders? Want anders zijn ze misschien boos.Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Marieke als het forum niet groot moet zijn is dat heel makkelijk, maar waarom ? Daarom heb je nog geen leden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Marieke, ik lijk zo langzamerhand wel Anna na te doen.Zo lief dat je je ontfermt over dat meisje.Ik heb je verhaal gelezen en dat is heel heftig.Marieke loop jezelf hier niet mee voorbij, jij hebt ook e.e.a te verstouwen.Maar wel heel lief van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Truste Mick en ook jij bedankt voor je bijdrage vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @ Marieke, slaap maar lekker uit morgen. Heb je verdient. Ik reageer wel een keer op je zoon- verhalen. Het komt allemaal wel ok.Truste knufjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 @Mieke Mijn moeder drinkt niet zoveel, mijn vader wel. Ik heb geen aparte leefruimte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden