BamBam Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Ja hallo Jos, je schrijft net een blauwe maandag mee, je hoeft alles ook nog niet te weten en je kunt alles nog niet weten.En alles weten maakt niet gelukkig zegt mijn moeder dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Ja Koh, die reactie is misschien ietsje beter, grompel:huh::$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 @ Mieke, ik heb het het ook zo koud gehad de eerste week, daarna werd het minder. Zo nu en dan nog wel en lig ik ook met bedsokken aan. Nog net geen slaapmuts!Maar bij jou duurt het wel lang, zeg. toch maar even gaan informeren.@Anna, herkenbaarbaar verhaal!ik ga weer even , mijn wasgoed heeft weer giga gejongd, het is nog niet eens voorjaar:angry:ff vouwen en strijkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Moet ik mij nu schuldig voelen over iets ? Ik heb hier niemand persoonlijk aangevallen, wel mijn menig gegeven. Ik meld mij wel af voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Is al goed, Bammie. Rustig maar. Misschien even tussentijds opslomen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Jos,waarom nou? Niemand heeft het slecht bedoeld! En schuldig voelen moet je niet doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Jos, waarom zo gepikeerd? Er is toch niks verkeerds tegen je gezegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 hoi bambam, bedankt voor je bemoedigen woorden van vanmorgen, was hele dag niet online,maar ik zal veel water drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Jos, BamBam komt soms wat beestachtig over, maar het is een heel lieve meid hoor! Gewoon ff wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Jos, je hebt niets verkeerds gezegd, ik denk niet altijd na voordat wat ik schrijf. Sorry. Dat had ik ook wel anders mogen doen.Toch zou je jezelf af mogen vragen waarom je meteen dreigt je af te melden. Daar heb jij alleen jezelf mee hoor, wij schrijven echt wel verder.Ja Koh, misschien moet ik ff opslomen, dat gedonder van de afgelopen dagen gaat me niet in m'n kouwe kleren zitten:o:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 HEY!! Langzame reactie, ik weet het, maar ik probeerde bij te lezen, en ben nu pas redelijk up to date. Dat is me nogal een taak, ik heb het een en ander gemist, hoewel ik nog probeerde bij te lezen gisteren. Alles goed, dag 26 nu ( en dat terwijl enkele onverlaten mij soms nog aan het drinken trachten te krijgen). Is iedereen hier weer een beetje bekomen van de schrik en consternatie? Het ging er wel heftig aan toe.En om nog in te haken op het katerige gevoel: dag 26 en mijn hoofd is voelt in de ochtend nog immer aan als een spons, ik ben emotioneel, kan er niet tegen wanneer mensen mij erop wijzen dat ik niet drink, ik heb het continu koud, en die dromen en dat zware slapen kunnen me ook gestolen worden. Mijn Klaas Vaak komt met een hamer, ipv stof, de etter. Maar goed, dat schijnt er allemaal bij te horen.Zou 'etter' nu ook gecensureerd worden? Ik wacht met spanning af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Hou vol meid, hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Hou vol meid, hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Al opgesloomd BamBam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Noem je dat opslomen, Bammetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Hoi allemaalGewoon even tussendoor goedenavond komen zeggen en aan allen slaapwel en leuke dromen voor straks!! Ik ga er voor de laatste keer tegenaan vanavond en ben dan weer lekker 3 weken thuis!!!HiHi!!!Veel groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Werk ze Knuffie, hopelijk een beetje een rustige nacht dit keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Hoi annaIk hoop het ook; ik ben echt bekaf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Knuffeke, nog even de tandjes op elkaar. Werkse en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Knuffie werk ze3 WEKEN oef, jaloersjaloers................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Hoi kohtjeOk; tandjes op elkaar, buik in, borst vooruit en met een glimlach van oor tot oor de ganse nacht werken en weten dat ieder uur aftellen is, hahah!!!!Tot morgen en sweet dreams!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Hm, ik was te laat.Ik ben nu zeker van plan vol te houden BamBam. Ik had besloten te stoppen met drinken toen ik 's werelds zwaarste kater had. Nu had ik eens gelezen dat dat nu niet het beste tijdstip was om dergelijke besluiten te nemen, en ik had eigenlijk verwacht van mezelf dat ik na een paar weken wel weer wat gedronken zou hebben. Het tegendeel is waar, en ik ben verbaasd omtrent mijn wilskracht en eigenlijk ook trots op mezelf. Iedere keer wanneer ik echt weer wat wil drinken denk ik aan mijn laatste kater, en de katers die daaraan vooraf gingen, en ik vind het eigenlijk heel prettig om nu te weten wie ik de avond daarvoor beledigd heb, waar(om) ik van mijn fiets afval (nu is het puur slechte motoriek ), en hoef ik ook niet meer mijn telefoon te checken om te kijken of ik iemand ladderzat uit zijn of haar onschuldige bedje heb gebeld, en op de trap wakker worden is ook uit den boze. Tsja, al met al ben ik nogal van plan om dit vol te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Jongens,Ik ga ook op de bank, spreek jullie latorzzzzvoor alle drogen, semiedrogen en ADBers, welterusten voor strakkieskus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Ja catootjeVelen zijn jaloers maar ik werk 70 uur in 7 dagen en ben dan 3 weken thuis! Ik werk maar part-time maar met 4 kindjes is dat geen overbodige luxe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2007 Tis je gegund hoor meissiemeis...Tanden op elkaar en morgen lekker uitrusten (voor zover dat lukt met je 4-tal) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden