Spring naar bijdragen

zondag 28 januari

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

@ Mieke, ik heb het het ook zo koud gehad de eerste week, daarna werd het minder. Zo nu en dan nog wel en lig ik ook met bedsokken aan. Nog net geen slaapmuts!
Maar bij jou duurt het wel lang, zeg. toch maar even gaan informeren.
@Anna, herkenbaarbaar verhaal!
ik ga weer even , mijn wasgoed heeft weer giga gejongd, het is nog niet eens voorjaar:angry:
ff vouwen en strijkie doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jos, je hebt niets verkeerds gezegd, ik denk niet altijd na voordat wat ik schrijf. Sorry. Dat had ik ook wel anders mogen doen.

Toch zou je jezelf af mogen vragen waarom je meteen dreigt je af te melden. Daar heb jij alleen jezelf mee hoor, wij schrijven echt wel verder.

Ja Koh, misschien moet ik ff opslomen, dat gedonder van de afgelopen dagen gaat me niet in m'n kouwe kleren zitten:o:(:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HEY!! Langzame reactie, ik weet het, maar ik probeerde bij te lezen, en ben nu pas redelijk up to date. Dat is me nogal een taak, ik heb het een en ander gemist, hoewel ik nog probeerde bij te lezen gisteren. Alles goed, dag 26 nu ( en dat terwijl enkele onverlaten mij soms nog aan het drinken trachten te krijgen).
Is iedereen hier weer een beetje bekomen van de schrik en consternatie? Het ging er wel heftig aan toe.
En om nog in te haken op het katerige gevoel: dag 26 en mijn hoofd is voelt in de ochtend nog immer aan als een spons, ik ben emotioneel, kan er niet tegen wanneer mensen mij erop wijzen dat ik niet drink, ik heb het continu koud, en die dromen en dat zware slapen kunnen me ook gestolen worden. Mijn Klaas Vaak komt met een hamer, ipv stof, de etter. Maar goed, dat schijnt er allemaal bij te horen.
Zou 'etter' nu ook gecensureerd worden? Ik wacht met spanning af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, ik was te laat.
Ik ben nu zeker van plan vol te houden BamBam. Ik had besloten te stoppen met drinken toen ik 's werelds zwaarste kater had. Nu had ik eens gelezen dat dat nu niet het beste tijdstip was om dergelijke besluiten te nemen, en ik had eigenlijk verwacht van mezelf dat ik na een paar weken wel weer wat gedronken zou hebben. Het tegendeel is waar, en ik ben verbaasd omtrent mijn wilskracht en eigenlijk ook trots op mezelf.
Iedere keer wanneer ik echt weer wat wil drinken denk ik aan mijn laatste kater, en de katers die daaraan vooraf gingen, en ik vind het eigenlijk heel prettig om nu te weten wie ik de avond daarvoor beledigd heb, waar(om) ik van mijn fiets afval (nu is het puur slechte motoriek :) ), en hoef ik ook niet meer mijn telefoon te checken om te kijken of ik iemand ladderzat uit zijn of haar onschuldige bedje heb gebeld, en op de trap wakker worden is ook uit den boze. Tsja, al met al ben ik nogal van plan om dit vol te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...