knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Haha, marieke!!!Alles went, hé!! Zelfs niet drinken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi kohtjeDanke voor het welkom maar of je me een wakkere kunt noemen is natuurlijk de vraag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hoi rosieIk heb jullie ook ontzettend gemist, hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja, sorry dat ik het zeg, maar jullie wennen ook nooit. Elke dag is een verrassing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Bammetje bedankt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @rosie, danke voor de knuffel, had ik net even nodig!!!!@kohtje, Suuurrrpppprrriiisssseee!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @rosie, ik heb een heel lieve schoonmoeder!! Dat went ook, haha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Knuffie, heb je al geproeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @marieke, nooit gedacht dat ik dat nog zou beamen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Rosie:Lieve Rosie, was dat maar waar! Ik denk dat je me verward met iemand anders, wat natuurlijk kan gebeuren... Ik was pas 2,5 maand gestopt met drinken toen ik weer probeerde 'sociaal' te drinken. Het was dus niet zo dat er iets was wat niet goed ging, het ging juist heel goed (voor mij dus een valkuil).Wat begon als 'sociaal' drinken werd al weer snel het oude liedje. Ben nu weer twee weken gestopt.Wat fijn dat je leverwaarden goed waren!@ Rudy:Ik ben het absoluut met je eens dat je iedere aanleiding kunt aangrijpen om er zelf van te groeien, ook deze. Dat maakt echter niet dat de aanleiding wenselijk is, zeker niet als dat bij herhaling gebeurd tot ergernis van velen en zorgt voor onrust op het forum. Groet,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @BamBam, geproefd van watte???@Rosie, ik heb mijn persoonlijke gremlin in mijn handtas en bijt er zo nu en dan eens in!!Haha! ik toon hem wel op de bijeenkomst!! Hij ziet er heel lief uit maar... cfr de bijtmarkeringen! Haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Haha Rosie, dat laat niets aan onduidelijkheid over maar laat die tien flessen toch maar staanKnuf, ik dacht dat je de frisdrank had ontvangen maar dat heb ik zeker niet goed begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 BamBam???????????@rosie, wijn zorgt nergens voor behalve dan voor een kater!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @BamBam, sorry, te snel gereageerd!! Geduld, knuffie, geduld!!! Is nou niet echt mijn sterkste kant, hihi!!!Ja, ik heb dubbelfrisss ontvangen, was heel lekker maar spijtig genoeg ook heel snel op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Lekker met z'n allen forumverslaafd. Zullen we daar een forum voor oprichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Neeeeeeeee, Mick, ik vind het wel leuk om toch ergens aan verslaafd te mogen zijn , haha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Rosie,Ik zal er geen stuiver aan uitgeven!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ik zou wensen dat ik forumverslaafd was, als ik zou drinken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @Rosie, is dat niet de goden verzoeken, al die gremlins in huis halen, haha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Laat die Gremlins maar in de schappen staan, Rosie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 tot straks, hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Iemand nog zin in een babbelke, kwestie van de gremlins buiten te kuisen, begrijp je? mijn eerste vrije avond is dus mijn grootste valkuil!! Maar ik hou vol!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 ik eet wel voor m'n laptop knuf praat maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Danke, BamBam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eventjes moeilijk maar ik weet dat ik het kan dus ik kom er wel!!!! Ik ben op dat gebied al heel wat zekerder van mezelf maar moet toch eerlijk toegeven dat het me beter lukt met jullie!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ik geef het op. Ik lees totaal niet hoe mensen bezig zijn hun alcoholverslaving een plek te geven of wat ze uberhaubt voor dingen doen om er mee om te gaan. Een enkeling daargelaten.het enige dat elke keer terugkomt is gemirremor over wat een iemand niet goed schijnt te doen. Die iemand die ik er trouwens niet uit kan filteren hoe ik ook m'n best doe.En als de hoofdmoot het weer roerend eens is met elkaar word er weer vrolijk op los gemaild met voor een buitenstaander onbegrijpelijke tekstjes. Ik prijs me gelukkig dat ik op een tijd op dit forum ben gekomen toen het nog de functie had waar het voor opgezet is en de betrokkenen van elkaar wisten in welke fase van hun verslaving ze stonden.Dankzij de serieuze bijdragen; het lezen van elkaars bespiegelingen heb ik inzicht gekregen in mijn alcoholgebruik. Die serieusheid is al lang ver te zoeken en ondanks herhaalde opmerkingen hierover van mij en anderen blijft de lolligheid, en grimmigheid, de boventoon voeren die totaal niet in verhouding staat met de bedoeling van het forum en de mensen die inloggen in de hoop medelotgenoten te vinden. Een msn adres vind ik helemaal geen slecht idee, in eerste instantie zal het forum wel leeglopen waarschijnlijk maar dan krijgen anderen, die hun drankgebruik als een probleem ervaren en daar serieus over willen communiceren wel de gelegenheid dat ook daadwerkelijk te doen zonder tussen ruzies of onderbroekenlol te belanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden