Spring naar bijdragen

maandag 29 januari

Twan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 378
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Rosie:

Lieve Rosie, was dat maar waar! Ik denk dat je me verward met iemand anders, wat natuurlijk kan gebeuren... Ik was pas 2,5 maand gestopt met drinken toen ik weer probeerde 'sociaal' te drinken. Het was dus niet zo dat er iets was wat niet goed ging, het ging juist heel goed (voor mij dus een valkuil).
Wat begon als 'sociaal' drinken werd al weer snel het oude liedje. Ben nu weer twee weken gestopt.

Wat fijn dat je leverwaarden goed waren!

@ Rudy:

Ik ben het absoluut met je eens dat je iedere aanleiding kunt aangrijpen om er zelf van te groeien, ook deze. Dat maakt echter niet dat de aanleiding wenselijk is, zeker niet als dat bij herhaling gebeurd tot ergernis van velen en zorgt voor onrust op het forum.

Groet,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef het op. Ik lees totaal niet hoe mensen bezig zijn hun alcoholverslaving een plek te geven of wat ze uberhaubt voor dingen doen om er mee om te gaan. Een enkeling daargelaten.
het enige dat elke keer terugkomt is gemirremor over wat een iemand niet goed schijnt te doen. Die iemand die ik er trouwens niet uit kan filteren hoe ik ook m'n best doe.
En als de hoofdmoot het weer roerend eens is met elkaar word er weer vrolijk op los gemaild met voor een buitenstaander onbegrijpelijke tekstjes.
Ik prijs me gelukkig dat ik op een tijd op dit forum ben gekomen toen het nog de functie had waar het voor opgezet is en de betrokkenen van elkaar wisten in welke fase van hun verslaving ze stonden.
Dankzij de serieuze bijdragen; het lezen van elkaars bespiegelingen heb ik inzicht gekregen in mijn alcoholgebruik.
Die serieusheid is al lang ver te zoeken en ondanks herhaalde opmerkingen hierover van mij en anderen blijft de lolligheid, en grimmigheid, de boventoon voeren die totaal niet in verhouding staat met de bedoeling van het forum en de mensen die inloggen in de hoop medelotgenoten te vinden.

Een msn adres vind ik helemaal geen slecht idee, in eerste instantie zal het forum wel leeglopen waarschijnlijk maar dan krijgen anderen, die hun drankgebruik als een probleem ervaren en daar serieus over willen communiceren wel de gelegenheid dat ook daadwerkelijk te doen zonder tussen ruzies of onderbroekenlol te belanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...