knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @fran, ok, hier gaan we dan , klaar? Ready, get set, go!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Heftig Mieke! Maar ja kon er dan geen andere behandeling voor je gevonden worden? Of heb ik dat misschien gemist?Ja Knuf, dat zou je wel verwachten...maar mn vader was al helemaal geen prater, en mn moeder ja...die heeft gewoon wat meer uitleg nodig om haar dat duidelijk te maken.Door veel praten met haar, is haar blik de laatste jaren ook wel ruimer geworden...Het is niet allemaal maar zwart en wit en zit ook nog iets tussen in.Ik heb al een levenslesje gehad van die twee al! hahaDie 2 vlogen elkaar constant in de haren vroeger (mn vader drinkt niet meer) en ik er maar tussen in zitten en proberen de boel te sussen...ach ja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ga jij nu maar braaf bukken knuffie dan is Fran van haar emoe af.Of heb je liever een aardvarken knuf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 dat ben ik , een egoïstje eerste klas, haha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @Knuf: Emoe gelanceerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 bambam slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja, BB, slaapwel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @moesjeMijn pa was ook een alcie en mijn ma begrijpt daardoor heel goed wat ik nu meemaak!! Ze is wel wat jonger! Misschien gewoon heel eerlijk zeggen wat er scheelt en geen doekjes erom winden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Moesje, nee op dit moment weinig hulp maar ik heb donderdag gesprek.Denk aan jezelf al is het moeilijk.Hoe meer je nu aan jezelf denkt hoe beter het met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Zo ik kom toch nog maar eens even kijken, want de slaap wil niet komen.Maar er is genoeg bij te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 AAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIEEEEEEE, ok fran, aangekomen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @JosJa, vroeger moest je niet zo zeuren en gewoon doen! Maar ja gelukkig is dat nu wel veranderd en zien velen ook wel de voordelen ervan in.Trouwens maatschappelijke hulp was er toen ook niet veel, ze wisten ook niet altijd beter.En scheiden! Nou dat kon al helemaal niet! Waar moest je dan van leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Ik hoop niet dat we ooit aan de olifanten toekomen! Pfff, ik vond die struisvogel wel genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 een aardvarken, mieke? Waar zie jij me voor aan?, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Hallo Ferry, gezelli kom erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Een meid van 370 kilo droog aan de haak voelt dat toch niet, Mick? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @fran:Duh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 ja moesje, dat is waar!! Mijn ma kon zich ook niet inbeelden om daarvoor te scheiden!!!En erover praten met iemand was al helemaal niet aan de orde!! Alles stilletjes binnenshuis houden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @fran, maar ikke well!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Je bukt zo gewillig knuffie,Ik pas nu ff op met dingen te zeggen anders word ik weer van het forum geknikkert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Slaapwel, Marieke!Mick: Duh terug. Ondankbare olifant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 @ Knuf, ja mijn moeder heeft denk ik mijn pa pas veel later enigzins kunnen begrijpen, was natuurlijk ook niet leuk als hij weer met een slok op thuis kwam en je 4 kinderen thuis hebt.@ Mieke, ben benieuwd hoe het gesprek gaat voor je, maar ik zal ook aan mezelf denken hoor, vrijdag al om 6.30 met de trein naar Utrecht. Maar ik zal nog wel vertellen hoe het gegaan is. Misschien hebben jullie er ook nog wat aan!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Knuf, Mick had het over olifanten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Slaap lekker Marieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Slaapwel, marieke!! Lekker geaccordeond? Tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden