Spring naar bijdragen

maandag 29 januari

Twan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 378
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heftig Mieke! Maar ja kon er dan geen andere behandeling voor je gevonden worden? Of heb ik dat misschien gemist?

Ja Knuf, dat zou je wel verwachten...maar mn vader was al helemaal geen prater, en mn moeder ja...die heeft gewoon wat meer uitleg nodig om haar dat duidelijk te maken.
Door veel praten met haar, is haar blik de laatste jaren ook wel ruimer geworden...Het is niet allemaal maar zwart en wit en zit ook nog iets tussen in.
Ik heb al een levenslesje gehad van die twee al! haha
Die 2 vlogen elkaar constant in de haren vroeger (mn vader drinkt niet meer) en ik er maar tussen in zitten en proberen de boel te sussen...ach ja....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jos
Ja, vroeger moest je niet zo zeuren en gewoon doen! Maar ja gelukkig is dat nu wel veranderd en zien velen ook wel de voordelen ervan in.
Trouwens maatschappelijke hulp was er toen ook niet veel, ze wisten ook niet altijd beter.
En scheiden! Nou dat kon al helemaal niet! Waar moest je dan van leven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Knuf, ja mijn moeder heeft denk ik mijn pa pas veel later enigzins kunnen begrijpen, was natuurlijk ook niet leuk als hij weer met een slok op thuis kwam en je 4 kinderen thuis hebt.

@ Mieke, ben benieuwd hoe het gesprek gaat voor je, maar ik zal ook aan mezelf denken hoor, vrijdag al om 6.30 met de trein naar Utrecht. Maar ik zal nog wel vertellen hoe het gegaan is. Misschien hebben jullie er ook nog wat aan!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...