Spring naar bijdragen

woensdag 31 januari


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja anna, we proberen alvast het beter te doen en dat is toch al een heel goede start, hé!!!

Ooooooh, sooorrrrrrryyyy, anna!!! Natuurlijk ben ik ook héééééééééééél blij met je roos!!!!

Dus, kort samengevat: nu heb ik een emoe, een ROOS! , een pluim en een knuffel!!!

zoen van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Twan,

Ja ik kan het je echt aanbevelen, want nu ik weer even thuis ben en er over heb nagedacht, besef ik weer, dat ik eigenlijk al veel eerder had willen gaan. Maar door de negatieve informatie, niet gegaan ben.
En daarom benadruk ik nogmaals, Het is geen sekte of iets dergelijks. En laat degenen, die er nog nooit zijn geweest, hun mond houden. En eerst zelf gaan kijken.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Anna, de plaats waar ik naar de AA ga, is zoals ik me heb laten vertellen. Op iedere avond een gemengde samenstelling van mannen en vrouwen. En ook in het weekend. Je kunt bij ons dus, eigenlijk iedere dag. En ik heb me dan ook voorgenomen, om alle groepen een keer te gaan bezoeken. Want dat mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi stien het is nu om te starten on-line en hij woont in antwerpen. Na 6 on-line gesprekken moet ik dan gaan voor een face-to-face gesprek! Ik zie dat goed in want ik kan al informatie geven en hij weet al wat voor vlees hij in de kuip heeft voor ik ernaartoe ga, begrijp je, Het is wel heel wat ver weg van mijn huis maar daardoor ook niet werk gerelateerd!
knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er bij jouw AA groep meer mensen die al langere tijd niet dronken voor ze naar de AA gingen, of ben jij de enige Ferry? En hoe vinden ze dat, dat jij al bijna een half jaar niet drinkt? Voor jou is het toch anders dan voor iemand die voor het eerst bij de AA komt en nog drinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuf, van mij krijg je een narcisje, voor bij je verzameling.

En wat ik al een tijdje tegen je wil zeggen; ik vind het zó leuk om te zien/lezen wat voor groei je doormaakt. Wat een verschil met een paar maanden geleden. Je bijdragen zijn waardevol, steunend en vol empathie. En af en toe kan je zo lekker meedollen. Mooi hoor.

Weet je wat, je krijgt er ook nog een knuffel bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik bedoel Ferry, is of die mensen met behulp van de AA gestopt zijn met drinken, of zijn ze pas bij de AA gekomen nadat ze gestopt waren, zoals jij?
Ik vraag me ook af of je, als je eenmaal bij de AA komt, daar altijd moet blijven komen? Rudy drinkt ook al vijf jaar niet meer, en komt er ook nog steeds. Ik vraag me af of dat je hele leven lang nodig blijft?

Ik schrijf na een half jaar nog steeds hier op het forum, maar ik kan me toch voorstellen dat je op een gegeven moment meer afstand neemt, omdat het niet meer zo'n deel uitmaakt van je leven. Zo althans had ik het me voorgesteld. Maar als ik hoor hoe lang mensen bij de AA blijven komen dan vraag ik me af of dat een soort verplichting is (het is toch een van die 12 stappen dat je zelf ook iemand's sponsor moet worden?), of dat men het nog steeds als een noodzaak ervaart. Ik zit hier zomaar een beetje de vragen waar ik mee bezig ben te spuien hoor. Ik kan me voorstellen dat jij daar ook geen antwoord op weet.

Niettemin, alle antwoorden moeten even tot morgen wachten. Ik ben moe, en ga mijn bed opzoeken. Tot morgen allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...