anjo Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 ik heb echt heel lang gewacht voor dit draadje te openen maar volgens mij ligt iedereen nog lekker in zij mandje.Ik hoop dat iedereen een goede dag mag hebben.Liefs,AnjoPS, Twan wat moet ik vandaag aan? Een warme trui of mijn bikini? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Volgens mij ligt iedereen te rillen in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Nou Mieke, ik zit te rillen in de woonkamer. Verwarming hoog, dikke trui aan over m'n bikini en nog koud. En een vervelende hoofdpijn. Dus ik denk dat Anna wat doorgegeven heeft. Die snotmeid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Hallo Helder, nog ff mijn vraag hermalen.Iets te melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Ha die Koh,ik ken iemand met dezelfde humor en krijg het warm van het lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 @Koh:Lol Koh, je ziet er geweldig uit in mijn gedachte. Leuke bikini hoor. Staat je mooi!!!Fijne dag ook.Ik lig te twijfelen in mijn bed..... Ga ik wel, ga ik niet........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Pak ff koffie erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Goede morgen allen,Twan nog niet wakker??Koh, je helpt wel vroeg op de morgen besparing op de verwarmingskosten, ga je zo zwemmen?Vergeet je badmuts niet.Allen een hele goede droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Fijn Mieke. Heb je gisteren nog wat kunnen doen op je knutselclub. Je voelde je toch ook niet lekker? Ik hoop dat je vandaag goed doorkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Nee, ik ga niet zwemmen. Veels te koud. En Mick, die bikini kun je niet zien onder m'n dikke trui en warme joggingbroek. En die badmuts is een goed idee. Zet ik er ook nog even bij op. Lekker warm zo'n nepbonte badmuts met oorwarmers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Yep ben altijd druk op de knutselclup.Beeld in de lak gezet en schilderij gemaakt.Moest wel ongelooflijk lachen met mijn knutsmaatje....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Koh houd op rare, ik ken zo'n mannetje zie het zo voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Dat vind ik nou een leuk woord, Mieke. Een knutsmaatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Ja ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.Je knutselt en je hebt een maatje tja knutsmaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Twan, ist wel goed gegaan gisteravond, heb je het droog kunnen houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Goedemorgen Stien, maak je je zorgjes? Wel lief van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Nou, ik ga toch m'n ateliertje maar weer in. Daar is het ook lekker warm en er staan nog twee schilderijen op de ezel die af moeten. Ook moet ik nog wat passepartout's snijden en wat etsen inlijsten. Vanaf volgende week worden er wat werkstukken van de grafiekclub geëxposeerd hier in het creatief centrum. Dan wil ik wel een beetje representatief tevoorschijn komen natuurlijk. Tot later maar weer. Een goede dag gewenst allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 goedemorgen...allemaallaat gaan slapen en onrustig geslapen.Maar dat is vaste prik als ik even terug thuis in Holland ben.Kopje koffie, nog even een zonnebank meepakken, benzine tanken en weer terug naar Belgie.Maak er een mooie dag van, ik heb er zin in en ga er aan beginnen.Mensen goed uitzieken, snuit je neus op tijd en alles komt weer goed.Rudy......En vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Knuts ze Koh en ja ik ben met je eens dat je representatief wilt overkomen.Zeg maar niets over je bikini(kijk je weleens naar Lotte?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Bak ze niet te bruin Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Mieke... je ligt niet echt comfortabel op zo'n ding maar belangrijk is de weldadige warmte en een beetje bijkleuren is mooi meegenomen.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Ik ga ff wat anders doen want...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 en de bikini blijft voorlopig in de kast.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 Ik ben eruit en weg...dagdagRudy..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2007 WOLKENVELDEN MET NU EN DAN (MOT)REGENWolkenvelden en een spaarzame opklaring bepalen het weerbeeld. Uit de bewolking kan nu en dan een spatje regen vallen. De komende dagen komt hierin weinig verandering. De temperatuur ligt overdag rond of iets boven de 10 graden, 's nachts koelt het niet verder af dan een graad of 8.De zon laat zich de komende dagen niet veel zien. Het einde van dit sombere weer is nog niet in zicht. De winter staat totaal op een zijspoor geparkeerd.Na morgen blijft het zacht en wisselvallig. Langs de kust waait het nu en dan krachtig tot hard (6-7 Bft). ----Goeiemorgen allemaal!Ik ben wat later met het weerbericht, sorry. Ben alleen thuis, dus moest vanochtend eerst de hond eruit laten. Die had me heerlijk tot acht uur laten liggen. Normaal begint ze om een uur of zeven af en toe een keer te blaffen: "Hey You! Ik ben er al hoor..."Dus, hond uitlaten, koffie zetten, hond brokken geven, en dan pas het weerbericht.@Stien:Yes, ik heb het helemaal droog gehouden. Had later op de avond wel een beetje drankzucht, maar dat heb ik geblust met een Crodino met heel veel ijs. Fijne dag allemaal!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden