Spring naar bijdragen

woensdag 31 januari


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, ik ga toch m'n ateliertje maar weer in. Daar is het ook lekker warm en er staan nog twee schilderijen op de ezel die af moeten. Ook moet ik nog wat passepartout's snijden en wat etsen inlijsten. Vanaf volgende week worden er wat werkstukken van de grafiekclub geëxposeerd hier in het creatief centrum. Dan wil ik wel een beetje representatief tevoorschijn komen natuurlijk.
Tot later maar weer. Een goede dag gewenst allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen...allemaal

laat gaan slapen en onrustig geslapen.
Maar dat is vaste prik als ik even terug thuis in Holland ben.
Kopje koffie, nog even een zonnebank meepakken, benzine tanken
en weer terug naar Belgie.

Maak er een mooie dag van, ik heb er zin in en ga er aan beginnen.

Mensen goed uitzieken, snuit je neus op tijd en alles komt weer goed.

Rudy......

En vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WOLKENVELDEN MET NU EN DAN (MOT)REGEN

Wolkenvelden en een spaarzame opklaring bepalen het weerbeeld. Uit de bewolking kan nu en dan een spatje regen vallen. De komende dagen komt hierin weinig verandering. De temperatuur ligt overdag rond of iets boven de 10 graden, 's nachts koelt het niet verder af dan een graad of 8.

De zon laat zich de komende dagen niet veel zien. Het einde van dit sombere weer is nog niet in zicht. De winter staat totaal op een zijspoor geparkeerd.

Na morgen blijft het zacht en wisselvallig. Langs de kust waait het nu en dan krachtig tot hard (6-7 Bft).

----

Goeiemorgen allemaal!

Ik ben wat later met het weerbericht, sorry. Ben alleen thuis, dus moest vanochtend eerst de hond eruit laten. Die had me heerlijk tot acht uur laten liggen. Normaal begint ze om een uur of zeven af en toe een keer te blaffen: "Hey You! Ik ben er al hoor..."
Dus, hond uitlaten, koffie zetten, hond brokken geven, en dan pas het weerbericht.

@Stien:
Yes, ik heb het helemaal droog gehouden. Had later op de avond wel een beetje drankzucht, maar dat heb ik geblust met een Crodino met heel veel ijs.

Fijne dag allemaal!
Liefs,
Twan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...