Spring naar bijdragen

Donderdag 1 februari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ allen lief dat jullie meeleven en ja ik heb het zwaar en ben verdietig, maar ik ga door en daarom kies ik nu voor een Detox, uit voorzorg dat het mis gaat.
FF eruit, goed de valkuilen bekijken en structuur.

Het is voor iedereen weggelegd i.o.m Tactus dus waarom niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je goed doen, Mieke. Na een week detox (crisis), drie weken diagnostiek en 28 weken behandeling denk ik aan die week detox nog wel eens terug als was het een weekje rusthuis. Wel confronterend en moeilijk maar ook relatief heel rustgevend... en fijne gesprekken met de peuten en idiote lol met mededetoxers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt Anna maar ik voel dat het mis dreigt te gaan en omdat ik een maand lang geen hulpverlener is denk ik dat een Detox goed is.
Dit heeft voor mij niets te maken dat ik heb gedronken maar wel de situatie waar ik inzit om wel te gaan drinken.
Meer voorzorg snap je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik fijn Mieke, en als je het moeilijk hebt voor je opname kom je gewoon hier schrijven, ja?

Ik hoop eigenlijk binnenkort ook weer iets van Sneeuwwitje en Zeeman te horen. Hoe zou het met hun zijn?

Luitjes, ik moet morgen vroeg op, dus ik ga mijn bed opzoeken. Nog een fijne avond allemaal, en welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...