Spring naar bijdragen

Inschrijflijst bijeenkomst datum/lokatie nader te bepalen


Lianne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi lieve allemaal, even een groet van mij Helder, jee wat voeld dat lekker even iets te zeggen, zolang stil geweest rond mij persoontje.

Maar nu moet er even uit het er is iets wat ik delen wil met jullie, ik heb het draadtje al gelezen van wel doen of niet doen he, dus daar heb ik niks aan toe tevoegen. (wie is ik nu weer ? als je begrijpt wat ik bedoel)

Maar graag wil ik zeggen ja ja een oudje he, wat het heeft betekend voor mij een half jaar geleden,

Het was best een enge en spannende beslising elkaar te zien, o o ook bij mij tweifels hoor, maar dan was het zover en het is gewoon geweldig geweest, toen en nu nog steeds, soms heb ik het ik het gevoel dat ik verloren zusjes terug gevonden heb, zo vertrouwd en veilig.
En dat is wat ik ook wil zeggen, het gevoel wat je achter een schrijver of schrijfster hebt, dat mag je gewoon geloven het klopt zo met de echte kennis making, je kent elkaar gewoon.

En verder dat geef ik eerlijk toe al had ik die meiden van toen, niet gezien dan was ik vast en zeker weer aan de zuip toevallig, als je elkaar gezien hebt is het niet zo een drama als je een tijdje niet schrijft op het forum, je kan de PC best wel een zat zijn he, het kost tijd soms, maar dat zegt niks over de mensen waar je mee schrijft die ben je niet zat natuurlijk, maar het geschrijf.

En dat is wat zo fijn is met elkaar zien, je raakt elkaar niet zomaar uit het oog, en het heeft mij zeer verijkt en ik ben echt gelukkig met die meiden, stuk voor stuk kanjers.


Dus voor de tweifellaars, maak je sterk, het was, en is, voor mijn heel kostbaar geweest.

Verder toi toi toi he alle nieuwe, ik lees zeker niet alles meer, maar soms even een uurtje

Dikke groet aan natuurlijk die paar oudjes en de nieuwe knokkers van nu he.

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Helder,

Ontzettend keuk, dat je als "oudgediende" ons even heb laten weten, dat je er zoveel aan hebt gehad en het zo ontzettend leuk heb gevonden.

Wat mij nog doet twijfelen is, inderdaad de angst dat mijn beeld van de mensen niet gaat kloppen met de werkelijkheid.

Ik ben niet bang voor de anonimiteit, daar zit ik niet mee. Ik vertel het bijna aan iedereen, dat ik een alcoholprobleem heb, ik schaam me er niet meer voor.

Ook ben ik bang, dat er zich groepen binnen het forum gaan vormen, na de tijd.
Degene die bij elkaar zijn geweest en de afwezigen. Maar misschien is dat niet zo. ik zou graag je ervaring daar over willen horen?

Ook vind ik de afstand te ver. Ik durf niet alleen met de auto en ik ben al wel in geen 30 jaar meer met de trein geweest, dus wat mij betreft mag het wel iets centraler.
Alleen dat zou al eeen overwinninmg voor mij betekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Hier nog een oudgediende, bekend met Helder. In het Echt is hij ook vre-se-lijk Helder, soms lijkt hij wel Helderziend.

Jajajejaja Heldertje, dat vond je wel leuk hè al die meiden in het echt ontmoeten !!!! En we zijn ook zooooooooo leuk :angry:

Ik ben het (zoals zovaak) he-le-maal met Helder eens. Het heeft mij een paar waanzinnig goeie vriendschappen opgeleverd, het kost je helemaal niets, je krijgt alleen maar warmte, begrip, vriendschap, maar vooral zo heerlijk is het dat je NIETS hoeft uit te leggen aan elkaar over je strijd.

Zonder onze vriendschap had ik het ook niet gered, net zoals zonder Cactussen en Forum.

Jongens, gewoon DOEN !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is deze bijeenkomst eigenlijk alleen bedoeld voor de 'echte' forum-deelnemers? Ik ben niet echt actief op het forum (helaas!), maar lees wel veel mee en steek er veel van op. Ik zou het wel heel leuk vinden om mee te doen aan zo'n live bijeenkomst. Ligt er natuurlijk wel aan wanneer en waar deze georganiseerd gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog niet of ik dit wil. Dit draadje was niet bedoeld om de discussie nog een keer over te doen maar ik wilde wel wat laten horen.

Ik denk dat ik er mensen kan ontmoeten waar ik veel me kan delen. Andere kant heb ik al zoveel contacten die ik nu al niet bij kan houden...

Initiatief waardeer ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi allemaal,
Wat leuk dat jullie plannen hebben om live wat af te spreken. Ik sluit me helemaal bij Helder en koekie aan, gewoon doen!! Ben zelf ook een oudgediende en vind het helemaal te gek dat ik met een aantal van dit forum dikke vrienden ben geworden. Het is net zoals helder het beschrijft, alles valt dan op zijn plek.
Zonder deze vrienden, en natuurlijk zonder cactus en dit forum had ik het w.s. ook niet gered. De eerste keer was het best eng om iedereen te ontmoeten maar het voelde meteen al heel veilig en vertrouwd en het motiveerd alleen maar meer om door te gaan. Dit wou ik even met jullie delen, mischien helpt het de twijfelaars dan om over de streep te gaan.

Voor die gene die wel live komen, alvast heel veel plezier.

Groetjes Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Ik denk dat Arnhem, eigenlijk het beste is. Want dat is het midden van het land voor alle richtingen.
Deze plaats wordt vaak gebruikt door allerlei instanties, als er iets moet worden georganiseerd. Waar mensen, naar toe moeten uit het hele land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...