Anna Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Kohtje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kok Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 zeker weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Moet ik nog even over nadenken, hoor, Koh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Oké, dan, Koh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 @ Koh, Fran,Anna,Zo zie ik het graag.Schatten vind ik jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Laurens,Iedereen wil je helpen op dit forum. Maar volgens mij ben nu al zo zat als een ladder of dicht ertegen aan en dan helpt helpen niet meer. Als je nuchter bent ontvang ik je met open armen.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Waar staat dat ergens in de reglementen dat je nuchter moet zijn om deel te nemen op het forum ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Ik heb het niet over dit forum Jos. Als Laurens van mij, als lid van dit forum, iets verwacht dan wel graag nuchter want anders werkt het niet.Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 @ Ariel,Tja daar sluit ik mij bij aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurens Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Wat versta je onder: zo zat als een ladder of dicht ertegen aanPositief of negatief, het kan ieder zijn/haar mening zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Ik ga vanavond gitaren.Er woont hier iemand in het gebouw die in een 2 mans band speelt.Heeft in huis een complete muziekstudio en we gaan straks wat opnemen.Lekker ff afleiding en wat op mijn gitaar rossen.Ben om 21.00 weg en kom mo weer ff terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Het staat er niet meer, maar eerder stond in de spelregels voor zover ik me herinner wel de regel dat het sterk afgeraden werd deel te nemen aan dit forum als men onder invloed is. Kan me daar wel in vinden omdat mensen onder invloed anders reageren dan wanneer ze nuchter zijn. Ik heb ook hele rare en vervelende dingen gedaan toen ik onder invloed was waarvan ik me sommige nog kan herinneren en waar ik me diep voor schaam en andere absoluut niet kan herinneren maar tot me gekomen zijn door verhalen van derden. Ook heb ik vele beloftes aan mezelf en anderen gedaan onder invloed en als ik dan weer nuchter was stak ik de beroemde middelvinger in de lucht en that was it... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Leuk Mieke! Een fijne avond, en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Mieke, ben jij dan die andere van die 2-mans band of is er vanavond een trio? (oppassen wat ik zeg, maar je snapt me toch wel, hè?). Hoe dan ook, heel veel plezier en even lekker wat anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Ik meen me ook te herinneren dat die regel er stond Kohtje, maar ik kon hem nu ook niet meer terug vinden. Raar dat ze bij het aanpassen van de spelregels juist deze weggelaten hebben. Er staat wel dat je het gebruik van alcohol of drugs niet mag propageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Het valt hier weer stil op dit forum, ook vandaag voelde ik mij aangevallen. Er zijn nu wel excuses aangeboden . Hier vind je wel veel steun . Maar het is zo'n zwart / wit forum . Ik bedoel alles of niets , plaats voor grijs is er niet . Het is een kleine groep en toch is blijkbaar iedere dag een drama nodig of heel forum valt stil . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Misschien vonden ze het hier te droogkleuterig worden, Anna. Al die gestopte mensen die maar aan het dagen, weken en maanden aan het tellen zijn ging ze misschien wel vervelen bij Tactus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Dat zal het zijn Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Jos, wat versta jij onder grijs. Volgens mij wordt het hier op het forum grijs door alle zwart en wit van de forumdeelnemers te mengen. Je moet je eigen grijs maken met de zwarten en witten die je hier leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Tante Fran kan ook geen vijf minuten weg zijn, hé!Het staat bij mededelingen. Nummer vier. Met het klokje erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 En Jos, waarom of waardoor voelde jij je vandaag aangevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Goh, bij de mededelingen? Ja inderdaad. Vreemde plek om zoiets neer te zetten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 quote: Wat versta je onder: zo zat als een ladder of dicht ertegen aan Zoals jezelf schrijft: je zit in een roes. Dan heb je behoorlijk gedronken lijkt mij. Dat bedoel ik. Ik zou nu een advies kunnen geven of een nadere uitleg maar dat doe ik niet. Snap je het mechaniek?Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Gevonden! Bedankt tante Fran, ik wist zeker dat ik het ergens gelezen had. Ze kunnen het beter bij de spelregels zetten vind ik.Ga je nou niet meer zo lang weg? We komen er niet uit zonder jou, dat zie je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ariel Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Het was de hele dag zonnig met blauwe luchten maar nu begint het onweer. Het is 32 graden. Ariel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden