Spring naar bijdragen

vrijdag 2 februari

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Deze dag mag voor mij wel in de geschiedenisboeken geplaatst worden als K-dag
Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet, ik heb me al 2 keer ingeschreven voor een Tactus-behandeling en ik wil gewoon van die verslaving af.
Ik ben nog jong, volgende week examen Auto-theorie over twee weken tussentijdse toets voor mijn rijbewijs, drie curcussen in de avonduren (waar ik absoluut niet tegen kan) en dan ook nog eens een BHV-opleiding (BeroepsHulpVerlening).
Heb ik teveel op de vork genomen, nee ik denk het niet.
Ik wil alles heel graag doen, maar elke dag weer om 17.00u trek ik weer aan de fles.
Het is zelfs zo uit de hand gelopen dat ik mijn vriendin samen met haar 5-jarig dochtertje over straat hebben moeten laten lopen om een krat bier voor mezelf te halen en ja hij zou en moest op.

ik schaam me zo en hoop dat ik snel wordt behandeld via het internet en niet dat er iemand bij bij thuis komt, want ik schaam mij heel erg.

Sorry, moest even mijn ei kwijt bedankt voor het begrip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het niet halen is cq was achteraf beter, maar daar heb ik nu weinig aan.
Ik wou gewoon even mij ei kwijt en hoopte dat er er ondersteunig zou komen.

Edit op het laatste bericht: Nee ik ben erook niet trots op en nee het had ook niet mogen laten gebeuren, dat realiseer ik mij ook wel.
Maar de uitnodiging om geholpen te worden dat duurt mij zo ..... lang

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Laurens,

Wat ik nu schrijf, klinkt hard. Maar je schrijft niet zo vaak. En wat ik me herinner, van je berichten. Ze zijn altijd van de zelfde strekking. Jij moet gewoon een keer een flinke schop onder je k**t hebben. Want je bent hardleers.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...