lucas Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 ik hou niet van voetbal en ja het is erg rustig en ik ga me zoontje in bad doen ,hoe kun je zo:n gezichtje in een berichtje krijgen groetjes maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 O, fijn voor je!Ga je lekker koken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Dan moet je zo'n gezicht trekken en op enter drukken!Nee hoor, rechtsboven het venster waar je typt daar is een drop-down lijst 'selecteer emotion', daar kies je er één uit en die verschijnt dan in je bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Maria: rechts zie je 'Selecteer Emotion' met een pijltje ernaast. Daarop klikken. Dan aanklikken welk gezichtje je wilt. Enter en klaar is Maria. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 @Twan: HAHAHAHA!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Neenee, niks van, hij neemt allemaal lekkers mee, gaan we voor de tv oppeuzelen.Nieuwe Romantiek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 O leuk, doe jij dan kaarsjes branden en zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Nee, alleen de tv.Gezellig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Hmm, jullie zijn waarschijnlijk al een tijdje samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 @ Twan hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Ja, al zo'n acht jaar. En vanavond komt er een speciale uitzending van "Losers on Ice" over het vijfjarig huwelijk van Maxima en Willem Alexander. Nou, daar wil ik geen minuut van missen natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 dank je wel twanB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Hahaha, Twan, liefhebber van kunstschaatsen? En van musical?En Barbra Streisand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurens Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Deze dag mag voor mij wel in de geschiedenisboeken geplaatst worden als K-dagIk weet niet wat ik met mezelf aan moet, ik heb me al 2 keer ingeschreven voor een Tactus-behandeling en ik wil gewoon van die verslaving af.Ik ben nog jong, volgende week examen Auto-theorie over twee weken tussentijdse toets voor mijn rijbewijs, drie curcussen in de avonduren (waar ik absoluut niet tegen kan) en dan ook nog eens een BHV-opleiding (BeroepsHulpVerlening).Heb ik teveel op de vork genomen, nee ik denk het niet.Ik wil alles heel graag doen, maar elke dag weer om 17.00u trek ik weer aan de fles.Het is zelfs zo uit de hand gelopen dat ik mijn vriendin samen met haar 5-jarig dochtertje over straat hebben moeten laten lopen om een krat bier voor mezelf te halen en ja hij zou en moest op.ik schaam me zo en hoop dat ik snel wordt behandeld via het internet en niet dat er iemand bij bij thuis komt, want ik schaam mij heel erg.Sorry, moest even mijn ei kwijt bedankt voor het begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Haha, Maria of Lucas, ik zie dat je je zonnebril opgezet hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Graag gedaan Lucaria! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Laurens, ik wil niet hard klinken, maar je zou wel zo netjes kunnen zijn om ZELF die krat bier te gaan halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurens Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Daarom wil ik erook van af, heb ik net uigelegd volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Of liever: om hem NIET te gaan halen of laten gaan halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Ik vond het gewoon een beetje schokkend dat je je vriendin en een kind van vijf op stap stuurt. Daarom reageerde ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laurens Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Ja het niet halen is cq was achteraf beter, maar daar heb ik nu weinig aan.Ik wou gewoon even mij ei kwijt en hoopte dat er er ondersteunig zou komen.Edit op het laatste bericht: Nee ik ben erook niet trots op en nee het had ook niet mogen laten gebeuren, dat realiseer ik mij ook wel.Maar de uitnodiging om geholpen te worden dat duurt mij zo ..... lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 om 20.00 komt er iemand van de aa bij ons langs misschien ook een idee voor jou laurens.als de beste man weg is laten we hier wel weten wat hij te melden had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Hoi Laurens,Wat ik nu schrijf, klinkt hard. Maar je schrijft niet zo vaak. En wat ik me herinner, van je berichten. Ze zijn altijd van de zelfde strekking. Jij moet gewoon een keer een flinke schop onder je k**t hebben. Want je bent hardleers.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 die schop hebben we allemaal nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2007 Niemand wordt uitgenodigd om geholpen te worden, Laurens. Je moet jezelf uitnodigen. Of partycrashen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden