Spring naar bijdragen

vrijdag 2 februari


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het staat er niet meer, maar eerder stond in de spelregels voor zover ik me herinner wel de regel dat het sterk afgeraden werd deel te nemen aan dit forum als men onder invloed is. Kan me daar wel in vinden omdat mensen onder invloed anders reageren dan wanneer ze nuchter zijn. Ik heb ook hele rare en vervelende dingen gedaan toen ik onder invloed was waarvan ik me sommige nog kan herinneren en waar ik me diep voor schaam en andere absoluut niet kan herinneren maar tot me gekomen zijn door verhalen van derden. Ook heb ik vele beloftes aan mezelf en anderen gedaan onder invloed en als ik dan weer nuchter was stak ik de beroemde middelvinger in de lucht en that was it...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meen me ook te herinneren dat die regel er stond Kohtje, maar ik kon hem nu ook niet meer terug vinden. Raar dat ze bij het aanpassen van de spelregels juist deze weggelaten hebben. Er staat wel dat je het gebruik van alcohol of drugs niet mag propageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt hier weer stil op dit forum, ook vandaag voelde ik mij aangevallen. Er zijn nu wel excuses aangeboden . Hier vind je wel veel steun . Maar het is zo'n zwart / wit forum . Ik bedoel alles of niets , plaats voor grijs is er niet . Het is een kleine groep en toch is blijkbaar iedere dag een drama nodig of heel forum valt stil .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Wat versta je onder: zo zat als een ladder of dicht ertegen aan



Zoals jezelf schrijft: je zit in een roes. Dan heb je behoorlijk gedronken lijkt mij. Dat bedoel ik. Ik zou nu een advies kunnen geven of een nadere uitleg maar dat doe ik niet. Snap je het mechaniek?

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...