Spring naar bijdragen

maandag 5 februari


Twan

Aanbevolen berichten

ferry,

Gefeliciteerd met het afsluiten van je therapie en met Anna en Rufus voor 6 maanden:present::present::present:
Wat moeten jullie je goed voelen, het is julie gegund.

Mijn dag is niet naar tevredenheid gevult, helemaal niets bijzonders gedaan en eigenlijk begin ik daar nu echt van te balen.
Vanavond dacht ik:acht what te hell." Ben gelijk in mijn badjas geschoten en heb naar de tv zitten staren totdat de winkels dicht waren. Of te wel de winkel.
nu is de kust weer veilig en hoop ik nog wat van de avond te genieten.

Kok,
Lijkt me geen goed plan om aan de advocaat te gaan. Is bijna net zo wanhopig als een kilo rumbonen
achter elkaar weg te eten.
Goed bezig blijven en water drinken en goede gedachtes oproepen.
Ik ben in ieder geval trots op je.

Goed ik ga even kwijlen over Dr. McDreamy.

Prettige avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Die fles advocaat beschouw ik niet eens als een optie. Slechts 30 jaar, een drankprobleem en een te hoog cholesterol door een erfelijke belasting van beide ouders....joepie!!!! Ik oog verder wel heel gezond hoor! :)
En voel me eigenlijk ook wel zo, ondanks deze punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo,

Dank je wel en nu moet ik de in geslagen weg gaan bewandelen. Ik vin dhet rot voor jou, dat je nog zo tegen de alcohol moet vechten. En ik hoop dan ook, dat er voor jou een dag komt, dat je kunt zeggen.
Zo ik heb er ook geen moeite meer mee.

liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb internet binnen loopafstand zeg maar, een etage hoger, dus effe tussen de bonnen door inloggen, heb tot nu toe 18 man gehad.
@rosie : jawel eet heel gezond, probeer de schijf van 5 elke dag te koken, drink heel veel water (bloedheet in de keuken, zo rond de drie liter op een middag/avond), ben gek van fruit, de vier stuks op een dag haal ik makkelijk, rook ook sinds drie jaar niet meer, eet misschien 1 keer in de week friet, slik vitamine preparaten (voornameljk b1) en sport dus vier a vijf keer in de week. Enige maar is dus dat ik dagelijks drink en vaak heel veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...