lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 welterusten kothje,groetmaria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Jos, ik denk ook dat Kohtje gelijk heeft en dat je barst van je liefdesverdriet.Ik heb ondertussen je berichtjes gelezen bij Wie is Wie en vind het echt vervelend voor je, maar daarom hoef je niet alle vrouwen te haten.Waarschijnlijk ontwijkt ze je, omdat ze voelt dat je nog om haar treurt. Geloof me vrouwen voelen zoiets vaak aan. Begraaf je niet in je verdriet, maar ga weer leven, laat haar zien dat je het zonder haar kunt.Het heeft tijd nodig, maar er is geen psychiater of psycholoog, die je verdriet kan weghalen. Ze kunnen je wel leren het een plaats te geven, zodat je weer verder kunt met je leven.Jos, hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Welterusten Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 @ Kohtje Dank je wel , nee ze nam mij niet in de maling. Ik kan het moeilijk uitleggen , bovendien niemand zal het toch niet geloven. Maar door haar ik kreeg ik een gevoel dat ik leefde. Niet dat ik ooit dacht een kans te maken bij haar. Alleen ik verkwanselde alles door teveel te willen. Ook dacht ik haar nog ooit weer te zien, maar gisteren was ze daar weer, en ik keek weer nutteloos naar haar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Ja, Marieke knap hoor. Gelukkig heb je de Gremlins uit de bus kunnen smijten.Ik weet ook wel dat spanningen geen excuus zijn om te gaan drinken, maar als je goed in je vel zit kun je ze wel beter verslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 In plaats van je over te geven aan je verdriet, kun je ook proberen blij te zijn Jos. Blij, dat zij je het gevoel gaf te leven. Want als ze je dat niet gegeven had, had je misschien wel nooit het gevoel gekregen te leven. Wees blij dat je dat gevoel ervaren hebt. Als je dat eens hebt, kan dat nog een keer gebeuren, maar je moet er wel voor open staan. En dat doe je niet door jezelf te kwellen en je te wentelen in je verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 jos ik wil je ook niet kwetsen maar er bestaan echt nog andere leuke vrouwen maar dan zal je het ene moeten laten en dan voor het andere (je hart )er voor open makenvertrouw op je hart.groet maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 @ JosJa, dat is moeilijk, als je haar al uit je leven verbannen had en ze opeens weer bij je op het werk is.Ben je daarom zo boos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 volgens mij is jos de honden aan het uitlaten want 3 vrouwen geven jos een lief bericht maar reageerd er niet opgroet maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 lieve lucas je bent nu nog op je werk maar wil even tegen je zeggen dat ik trots op jou ben dag 5 zit erop HOU VAN JOU je vrouwtje maria ben ook blij met mezelf want ook voor mij zit dag 5 erop,gegroetmaria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Mijn hond is al uitgeweest, en ligt al in zijn mandje te ronken. Ik ga ook mijn bed opzoeken. Marion, ik hoop je hier weer vaker te zien. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Maria en Lucas, jullie mogen terecht trots zijn. Vijf dagen, knap hoor. Ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 dankjewel anna en lekker slapen morgen fit weer op:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemo Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Hoi allemaal ik ga zo over een minuut of 20 lekker slapen en heb het droog gehouden dus dat is weer fijn.Was vandaag wel erg prikkelbaar en onrustig maar dat hoort er wel bij.Iedereen een fijne nachtrust en tot morgen.Groetjes Nemo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 Voor allen die het vandaag weer goed is gegaan een mooie Hier is het foute boel grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 kunnen we je helpen mieke:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 @ Rosie,Ik vind wat je zegt echt nergens op slaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 @ Maria/ Lucas,lief bedoelt maar laat maar ff.Jullie gaan goed daar in die bossen.Tof dat jullie samen de strijd aan gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 @ Rosie,Erg makkelijk om de zwarte piet toe te spelen naar ons als forumleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 @ allen,Ik ga naar bed om de schade te beperken hier.Ik heb ongeloofelijk de balen van mensen die hier iets neer komen knallen en dan weer uitloggen.Inlevingsvermogen van hoe een ander zich hierover voelt zou op zijn plaats zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 mieke ben net thuis van me werk. je mag trots zijn op je zelf want jij en andere op dit forum helpen ons er best wel doorheen met de ervarigen van jullie groet lucas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2007 is er nog iemand wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Hoi Jos,Ik ben aan het bijlezen en lees weer een opmerking van je. En kan me toch niet aan de indruk onttrekken, dat je erg snel op je teentjes bent getrapt. Kijk eens wat er met je gebeurt, als er een reactie komt.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Hallo Rosie, je hoeft jezelf niet te verdedigen omdat je gedronken hebt.Wat ik oneerlijk vind aan je bericht is de oorzaak van je drinkgedrag te leggen bij het forum.Ik herken dat... ik maakte me daar vroeger zelf schuldig aan.Als ik weereens aan de borrel ging was dat niet mijn schuld maar de schuld van anderen.Anderen verantwoordelijk maken voor mijn onaangename gevoelens.Ik probeer op dit forum mensen te bereiken door over mijn ervaringen te delen die mede oorzaak zijn geweest van mijn drinkgedrag.Maar het mes snijd aan twee kanten want mijn ervaringen delen met anderen is ook verwerken.Ik ben daar dus zelf het meest bij gebaat.Ik verwacht daarniets voor terug maar hoop dat die ander wat kan gebruiken van de informatie die ik geef.Meer hoeft dat niet te zijn...Ik wens je een mooie dag vandaag.GroetRudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2007 Hoi Rosie,Ik persoonlijk vind het niet leuk, dat je het drinken, bij je medeforumleden neerlegt. En neem het je zelfs kwalijk.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden