Spring naar bijdragen

knuffie is al heel wat beter en klaar voor het opnieuw onveilig maken van het forum, hihi!!


knuffie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Mieke nee ik ging met mijn vader naar het ziekenhuis , aan op de buiten te wonen zijn ook nadelen . Het openbaar vervoer is bijna zover als het ziekenhuis. En zelf rijd mijn vader geen auto meer. Hoelang het ging duren in het ziekenhuis wist ik ook niet, dus nam ik de hele dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaa, Kohtje, droogkloot!!!, Vlgs mij is het As the world turns, een soap serie!:D
@ Mieke en Marieke: Ja ze vinden het redelijk leuk, mijn dochter wat meer dan mijn zoon. Ik heb mijn oudste twee ook op piano gehan, tenminste de oudste is na 5 jaar gestopt en mijn dochter moet van mij ook doorgaan t/m de lagere school tijd. Ik heb een piano thuis, hoor je niet prrrachtig ik speel. Even samen spelen Marieke?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen goedeavond,

Drukke dag weer achter de rug, morgen laatste werkdag voor deze week en dan gelukkig weekeind.
Het sneeuwen is hier reuze meegevallen. Ik vind dat de NS in onze regio een hoop poeha heeft gemaakt dat niet echt nodig was. Veel werknemers hebben een halve dag vrij genomen of zijn eerder naar huis gegaan voor het geval dat. Was niet echt nodig geweest.

Mieke, goed van je die detox behandeling ben benieuwd!
En dat je naar As the world turns kijkt snap ik helemaal, doe ik al jaren al sla ik af en toe een aflevering over. Lekker even in een andere wereld.
Maar Broek en rits doet bij mij geen belletje rinkelen hoor! Waar heb je het over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals jullie w.s. weten is een week geleden mijn moeder voor een maand naar Spanje vertrokken, ze kan geen rust vinden sinds haar man is overleden. Ze had al maar verwacht dat ik een poosje met haar mee zou gaan, niet dus. Net met haar gebeld, ze is heel erg zielig. Het regent daar al twee dagen constant en het is er koud. Ze heeft wel een elektrisch kacheltje maar wil die zo min mogelijk gebruiken, de kosten zijn n.l voor een ander die willen niet dat mijn moeder er voor moet betalen.
Zit ze moederziel alleen op elf hoog in de kou met dikke truien aan, klinkt wat verward.
Shit wat voel ik me rot, en ik maar vrolijk babbelen, wil haar niet verder de put in hebben.
Oh wat is dit moeilijk, ik was de eerste die haar belde ze heeft nauwelijks contacten daar.
Schrijf zomaar weer van me af, snappen jullie wel toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...