Spring naar bijdragen

12 februari 2007


Twan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gunst, schoonmoeder problemen, nooit last van gehad eigenlijk. Ze vinden me of geweldig (jaja) of ze hebben me nog nooit gezien (ik val nogal op van die globetrotters uit andere landen). Helaas kan ik je dus niet van dienst zijn in deze. Tenzij jij of je schoonmoeder droomt van emigreren.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
iedereen proficiat met het gewenste resultaat :present:
@ Ariel, wat leuk dat we de foto van je kleinzoon mochten zien. Best beertje hoor.
@ Marion,
jou wil ik speciaal bedanken omdat je aan me denkt en je hebt me echt niet gekwetst hoor.
Moest wel ff slikken en een traantje gelaten maar dat hoort erbij.
Tja dat hadden we ons anders voorgesteld.

Vanmiddag weer lekker geknutseld, ben bezig om weer een nieuw beeld in elkaar te prutsen en het begint al aardig naar mijn zin te worden.
De laatste hand gelegd en een hanger van speksteen afgemaakt.
Mooi glanzend in de polijst gezet, dus die kan verkocht worden.
Alleen moet ik i.o.m. de kunst commissie nog een aardig prijsje bepalen

Aangepast vanwege een behoorlijk schunnige typefout:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucas sterkte bij de AA en Maria succes met het examen van je hond:


Ferry, we gingen er ontspannen naar toe. Ik ben zo blij dat ik dat smsje hebt gestuurd.
Ze praten er niet over, want zo zijn ze, dus ik heb het ook niet meer aangesneden.
Mijn moeder wil aandacht, ok, heb ik maar gedaan. Ik kan haar toch niet meer veranderen.maar vanmiddag was het gezellig.

Heel misschien krijgen we na lang zoeken en telefoneren een pro deo advocaat.
Ik ben er nl. achtergekomen, dat er maar een mogelijkheid bestaat om een zakelijke pro deo te krijgen en het lijkt er op dat ons probleem daaronder valt.
Dus allemaal papieren opsturen en als de advocaat het goed kan verwoorden, krijgen we misschien toch nog hulp. Maar het is zo uniek. Ik ben blij dat ik de moed niet heb laten zakken en mijn kopje nuchter heb gehouden. Waauuuhhhhhhhh.

Mieke, dikke tranen zijn normaal in jouw situatie. Ik leef echt met je mee en vind het knap wat je allemaal gaat doen om je problemen en verdriet aan te pakken.
Het leven gaat verder, maar de herinnering blijft en die kan oh zo pijnlijk zijn. Dikke kus:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...