Spring naar bijdragen

fijne valentijnsdag gewenst


lucas

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 386
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:


Vandaag regen. Morgen perioden met zon en droog.

Het is vanochtend vroeg bewolkt en de lichte, later soms matige regen boven de westelijke helft breidt zich spoedig uit. Vandaag regent het geruime tijd en valt er veel regen, 10 tot 15 mm. De middagtemperatuur ligt rond 7 graden. De zuidoostenwind neemt toe naar matig, kracht 4, boven land en tot vrij krachtig, 5, aan zee. De wind draait in de middag en avond van zuidoost naar west tot noordwest en wordt enige tijd mogelijk vrij krachtig, kracht 5, boven land en langs de westkust mogelijk hard, 7. In de nacht naar donderdag volgen opklaringen en koelt het landinwaarts af tot een graad of 4. Aan de kust blijft nog enige tijd een krachtige noordwestelijke wind, kracht 6 doorstaan. Donderdag overdag zijn er perioden met zon. Er staat aanvankelijk weinig wind. In de middag steekt er een zwakke tot matige zuidelijke wind, kracht 2 tot 4, op. Maxima liggen rond 10 graden.


:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen een hele goede morgen.
Een hoop volle dag en vooral een droge dag gewenst.
Ik was begonnen met bijlezen, maar ben blijven steken bij die afschuwelijk smakende conversatie van gisteren, kan ik slecht tegen, haarballen!!:wacko:
En nu ga ik eerst maar starten met eten koken, de eerste moet om 10.00uur z'n warme prak.
Laterrrr......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Anna.
Nog even hier een reactie op jouw reactie gisteravond.
Mijn dochter wordt bijna elf. Als er bij haar wat in haar koppie zit, zit het nog niet haar kontje om het zo maar te zeggen. Dan moet het ook het liefst direct gebeuren. VAn wie zal ze dat nou hebben??:huh:
Mijn kinderen weten niet af van mijn alcoprobleem en ik vind ze ook nog te klein om dit met ze te delen.
Voor haar is het gewoon niet begrijpelijk dat ik niet wil(kan )stoppen, terwijl zij van mij wel van alles moet doen( lees: huiswerk, typen .piano spelenetc.) Uit koppigheid doet ze dit dan op het laatste moment. Vanmorgen was ze ook zo bokkig en ligt alles natuurlijk aan mij.
Nou ja, ik reageer maar niet overal meer op en hoop dat het overwaait.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Fijn dat degenen die niet aan Valentijn doen ook een fijne dag mogen hebben. En omdat het hier gratis is toch voor iedereen een :present: en een :heart:

Visje, het kan inderdaad het begin van de puberteit zijn, die opstandigheid. Ik had al zo'n vermoeden dat je kinderen niet op de hoogte zijn van je ADB-strijd. Ergens begrijp ik het ook nog wel, je dochter 'moet' vanalles, dus waarom zou dat dan niet voor jou gelden? Misschien kun je haar een keer uitleggen dat jij ook heel veel moet, waar je niet altijd zin in hebt, en dat het bij die verplichtingen niet meevalt ineens je sigaret op te geven. Waarschijnlijk heeft ze geen flauw benul van jouw verplichtingen en beslommeringen, en het kan geen kwaad haar daar een keer de ogen voor te openen.

Anjo, wat vervelend dat je zo ziek bent. Ik was al bezorgd om je, omdat ik je een paar dagen gemist had. Nu snap ik waarom. Beterschap!

Een fijne dag allemaal, ondanks het trieste weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuf, lief, lief.:present:

Sneeuwwitje, 1 week ADB? :present:

Mijn dag is goed begonnen, om 9.00 uur 's ochtends begonnen met koken, eerste om 10.00uur warme prak. Is inmiddels na elven, geen warme prak nodig heeft een vrije dag. :devil:

Houshouden van Jan Steen hier, iedereen werkt, eet en leeft op andere tijden. Toen ik nog dronk, sloeg ik regelmatig de plank mis. Maar nu in nuchtere toestand nog steeds niet bij te houden. Leer het nooit, ben ik bang voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Stien, ik snap niets van een ritme waarbij je om 10 uur een warme prak zou moeten hebben. Dat zou ik ook absoluut niet voor elkaar krijgen. Petje af, dat jij je zo uitslooft om iedereen op een ander tijdstip warm te laten eten. Zorg je wel dat je voldoende waardering krijgt voor je inspanningen?

Een :present: voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Anna en de heren believen niet twee dagen hetzelfde te eten. Veel vooruit denken, en mijn diensten worden ook nogal eens weer omgegooit. Maar komt meestal wel goed, zorg wel voor voorraad in de vriezer. Valt me trouwens op dat ik door de weeks bijna nooit meer boodschappen doe sinds ik gestopt ben met drinken. Ik haal op zaterdag voldoende voorraad en een enkele keer vraag ik mijn man eind van de week 's avonds wat bij te halen als ik het niet red. Heb niets meer te zoeken bij al die supermarkten. En het woord waardering, kweet niet of ze het kennen. Meestal krijgen ze het door als je er onverwacht niet bent en er niets voorhande is toch? Maar mijn man is ook crea hoor, de samenstellingen van de maaltijden wil je niet weten, maar hij doet het toch maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjongejonge, klinkt als een verzameling veeleisende en ondankbare creaturen zeg. Gelukkig dat je een man hebt die niet te beroerd is ook wat te doen.
Het grappige is dat ik sterk de neiging krijg tegen jou te zeggen dat je ze allemaal eens een flinke schop onder de kont moet geven, en het ze een keer zelf moet laten opknappen. En dat is nou precies wat goedbedoelende bemoeials ook altijd tegen mij zeggen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Anna, bedankt voor de tip en voor het meedenken. Ik denk dat dit wel goed is om haar te vertellen dat ik het ook heel druk heb en het sigaretje nog even niet kan missen, of ze dat begrijpen wil is een tweede.
tijdens de was opvouwen een huilbui gehad,ik ben erg moe en dat gedoe met mijn dochter en dat ze zich zo rot voelt vreet blijkbaar toch aan me.
Ik heb maar aan mijn moeheid toegegeven en in bed een kort tukkie gedaan. Was eigenlijk nog te kort, maar de verplichtingen roepen weer. Moeheid is een grote valkuil, dus ik ben alert vandaag. Tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Visje, vermoeidheid is voor mij ook altijd een grote valkuil geweest. Je kunt haar ook best zeggen dat je soms heel erg moe bent, en dan behoefte hebt aan een sigaret. Ze zal het waarschijnlijk niet willen begrijpen, maar de boodschap komt wel binnen, en daar gaat het om.

Nou, ik ga even boodschappen doen. Totaal geen zin in, in die regen, maar het moet toch gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Visje,

Bij mij was het ook zo'n klein wijsneusje en ze had natuurlijk gelijk. Ik moet van jou spinazie eten voor mijn gezondheid en wat doe jij voor je gezondheid, mamma? Een kwestie van;" Do as I say not as I do".
En een klein beetje mag vind ik, we zijn moeders, nog net menselijk
;)

IK ben zelf zo blij als een kind dat ik weer kan roken. Het is dus duidelijk geen lichamelijke verslaving maar een geestelijke. Een moment van ontspanning.

vanavond ouderavond en ik heb het nu echt druk, gelukkig al een heleboel nagekeken nu nog becijferen en invoeren.Ik heb maar twee ouders en ik zie het wel.
Eerst wat opruimen. koffie en papieren handel op de tafel, op zijn gemakje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Ja dat was echt even een dobber maar de anti biotica begint nu goed te werken.
Het is altijd een beetje eng als je alleen woont en je bent zo ziek. Maar ach, we hebben het overleeft.

Jij bent ook nog steeds niets beter, he? Ben je al langs je huisarts geweest?

Ik vind het pure idee achter een valetijnskaart wel lief. Niet de Hallmark versie maar gewoon het feit dat je anon.iemand kon laten weten dat je van ze hield. Vandaag de dag vergeten wij zo vaak dat onbereikbare liefde vroeger meer regel dan uitzondering was. Wat zijn we eigenlijk verwend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...