Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 februari

visje

Aanbevolen berichten

Ik reageeer niet zo vaak, maar dit moet me even van het hart: ik lees 100 keer liever die OH- berichtjes (die toch regelmatig op iets serieus uitmonden)
dan dat vreselijke zwangerschapsverhaal van Anjo (braak!).
Ga trouwens weer wat vaker meeschrijven. groetjes medea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Medea. leuk dat je vaker mee gaat schrijven.
Ben ook blij dat je mijn gevoel voor het verhaal van Anjo naar mij toe bevestigd.
Ik dacht dat ik me dat weer te persoonlijk aantrok en dat was ook wel zo maar ben daar dus niet de enige in geweest.
Het heeft bij mij geleid tot nachtmerries en ik vind dat er best veel persoonlijke items worden besproken.
Ik denk dan maar: als je je verveelt en er is iemand om mee te geiten ga dan lekker je gang, maar kom niet zeuren na een dagje werk dat het gespreks niveau te laag ligt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor de tip stien maar bij mij helpt niks anders als wachten tot dat ........gevoel wegtrekt en meestal gaat naarmate de avond verstrijkt het ook weg.medea zou wel leuk zijn als je wat vaker meepraat misschien kun je er jezelf en andere meehelpen.groet lucas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, ik heb geen goed geheugen. Zeker niet als het om namen gaat. Beelden en verhaallijnen onthou ik beter. Een persoonlijke icoon (een zelfgemaakte ) zou mij kunnen helpen om een onderscheid te maken tussen de verschillende mensen die hier posten. Ik bedoel maar, Anjo vertelde hier een verhaal dat rond alcohol en rook gebruik ging. Ik ken haar nog niet echt, maar er waren wel mensen die dit hadden kunnen doorhebben, of niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Medea,

Ik ken je nog van vorig. Sorry van dat zwangerschapverhaal maar het was niet echt. dus braak nog maar even door. Maar wil ik weten dat iemand braakt voor wat een brugklas verzonnen heeft?
Ik denk het niet.

Het feit is het volgende; hele pagina's worden gewend aan niet items, als jij je er goed bij voelt , prima.
Ik dus niet.

Bij deze neem ik dus afscheid van het forum. Als het echt weer over iets gaat dan ben ik weer terug.
Ik kan niets met vlooien.

IK wens iedereen heel veel sterkte in hun strijd tegen de alcohol.

Met liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jos,
Het onderliggende van het verhaal Anjo is me echt niet ontgaan er zit een absolute waarheid in.
Wat mij dwars zat is dat daar een verhaal voor wordt gebruikt , gemaakt door een stelletje flauwe pubers , en dat daar een aantal keren op terug wordt gekomen.

Ik vind een zwangerschap een uitermate kwetsbaar onderwerp en vind het geen pas om daar een lolletje over te maken.
Voor mij had het ook geen toegevoegde waarde aan de serieusheid van Anjo naar de geiten onder ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Wanneer gaat dat nu eens ophouden?? Als er iets mis is met dit forum waarom komen we dan toch nog hier?? Wel, omdat het hier leuk is!!! En als er dan soms gegeit wordt (zoals jullie dat noemen) dan is het omdat die personen die dat doen gewoon even nood hebben aan een verzetje!!(ja, ik ook!) De persoon of personen die er nu weer een boel problemen mee hebben waren dat moment zelfs niet op het forum aanwezig, dus so what?? Als er hier iemand komt die problemen heeft en hij of zij praat erover dan wordt die direct te woord gestaan en geholpen, allé, dat is wat ik ervan denk!! En als jij , anjo, denkt dat het niveau zondag niet hoog genoeg zal zijn , wel , kom dan niet!! Sorry, ik ben normaal altijd heel begrijpend en lief maar het steekt me nu echt tegen!!! Altijd die stomme reacties achteraf als er eens een beetje gegeit werd!!! Ik lees ook soms alleen maar mee en moei me niet met grappige momenten van anderen maar dat is dan omdat ik er op dat moment geen behoefte aan heb!! Als anderen er dan wel behoefte aan hebben kan ik het alleen maar toejuichen dat er mensen zijn die erin meedoen!! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er zondag gegeit zal worden want ik wil jullie leren kennen en over vanalles praten maar als dit de toon zou worden dan kom ik niet!! Aan allen veel groeten en tot later! En nee, ik heb niet gedronken en nee, ik ben niet boos, alleen wat teleurgesteld!!
knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het jammer dat je afscheid neemt Anjo, want ik lees je berichtjes altijd graag, en ik heb er ook heel vaak veel herkenning in gevonden. Daarnaast denk ik dat jij op je beurt soms ook steun uit dit forum kunt halen.

Een aantal mensen voelt zich nu beledigt door jouw mening, en jij op je beurt voelt je teleurgesteld omdat je niet begrepen wordt, en omdat je de serieuze discussies op het forum mist. Daarin ben je niet alleen, ik mis de laatste tijd ook vaker de serieuze gedachtenwisselingen, soms inderdaad over zware onderwerpen.
Ik vind dat beide moeten kunnen op dit forum. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat beide nodig zijn. Té veel zware kost stoot af, maar té veel luchtigheid net zozeer.

De eerste maanden dat ik hier schreef was ik hele dagen niet van de computer weg te slaan, omdat zowel de enorme herkenning die ik hier vond, als de zware discussies, als af en toe het gegeit me enorm aantrokken. Het kan misschien mijn gevoel zijn, maar ik vond dat er toen meer evenwicht tussen zwaar en luchtig was.

Verder merk ik de laatste tijd dat ik een soort verplichting begin te voelen me 's morgens 'aan te melden', en me ook 'af te melden' als ik naar bed ga. Maar hoeveel zin hebben pagina's vol met alleen maar 'goedemorgen' en 'welterusten' en op welke manier moet dat mij van het drinken af houden?
Dit gevoel heb ik hiervoor nooit gehad. Nogmaals, het kan natuurlijk aan mij liggen, en ik zeg ook absoluut niet dat iemand geen goedemorgen of welterusten mag zeggen. Alleen wil ik me eigenlijk niet verplicht voelen me aan- en af te melden.

Ik wil gewoon hier kunnen schrijven als ik graag ergens op wil reageren, als ik iets te melden heb, of als ik het ergens moeilijk mee heb wat voor mij een valkuil zou kunnen zijn. Ik wil ook kunnen inloggen om te zien of ik pb's heb, zonder iets op het dagdraadje te zeggen als ik me daartoe op dat moment niet geroepen voel. En als er gegeit wordt, en ik heb zin om mee te doen, wil ik dat ook kunnen doen.

Het zou denk ik leuk zijn als we hier een soort chatbox hadden voor het gegeit, en de eenregelige opmerkingen tussendoor. Maar die is er nou eenmaal niet. Dus ik hoop dat er óók ruimte blijft voor (desnoods zware) discussies, en dat hier mensen blijven schrijven die daar regelmatig hun bijdrage aan willen leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Anna, tijden veranderen en mensen ook.
Soms zit je in een goede en leuke groep en soms in een wat mindere.
Dat is hier op het forum, maar ook in het dagelijkse leven.
Ik vind als er een soort of band bestaat er privè contact gezocht kan worden en verder door aan te geven wat je kwijt wilt ook een acceptatie moet hebben dat het nu eenmaal niet anders is zoals het is.

We kunnen elkaar niet dwingen te zijn zoals een ander dat is so let it be

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, je begrijpt me niet goed denk ik. Ik zeg niet dat de mensen destijds leuker of beter waren dan nu. Ik heb het gevoel dat er nu heel erg leuke en lieve mensen zijn, en dat had ik toen ook. Voor een deel zijn het zelfs dezelfde mensen.

Ik zeg alleen dat ik af en toe de inhoudelijke discussies mis, en ik begrijp niet goed waarom die zo afgenomen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,

Wat ik nu schrijf, kan ook kretiek oproepen, maar ik probeer het maar.
Kan het niet zo zijn, dat er een leeftijdsverschil zit tussen de groep van toen en nu?? Dus met andere woorden, toen ouder en nu jonger?? Dat is eigenlijk het enige, wat mij zo te binnen schiet.

liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Ferry, zie laatste pagina's van draadje van gisteren. Zoveel verschillen de mensen niet van elkaar in leeftijd.

Ik herken wel veel in Anna haar verhaal. Zeker het 's ochtends aanmelden en 's avonds weer afmelden. Ik voel die 'zelfopgelegde verplichting' ook en het is de vraag of het altijd veel toevoegt.
Ik begrijp de behoefte aan geiten, doe daar zelf ook graag aan mee. En ik mis soms ook de diepgang van een tijdje geleden. Teveel geiten is niet goed, teveel diepgang ook niet. Ying en Yang he, daar komen we toch vaak weer op uit. Een avond lachen en ouwehoeren heeft mij ook door menige avond getrokken.

Laat een ieder proberen ook te begrijpen welke behoefte er zit achter elk verhaal. We zijn over het algemeen allemaal erg gevoelig en snel op onze teentjes getrapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...