Spring naar bijdragen

18 februari

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 66
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morge Ferry,

Ik heb lekker geslapen, beetje vroeg wakker, mmm, jammer.
Hoorde net kabaal op straat. Jongen en een meisje, jaar of 20, allebei zo dronken als maar kan zijn, waggelend over straat. Allebei driftig schoppend tegen hun voorwiel want daar zat een bocheltje in. Gevallen misschien???

Blij dat ik dat niet meer heb!!!!! Dat ik niet meer zo waggelend over straat ga, heerlijk.

WAKKER WORDEN, DE DAG IS BEGONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DB):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst nog lokaal mist, verder wolkenvelden en vrij zacht.

Op veel plaatsen begint de dag grijs met plaatselijk dichte mist. Pas in de loop van de ochtend trekt de mist op. Er zijn wolkenvelden en vooral vanmiddag komt de zon er af en toe bij. De middagtemperatuur ligt rond 9 graden en in Zuid-Limburg mogelijk nog 12 graden. De wind is noordelijk en zwak tot matig, rond kracht 3. Maandagnacht is er opnieuw kans op mist. Het wordt ongeveer 2 graden. Maandag overdag is het rustig weer met wolkenvelden en het wordt ongeveer 8 graden. De wind is zwak en komt uit zuid tot zuidoost.

____

Goedemorgen allemaal,

Iedereen die naar de meeting gaat: een hele fijne dag! We verwachten natuurlijk een uitgebreid verslag! En verder voor iedereen een fijne -hopelijk beetje rustige, maar in ieder geval droge- zondag.

Liefs,
Twan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Ik ben zeer van de benieuwde wie ik straks ga ontmoeten. Wij gaan eerst nog naar de kerk, onze tweeling mogen zich met de andere 1e communicantjes voorstellen. Zij doen hun eerste communie op 15 april. Dus ik ga snel, de broodjes zijn warm en de koffie pruttelt.
Tot straks en de anderen een fijne dag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Voor degenen die elkaar straks ontmoeten....een hele fijne dag...als je nerveus bent zeg dan tegen je zelf dat je excited bent om nieuwe mensen te ontmoeten...herstel draait bij mij om het DOEN van nieuwe dingen... wat mij ook helpt om me comfortabel te voelen met andere mensen is om te kijken wat ik kan bijdragen aan de vreugde in plaats van te kijken wat het MIJ oplevert en hoe andere mensen zich dienen te gedragen.. nogmaals ik vind het een fantastisch iniatief en ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn vanwege andere verplichtingen...

Zometeen vetrekken we naar de verjaardag van mijn vader en daarna heeft mijn zoontje een verjaardag bij een vriendinnetje in het dorp... dus dat wordt weer een drukke dag...

Nu is het (praktisch) stil om mij heen.... heerlijk 25 minuten stilte... alles begint in stilte....

Alle anderen wens ik een fijne dag....

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Mick,

Ik zit echt te balen, het is zo gek, je kent de mensen niet. Je weet er zijn nu mensen, die elkaar niet kennen, onderweg om elkaar te ontmoeten. Zelfs uit Belgiƫ. Je weet het, je weet waar, je weet hoe laat.
En toch zit je hier, achter je pc. Het is een hele rare gewaarwording. Ook wel weer een zelfonderzoek waard.

Liefs voor iedereen,

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ferry,
Dat kan ik me voorstellen dat je baalt en dat vind ik erg sneu voor je.
Maar je hebt uitgelegd wat het met je gaat doen als je wel had willen komen.
Ik vind het jammer dat je er niet kunt zijn, maar belangrijker dat je aan jezelf denkt en dat het goed met je gaat.
Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...