Spring naar bijdragen

Donderdag 22 februari

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 102
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi. Ik ben weer terug van de zelfhulpgroep. Was een beetje een raar zootje vanavond. Het is daar de gewoonte dat je een bronzen medaille krijgt als je een half jaar regelmatig komt, een zilveren als je een jaar komt en een gouden als je twee jaar komt. Je hoeft dus niet altijd droog te staan of clean te zijn (behalve op de avonden zelf) om voor zo'n medaille in aanmerking te komen.
Nu was er de laatste maanden een beetje de klad gekomen in de medailleadministratie en één en ander is nu weer bijgewerkt en gecorrigeerd. Hoewel ik daar m'n vraagtekens bij zet. Ik kom aanstaande augustus 2 jaar naar de bijeenkomsten maar ik kreeg nu al m'n gouden medaille... Natuurlijk een beetje vreemd, helemaal als je bedenkt dat de hele groep pas in april twee jaar bestaat. Nou ja, ik heb beloofd dat ik in elk geval tot augustus blijf komen.... Het was wel gezellig want er was gebak om de herstructurering van de medailleadministratie te vieren.:D:D:D .

Ik lees nu van alles over die zoetstoffen en ik denk dat ik daar ook maar eens drastisch mee moet gaan minderen. Ik drink nogal veel koffie met zoetjes en ook de frisdrankjes met zoetstoffen gaan er wel in. Ik denk dat ik dan nog beter weer suiker in m'n koffie kan doen. Want niet zoete koffie krijg ik niet naar binnen... Maar ik zou ook wel eens wat minder koffie kunnen proberen. En dan toch maar wat meer thee... Ik weet 't niet, ik vind thee altijd een beetje slappe hap.. Tja, wat wil ik nou eigenlijk.
In elk geval bijna dag vier zonder sigaretjes voltooid. Valt om de dooie dood niet mee. En toch ben ik tot nu toe niet chagrijnig, wel wat rusteloos af en toe. Dat duurt dan een minuutje of vijf en dan gaat het wel weer. Ik ga d'r gewoon maar mee door. Want het geeft al met al toch al wel een goed gevoel. Alsof ik nu al makkelijker de trap af en op loop..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...