Anna Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Idioot rustig Marion. Ik heb ook niets te zeggen hoor. Geen gremlins vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Tja, je eigen verjaardag is eerlijk gezegd ook wel een moeilijke test Rosie. Toch knap dat je deze week een record breekt. En dat je het bij twee glazen hebt gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Veel gremlins, ik weet niet waarom ze kwamen, ik heb er gehoor aan gegeven. Fout. Fout. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Ja , zonde, ik weet niet waarom ik ben gaan drinken. Soms komt het uit het niets. Ik voel me wel shit.Ik moet hier niet meer schrijven. . PB misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Hoi. Ik ben weer terug van de zelfhulpgroep. Was een beetje een raar zootje vanavond. Het is daar de gewoonte dat je een bronzen medaille krijgt als je een half jaar regelmatig komt, een zilveren als je een jaar komt en een gouden als je twee jaar komt. Je hoeft dus niet altijd droog te staan of clean te zijn (behalve op de avonden zelf) om voor zo'n medaille in aanmerking te komen. Nu was er de laatste maanden een beetje de klad gekomen in de medailleadministratie en één en ander is nu weer bijgewerkt en gecorrigeerd. Hoewel ik daar m'n vraagtekens bij zet. Ik kom aanstaande augustus 2 jaar naar de bijeenkomsten maar ik kreeg nu al m'n gouden medaille... Natuurlijk een beetje vreemd, helemaal als je bedenkt dat de hele groep pas in april twee jaar bestaat. Nou ja, ik heb beloofd dat ik in elk geval tot augustus blijf komen.... Het was wel gezellig want er was gebak om de herstructurering van de medailleadministratie te vieren.:D:D .Ik lees nu van alles over die zoetstoffen en ik denk dat ik daar ook maar eens drastisch mee moet gaan minderen. Ik drink nogal veel koffie met zoetjes en ook de frisdrankjes met zoetstoffen gaan er wel in. Ik denk dat ik dan nog beter weer suiker in m'n koffie kan doen. Want niet zoete koffie krijg ik niet naar binnen... Maar ik zou ook wel eens wat minder koffie kunnen proberen. En dan toch maar wat meer thee... Ik weet 't niet, ik vind thee altijd een beetje slappe hap.. Tja, wat wil ik nou eigenlijk.In elk geval bijna dag vier zonder sigaretjes voltooid. Valt om de dooie dood niet mee. En toch ben ik tot nu toe niet chagrijnig, wel wat rusteloos af en toe. Dat duurt dan een minuutje of vijf en dan gaat het wel weer. Ik ga d'r gewoon maar mee door. Want het geeft al met al toch al wel een goed gevoel. Alsof ik nu al makkelijker de trap af en op loop.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Dank je Visje..Sterkte jij.Rosie, komt die film op tv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Rosie, chocola is ook verslavend en helemaal voor mensen met een hunkerbrein. En waar vind je deze tijd van het jaar chocoladecigaretten? Stomme vraag van me, want ik wil helemaal geen chocoladecigaretten, dus wat kan het me schelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Welterusten Rosie. En geen paniek om die twee wijntjes, hè? Zijn er geen lijsten met gifstoffen die in drank zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Koh, heb je ook al een lijst met voordelen aangelegd, die je regelmatig kunt inzien?Je zei net al dat je makkelijker de trap op komt.Morgen in de spiegel kijken, men zegt dat je huid mooier wordt en je minder snel verouderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Rosie, had je die Gremlins uitgenodigd voor je verjaardag en toen naar Visje gestuurd?Koh, hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Rosie, een Bic... de meest gegeten ballpoint.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Stien, zou Koh z'n huid na 4 dagen al mooier zijn geworden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Ja Koh, vandaar de BIG Mac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Ja lieve mensen, voorlopig houd ik zeker wel vol... Enneh Stien, je hebt me gezien. Voor een mooi jong huidje hoef ik het niet meer te doen.. Maar meer lucht in de longen is me al heel wat waard.. en uiteindelijk een wat betere conditie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Ja Rosie, ze kwamen vanmiddag bij mij en waren echt van plan om me vanavond om te kopen, maar wonderwel ze zijn verdwenen, tot nu toe.Is hennepolie wel legaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Rosie, wie ben je? Was je d'r bij zondag? Was jij de serveerster in het restaurant?? Wat weet jij van mijn huid?????????Of was jij de kaartjesverkoopster achter het loket? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Ik weet nog een gifstof in wijn: alcohol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Jammer, dat die gremlins toch nog vanavond de kop op staken.Rosie, ik hoop dat je een fijne avond hebt gehad.Visje, morgen weer een nieuwe dag, blijven proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Er zitten ook mannetjes met hamertjes in wijn, en als je er veel van drinkt krijg je heel veel van die mannetjes in je hoofd die daar allemaal gaan zitten timmeren. Vréééééselijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Ik vraag me wel eens af wat een glas wijn nu met me zou doen. Volgens mij sta ik van een glas al op zijn kop. Maar ik denk wel dat ik er heel snel weer aan gewend zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Ja Anna, heel snel, met een paar weken zit je weer op je oude niveau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Rosie, ik vind het knap dat je het bij twee wijntjes hebt gelaten, want daar ga ik juist de mist mee in, ik wil meer en meer en meer.Of zit je nu aan de hennepolie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Anna, voor je het gaat uitproberen: neem van mij maar aan dat je na één glas behoorlijk op je kop staat.En dat je daar dan weer ontzettende spijt van krijgt. Denk er dus maar niet meer aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 Rosie, ben je er nog???... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden